CTRL. FAULTY
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04 zář 2006, 12:44
CTRL. FAULTY
Už po druhé od koupy vozidla se mi stalo že se mi během jízdy rosvítila kontrolka poruchy řídící jednotky a zapískalo. Na počítači se objevilo ENG. CTRL. FAULYTY Contakt Garage. Byl jsem na počitači ale ukazovalo to neznámou chybu. Byl bych rád kdyby někdo z vás kdo fandí těmto autům mi dal vědět co to znamená. Děkuji Mira
Fiat Multipla typ: 182 B 6.000 d.reg.:13.7.2001
- Reklama
Tak přesně tohle se mi včera stalo rovněž poprvé. Začalo to pískat a hlásit uvedenou hlášku. Mám auto na CNG a při výskytý této chyby se to automaticky přepne ihned na benzín a auto jede normálně dál s tím, že svítí červená kontrolka motoru na přístrojovce. Stačí vypnout klíč a znovu nastartovat a závada na nějakou dobu je pryč. Dnes to neudělalo vůbec. Taky nevím co s tím. Doufám, že někdo dokáže poradit.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04 zář 2006, 12:44
problém
to vypnutí klíčku nepomáhá a jezdit stále na počítač se mi také nechce.Poraď te co s tím.
Fiat Multipla typ: 182 B 6.000 d.reg.:13.7.2001
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
nevim, zda je to to same
me to take napsalo tu hlasku, ale pri tom i chcipalo auto
delo se to na delsi jizdu na neutral nebo pri brzdeni motorem
nakonec se zjistilo, ze to dela nejaky kabel, co vede k synchronizatoru svicek, aby se hodila jiskra, jak ma
ten kabel je veden dost nestatne nekde kolem casti motoru, ktera se toci a kabel se porusi
natahl se novy kabel a vyvedl se jinym mistem, od te doby pohoda
me to take napsalo tu hlasku, ale pri tom i chcipalo auto
delo se to na delsi jizdu na neutral nebo pri brzdeni motorem
nakonec se zjistilo, ze to dela nejaky kabel, co vede k synchronizatoru svicek, aby se hodila jiskra, jak ma
ten kabel je veden dost nestatne nekde kolem casti motoru, ktera se toci a kabel se porusi
natahl se novy kabel a vyvedl se jinym mistem, od te doby pohoda
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04 zář 2006, 12:44
Děkuji
Děkuji za radu,už jsem také přemýšlel nad tím zda nějaký káblik má špatný kontakt. Budu se muset na to o víkendu mrknout. Ale je mi divné že když na počítači zadal rok výroby 2001 tak se ukázala neznámá chyba a když rok 2004 tak se mu ukázalo vada katalizátoru,vibrace v motoru a neznámou chybu kterou jednotka nedokáže určit. Vymazal to a po zhruba 200km se to rosvítilo znova. Jinak nic se nezměnilo na chování auta, prostě všechno běží jak má,jen se stále svíti ta kontrolka řídicí jednotky a po startu to zapíská s tou hláškou. Nevým co by to tak mohlo být,snad někdo má stím zkušenosti a poradí. Dík Míra
Fiat Multipla typ: 182 B 6.000 d.reg.:13.7.2001
Ahoj, možná to není přímo k tématu, ale chci se podělit o jednu zkušenost. Mám svou MULŤU už skoro 2 roky. Jednu dobu se mi při dobržďění s motorem nebo při prudkém přidání plynu nepravidelně rozsvítila kontrolka vstřikování a bylo cítit znatelný úbytel výkonu. Někdy pomohl "restart" = vypnutí a po chvilce nastartování motoru, někdy ne měřením nic nezjistili ... až jednou v servise mi jeden technik poradil, pod plynovým pedálem je čidlo, někdy nutno vyfoukat binec - v mém případě stačilo posunou podlahový kobereček který rohem zasahoval nad čidlo a částečně jej překrýval ... a od té doby si jej hlídám a je po problémech.
Černá metal. MULTIPLA 1,9JTD 2003 ELX
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04 zář 2006, 12:44
Mira
Nevím jestli to je stejné u benzinové verze,ale hned zítra se na to kouknu. Ani bych netušil,že tam nějaké čidlo je. Děkuji ti za radu
Fiat Multipla typ: 182 B 6.000 d.reg.:13.7.2001
Tak jsem dneska zajel se svou sporadickou závadou (viz. info v minulém příspěvku) do servisu a po napíchnutí na PC to vypsalo následující závadu:
sonda O2 (blok válců 1, sonda 2) - závada v obvodu vyhřívání
Bohužel, v servisu už mi více poradit nikdo z mechaniků nedokázal. Takže, jsem tam kde jsem byl. Snad dokáže poradit někdo z vás tady na fóru. Za případné odpovědi předem děkuji.
srokis Multinka 1,6 CNG r.v.2000
sonda O2 (blok válců 1, sonda 2) - závada v obvodu vyhřívání
Bohužel, v servisu už mi více poradit nikdo z mechaniků nedokázal. Takže, jsem tam kde jsem byl. Snad dokáže poradit někdo z vás tady na fóru. Za případné odpovědi předem děkuji.
srokis Multinka 1,6 CNG r.v.2000
nebude to uvolněným konektorem plynu?
Zkuste zkontrolovat konektor kabelu plynového pedálu. Často se stává, že se uvolní a pak se projeví zejména na hrbolaté vozovce krátkým výpadkem signálu. U strarší verze se objeví signálka servisu a na diagnostice si s tím neví rady. Doporučuji prostříkat kontaktolem a stáhnout páskou.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 18 pro 2006, 19:51
- Bydliště: Pardubice
Včera jsem se zaregistroval, mám multiplečku od 11/2000, ale toto fórum jsem objevil včera
Podobný problém jsem měl poprvé ve Vídni - stálo mě to 120 euro, nic neopravil, motor šel trochu nepravidelně. Problémy byly stále větší až to skončilo tím, že po nastartování šel motor do otáček 3800-4300 a nešlo s tím nic dělat.
Ve Fiat servisu mi řekli, že to je ta černá skříňka u spolujezdce. Je tam debilně připevněná, občas zůstane jen viset za kabely a potom to hází podobné nesmyslné závady.
První pomoc je vyškubnout konektory a znova je zastrčit, konečná je to natvrdo propájet.
Dávám pravidelně pozor, aby skříňka byla ve správné poloze a zatím mě nic podobného nepotkalo.
Podobný problém jsem měl poprvé ve Vídni - stálo mě to 120 euro, nic neopravil, motor šel trochu nepravidelně. Problémy byly stále větší až to skončilo tím, že po nastartování šel motor do otáček 3800-4300 a nešlo s tím nic dělat.
Ve Fiat servisu mi řekli, že to je ta černá skříňka u spolujezdce. Je tam debilně připevněná, občas zůstane jen viset za kabely a potom to hází podobné nesmyslné závady.
První pomoc je vyškubnout konektory a znova je zastrčit, konečná je to natvrdo propájet.
Dávám pravidelně pozor, aby skříňka byla ve správné poloze a zatím mě nic podobného nepotkalo.
mk