Chyby Fiatu Bravo
Moderátor: peta.smolik
Chyby Fiatu Bravo
Ahojte vsetci, tak ako vas aj mna nadchlo bravo a taktiez uvazujem o jeho kupe, nebude to sice zajtra ani pozajtra ale dovtedy ho chcem porovnat co najlepsie s ostatnymi konkurentmi. Preto by som bol rad keby ste tu napisali vsetky mozne chyby a drobnosti ktore toto skvele a krasne auticko ma. Dakujem
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyby Fiatu Bravo
1) Méně místa v podélném směru,
2) Velké přední sloupky (má dnes již skoro každé auto) ,
3) Horší výhled zpětným zrcátkem (stačí boční ),
4) Zamlžování zadních světel - řeší bezproblémová reklamace,
5) Voda stékající při jízdě z čelního skla jde přes boční okýnka - no co se dá dělat,
6) Nkomu vadí, že na oevírání 5. dveří není přímo madlo, ale musí se chytnout za samotné dveře. Že prý se člověk ušpiní. No jsem názoru, že i madlo je špinavé po jízdě a plocha na prsty v madlu je větší, než proužek na dvou prstech z plechu dveří. Takže hloupost,
7) Vyšší nakládací hrana,
Místy si vestavěná hands free Blue&Me nerozumé 100% s nejnovějšími telefony,
9) Hůře viditelné hodnoty na budíkách ve verzi Sport s bílým podkladem (za pár dní si člověk zvykne).
Jinak samá pozitiva. Nejlepší jsou konkrétní dotazy. Mám zkušenosti s mojí naftou ve výbavě Dynamic (viz. podpis), 1.4T 150k Sport a 1.4T 120k Emotion. Všechny jsou v rodině a mohu se na vše podívat, či porovnat.
Všichni jsme s nima doma velice spokojení.
2) Velké přední sloupky (má dnes již skoro každé auto) ,
3) Horší výhled zpětným zrcátkem (stačí boční ),
4) Zamlžování zadních světel - řeší bezproblémová reklamace,
5) Voda stékající při jízdě z čelního skla jde přes boční okýnka - no co se dá dělat,
6) Nkomu vadí, že na oevírání 5. dveří není přímo madlo, ale musí se chytnout za samotné dveře. Že prý se člověk ušpiní. No jsem názoru, že i madlo je špinavé po jízdě a plocha na prsty v madlu je větší, než proužek na dvou prstech z plechu dveří. Takže hloupost,
7) Vyšší nakládací hrana,
Místy si vestavěná hands free Blue&Me nerozumé 100% s nejnovějšími telefony,
9) Hůře viditelné hodnoty na budíkách ve verzi Sport s bílým podkladem (za pár dní si člověk zvykne).
Jinak samá pozitiva. Nejlepší jsou konkrétní dotazy. Mám zkušenosti s mojí naftou ve výbavě Dynamic (viz. podpis), 1.4T 150k Sport a 1.4T 120k Emotion. Všechny jsou v rodině a mohu se na vše podívat, či porovnat.
Všichni jsme s nima doma velice spokojení.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Re: Chyby Fiatu Bravo
Snad Ti to pomůže v rozhodování. Nenech se opít rohlíkem.
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=18350
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=18350
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Chyby Fiatu Bravo
tak ja by som mal zaujem asi o to 1,4 120k emotion, je ku tomu dobra vybava a nie je to az take draha zasa. Tak ak mi mozes nieco povedat ku tomu, popripade za co si priplatit alebo coho sa vyvarovat a hlavne ci sa to oplati
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyby Fiatu Bravo
Pokud ti vyhovuje auto, jako takové, tak 120k 1.4T v Emotionu je optimální volba v poměru výko cena. Spotřebou s v pohodě vejdeš do 7.5l a budeš mít auto s dostatečnou dynamikou.
Co si navíc připlatit?
Určitě bych si nebral 17ky kola. Přijde mi na nich auto už dost tvrdé, ikdyž to lépe vypadá. Jezdím na svém 16ky a je to zlatý střed.
