PALIVO: Spotřeba
Moderátor: peta.smolik
PALIVO: Spotřeba
Třeba se nám to tady (konečně) trošku rozkecá...... (Spotřeba byla, je a bude vždycky "kecací" téma.)
Takže začnu u svojí Pandy 1.2i 4x4 Climbing (teda pardón u Pandice mojí dražší 1/2):
- prvních 500 km (umírněný styl) = průměr skoro 8 l/100km
- dalších 1000 km (brutal zajížďka po D1 přes celou republiku s plynem prošlápnutým až POD! podlahu)= průměr skoro přesně 10 l/100km
- dalších 3000 km (svižně, ale ne závodně) = průměr pomalu klesá, až se ustálil na nějakých 6.9-7.0 l/100km
Podotýkám, že 4-kolka a AUTO-klima! (aktuálně na tachometru skoro 5kkm, jízdy na střední vzdálenost - 40km ráno tam, odpoledne zpět)
Sumář: SPOKOJENOST (míň asi nelze při běžným ježdění čekat)
A co vy?
Takže začnu u svojí Pandy 1.2i 4x4 Climbing (teda pardón u Pandice mojí dražší 1/2):
- prvních 500 km (umírněný styl) = průměr skoro 8 l/100km
- dalších 1000 km (brutal zajížďka po D1 přes celou republiku s plynem prošlápnutým až POD! podlahu)= průměr skoro přesně 10 l/100km
- dalších 3000 km (svižně, ale ne závodně) = průměr pomalu klesá, až se ustálil na nějakých 6.9-7.0 l/100km
Podotýkám, že 4-kolka a AUTO-klima! (aktuálně na tachometru skoro 5kkm, jízdy na střední vzdálenost - 40km ráno tam, odpoledne zpět)
Sumář: SPOKOJENOST (míň asi nelze při běžným ježdění čekat)
A co vy?
- Reklama
Pandu jsem koupil poměrně nedávno a zatím jezdím většinou kratší trasy. U prodejce jsem natankoval plnou a po ujetí 450 km jsem ji zatím ještě nevyjel. Je to model Active bez palubního počítače, takže spíš odhad. Podle toho, co ukazje ručička stavu nádrže, bych to viděl na 6 - 6,5 l/100 km. Je fakt, že jedu hodně na spotřebu. Žádné prudké akcelerace, piánko... motor zatím šetřím.
Panda 1.1
2Victor (+ ostatní):
Jakou máte zkušenost s "rezervou" v nádrži?
Pandice mojí ženy má podle papírů (návod k použití, kterej sme dostali s autem) nádrž na 35 litrů. Podle prospektů - 30 litrů...
Když "pískne" a rozsvítí se rezerva, tak tam nalije sotva 25 litrů....
A když tu "rezervu" vyjede "do dna" - tj. ujede ještě 50 km poté, co palubní komp přestane ukazovat dojezd - tak tam nalije něcelých 30 litrů....
Čili to tak vypadá, že buď je nádrž menší než je uvedeno v papírech k autu, nebo mají pravdu prospekty, nebo tam zůstává ještě dalších asi 5 litrů jako "nedotknutelná" rezerva (zřejmě jako ochrana proti nasátí bordela usazeného na dně nádrže do vstřikovací jednotky...)
Jak to mají vaše Pandice?
PS: Pravda, v tom návodu k autu NENÍ NIKDE ANI SLOVO o provedení 1.2i 4x4, natož Climbing.......
Jakou máte zkušenost s "rezervou" v nádrži?
Pandice mojí ženy má podle papírů (návod k použití, kterej sme dostali s autem) nádrž na 35 litrů. Podle prospektů - 30 litrů...
Když "pískne" a rozsvítí se rezerva, tak tam nalije sotva 25 litrů....
A když tu "rezervu" vyjede "do dna" - tj. ujede ještě 50 km poté, co palubní komp přestane ukazovat dojezd - tak tam nalije něcelých 30 litrů....
Čili to tak vypadá, že buď je nádrž menší než je uvedeno v papírech k autu, nebo mají pravdu prospekty, nebo tam zůstává ještě dalších asi 5 litrů jako "nedotknutelná" rezerva (zřejmě jako ochrana proti nasátí bordela usazeného na dně nádrže do vstřikovací jednotky...)
Jak to mají vaše Pandice?
PS: Pravda, v tom návodu k autu NENÍ NIKDE ANI SLOVO o provedení 1.2i 4x4, natož Climbing.......
Naposledy upravil(a) pavproch dne 29 čer 2006, 20:39, celkem upraveno 1 x.
Kde se píše, že má Panda 1.2i 4x4 Climbing nádrž na 38 litrů Trochu jsem pročítal technické specifikace Pand a 4x4 Climbing má uvedeno 30 litrů, ty ostatní 35 l. Po hrdlo by tam těch 32 litrů teda mohlo vejít. Když jsem auto kupoval, akorát se rozsvítila rezerva a do plné jsem natankoval asi 30 l.
Panda 1.1
Co dražší 1/2 říkala, tak to ešče nikdy nebylo do chcípnutí motoru. A určitě by se jí to nelíbilo, páč kanistr nevozí....Victor píše:pavproch: Ty jsi tu nádrž vyjel do dna, dokud nechcípl motor? Vozíš sebou kanystr? Nezavzdušní se pak palivová soustava?
Jinak to sedí. Rezerva u všech Pand bude těch 5 litrů. To mi ostatně tvrdil i prodejce.
Naposledy upravil(a) pavproch dne 10 črc 2006, 10:11, celkem upraveno 1 x.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 124
- Registrován: 31 srp 2005, 22:11
- Bydliště: VelMez, Šalingrad
- Kontaktovat uživatele:
jo, tak já už nádrž pěkně do suchal dojel, na dálnici dokonce:) ale bylo to kousek před městem, takže jsem to sjel z kopečka pěkně naprázdno až skoro k benzínce, jen z křižovatky jsem to musel odtlačit:) kdo zná VM, ví překvapilo mně že funogoval posilovač, zato brzdy ani ne
jo a s tím posilovačem, to se mně občas stane, že mám klíček jen v poloze aby fungovala elektronika, okýnka, klima, a občas funguje i posilovač, stává se vám to taky?
jo a s tím posilovačem, to se mně občas stane, že mám klíček jen v poloze aby fungovala elektronika, okýnka, klima, a občas funguje i posilovač, stává se vám to taky?
EX: Panda 1.2 f stajlinku:D
A taky aby v zimě dojela AŽ DOMŮ a taky na líže atak....Victor píše: A joooo, tak proto si pořídila 4x4 Climbing. Na borůvky. Hlavně že to Panda zvládla. Je to stejně prima vozítko.
A fakt príma padne do ruky.... (Teda dyž ji dostanu pučit - ta moja mi ji totiž pučit nechce! Asi právě proto, že se tak dobře řídí...)
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Já mám Pandu 4x4 a jsem překvapen nízkou spotřebou. Jezdil jsem po okrskách a spotřeba 6 l. Dneska jsem se projel asi půlhodiny a spotřeba jen 5 l?. Je pravda, že jezdím dle předpisů, ale přece jen se mi to zdá na čtyřkolku málo. Že by blbnul počítač?Victor píše:Takže oprava. Dnes jsem byl u Shellky opět natankovat do plné a po špunt to bylo jen 25,85 l. Na tacháči 467 km. Z toho mi vychází kombinovaná spotřeba 5,53 l, což je u nezajetého motoru skvělý výsledek. Ale jak už jsem psal výše, moc to nehoním.
georgius1 - Panda 4x4 1,2 Climbing