Doporučuji vyhřívání sedačel. Máme to ve Sportu a je to ideální do tohoto počasí. Teplota není nastavitelná. Funguje to automatickým zapínáním v určitých intervalech. Než se auto rozehřeje, je to dobrý.
Dobře provedené je i tažné zařízení, které není vrtáno do nárazníku a zakryto nějakou nesmyslnou krytkou.
Co si navíc připlatit?
Určitě bych si nebral 17ky kola. Přijde mi na nich auto už dost tvrdé, ikdyž to lépe vypadá. Jezdím na svém 16ky a je to zlatý střed.
Doporučuji vyhřívání sedačel. Máme to ve Sportu a je to ideální do tohoto počasí. Teplota není nastavitelná. Funguje to automatickým zapínáním v určitých intervalech. Než se auto rozehřeje, je to dobrý.
Dobře provedené je i tažné zařízení, které není vrtáno do nárazníku a zakryto nějakou nesmyslnou krytkou.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Re: Chyby Fiatu Bravo
presne tak TOMBY Preto som zvolil tuto motorizaciu a aj model. Ale priplatil som si za Alarm, vyhrev sedadiel
Fiat Punto Grande 1.4 16V Dynamic, tmavomodra
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k Emotion, Maranello Red
http://www.martinengo.net" onclick="window.open(this.href);return false;
stavebno-obchodná činnosť
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k Emotion, Maranello Red
http://www.martinengo.net" onclick="window.open(this.href);return false;
stavebno-obchodná činnosť
Re: Chyby Fiatu Bravo
TOMBY píše:Pokud ti vyhovuje auto, jako takové, tak 120k 1.4T v Emotionu je optimální volba v poměru výko cena. Spotřebou s v pohodě vejdeš do 7.5l a budeš mít auto s dostatečnou dynamikou.
Co si navíc připlatit?
Určitě bych si nebral 17ky kola. Přijde mi na nich auto už dost tvrdé, ikdyž to lépe vypadá. Jezdím na svém 16ky a je to zlatý střed.
Doporučuji vyhřívání sedačel. Máme to ve Sportu a je to ideální do tohoto počasí. Teplota není nastavitelná. Funguje to automatickým zapínáním v určitých intervalech. Než se auto rozehřeje, je to dobrý.
Dobře provedené je i tažné zařízení, které není vrtáno do nárazníku a zakryto nějakou nesmyslnou krytkou.
To ako robite, ze vojdete do 7,5l. Nie ze by ma az tak trapila ta spotreba, ved po 900km mam 8,3l, ale neviem si predstavit spotrebu pod 8l. Ale je to fuk, preto som kupil s turbom... len aby to bolo do tych 9l
Inac ked uz hovorime o tych chybach, skutocne u mna je pocut vrzganie spod palubnej dosky, akoby tam bola nejaka skrutka alebo neviem co. Taktiez mi reprak na strane sofera vrzga a pritom nepocuvam radio na plne pecky. Teda to vyzera tak, ze s nim pojdem do servisu, nech sa mi nato pozru. Zaruka by mala platit aj na taketo chyby, nie?
Fiat Bravo 1,4 T-JeT 120k,Dynamic epic grey
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyby Fiatu Bravo
Tak to máš krásnou spotřebu na 900km. Motor si hodně sedne a to i spotřebou. Když pak člověk někam jede v normálním tempu, žádné závodění, dostaneš se na 7,5 uplně v pohodě.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Re: Chyby Fiatu Bravo
to dufam, zatial prilis nevytacam, max. do 4000 otacok, ale aj to iba niekedy. Nechcem vsak aby ten motor bol potom prilis lenivy... nejake odporucanie k prvym km?
Fiat Bravo 1,4 T-JeT 120k,Dynamic epic grey
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyby Fiatu Bravo
Určitě, pokud budeš za nějakým 2tkm, ta klidně sem tam motor pořádně prožeň. Né do červené, ale prožeň.
Rozhodně dodržuj zásadu ohřátí auta, než mu budeš více přikládat pod kotel. Hodně ušetříš turbu. Alespoň než se odlepí ručička teploměru. To je jediná věc, co mě štve. Když mi do kopce ráno dávají ty firemní ochcáfky ) Ale jsou firemní, že ))
Rozhodně dodržuj zásadu ohřátí auta, než mu budeš více přikládat pod kotel. Hodně ušetříš turbu. Alespoň než se odlepí ručička teploměru. To je jediná věc, co mě štve. Když mi do kopce ráno dávají ty firemní ochcáfky ) Ale jsou firemní, že ))
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 18 srp 2009, 14:11
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyby Fiatu Bravo
Zdravíčko
Jsem majitelem nového brava dva měsíce a stává se mi taková věc.Nevím jestli je to chyba ale zajímalo by mě jestli to dělá nekomu z vás kteří vlastníte t-jet 120 koní.Vždycky při přeřazení slyším takove kovové lupnutí které vychází z pod kapoty.A za další, velice špatně mi jde řadit dvojka a trojka.Vždy musím počkat až spadnou otáčky téměř na volnoběžné a pak to jde pohodlně jinak jakoby to šlo přez zuby nebo co.Díky za váš názor.
Jsem majitelem nového brava dva měsíce a stává se mi taková věc.Nevím jestli je to chyba ale zajímalo by mě jestli to dělá nekomu z vás kteří vlastníte t-jet 120 koní.Vždycky při přeřazení slyším takove kovové lupnutí které vychází z pod kapoty.A za další, velice špatně mi jde řadit dvojka a trojka.Vždy musím počkat až spadnou otáčky téměř na volnoběžné a pak to jde pohodlně jinak jakoby to šlo přez zuby nebo co.Díky za váš názor.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyby Fiatu Bravo
Zdravím mezi Bravařema.
Setkal jsem se s takovým kovovým cvaknutím, při zařazení kvaltu. Časem se to ustálilo.
Obtížně řaditelné stupně by se měly časem uvolnit. Pokud ne, šel bych do servisu, ať to promažou a překontrolují. Rozhodně by mělo jít přeřadit v různých otáčkách bez problémů. Můžeš mít posunutou kulisu atd.
Setkal jsem se s takovým kovovým cvaknutím, při zařazení kvaltu. Časem se to ustálilo.
Obtížně řaditelné stupně by se měly časem uvolnit. Pokud ne, šel bych do servisu, ať to promažou a překontrolují. Rozhodně by mělo jít přeřadit v různých otáčkách bez problémů. Můžeš mít posunutou kulisu atd.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Re: Chyby Fiatu Bravo
Mi jde špatně 3 ale zajimave je že jenom v zimě a při studenem motoru.
Budu to řešit při garančce před koncem zaruky. jo a ještě mi vypina směrovka ale jen prava a take v zimě.
musim ji dat třikrat nebo podržet delši dobu. Mam najeto 22600 takže garančka by mohla byt přes zimu.
Budu to řešit při garančce před koncem zaruky. jo a ještě mi vypina směrovka ale jen prava a take v zimě.
musim ji dat třikrat nebo podržet delši dobu. Mam najeto 22600 takže garančka by mohla byt přes zimu.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyby Fiatu Bravo
S tím řazením určitě servis.
U těch blinkrů je to bohužel jeden z neduhů auta. Podívej se, zda máš dobře nasazenou prachovku na páčce. Někdy to může dělat i toto.
U těch blinkrů je to bohužel jeden z neduhů auta. Podívej se, zda máš dobře nasazenou prachovku na páčce. Někdy to může dělat i toto.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Re: Chyby Fiatu Bravo
Od víkendu mi vypíná rádio (CD) a po určité době zase naskočí takže dneska navštívím servis.
... ::: Live is game ::: ...
Fiat Bravo ICE 1,4 16V 95k
Fiat Bravo ICE 1,4 16V 95k