Ahoj,
instaloval jsem muziku u Punta rv.2000 (komponentní repra do předních dveří) a potřeboval jsem proměřit, který pin ve dveřním konektoru odpovídá repro. Proto jsem tyto konektory u obou předních dveřích rozpojil, proměřil si co potřeboval a pak zase zapojil. Po celou tuto dobu byly klíčky vypnuté, ale baterka odpojena nebyla.
Od té doby pořád svítí kontrolka otevřených dveří a tím pádem nejde auto zamknout centrálem (natož pak DO)
Můžete mi poradit co s tím?
1) Závada se zapsala do ŘJ a lze vymazat jen examinerem? (a kdo tohle dokáže z Brna nebo blízkého okolí?)
2) problém je se spínači ve dveřích (zámek?) nebo špatný kontakt v tom konektoru
Díky všem za pomoc (věřte že jsem ve foru hledal a nic kloudnýho jsem nenašel)
HELP - Svítící kontrolka otevřených dveří - Mk2
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
dveře
předpokládám že ten spínač je v mechanismu zámku, protože mě kontrolka svítí taky. u 5tých dveří je ten spínač taky v zámku, protože u mě bude závada asi tam
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Díky za rady, potřeboval jsem vědět, jeslti je to problém ŘJ nebo spíš jen spínačů a kabelů.
Zkusím se zaměřit tedy na tu kabeláž. Baterku jsem měl odpojenou cca 0,5h a nepomohlo to.
Dráty jsem vizuálně asi nepoškodil (je pravda, že jsem za to celkem dost tahal, ale elektrika ve VW podobné tahání vždy vydržela ), ale všechno potvrdí až proměření. Bude to boj, k těch konektorům je děsný přístup :-/
V mým případě je to trošku komplikovaný, protože 5. dveře jsem musel odpojit (byli jsme zezadu nabořeni frajírkem co nedobrzdil svou dodávkou Mercedes Vito, dokážete si představit, jak chudák Puňta vypadal), podařilo se to po havárce krásně opravit, nicméně zámek zůstal původní. Zamykání je v pohodě, ale spínače v zámku 5.dveří se rozsypaly a nefungují (= nesvítí osvětlení kufru, svítila kontrolka otevřených dveří). Provizorně jsem to tam nechal, než seženu jiný třeba z vrakáče, ale 3polový konektor jsem odpojil, aby přestala svítit ta kontrolka.
Tak či tak to na to nemá vliv, jezdil jsem bez kontrolky 5.dveří cca půl roku, tenhle problém vznikl až při odpojování těch zpropadených konektorů.
Mám dotaz, abych si pomohl s diagnostikou problému:
Stane se něco, když zkusím pustit klíček bez připojení konektoru dveří? Jakože bych jedny dveře odpojil a pozoroval co to dělá. Ale je otázka, co na to centrál, stahování apod. jestli se něco nezničí.
A jak vůbec fungují ty spínače zavřených dveří? Předpokládám že tam budou dva dráty (nebo jeden proti kostře), ZAVŘENO znamená SPOJENO (popř. UKOSTŘENO)?
Díky za jakoukoliv radu, kdo už někdy něco dělal s těmi dveřními spínači (barvy drátů, umístnění spínačů, funkce apod.)
Ravo
Zkusím se zaměřit tedy na tu kabeláž. Baterku jsem měl odpojenou cca 0,5h a nepomohlo to.
Dráty jsem vizuálně asi nepoškodil (je pravda, že jsem za to celkem dost tahal, ale elektrika ve VW podobné tahání vždy vydržela ), ale všechno potvrdí až proměření. Bude to boj, k těch konektorům je děsný přístup :-/
V mým případě je to trošku komplikovaný, protože 5. dveře jsem musel odpojit (byli jsme zezadu nabořeni frajírkem co nedobrzdil svou dodávkou Mercedes Vito, dokážete si představit, jak chudák Puňta vypadal), podařilo se to po havárce krásně opravit, nicméně zámek zůstal původní. Zamykání je v pohodě, ale spínače v zámku 5.dveří se rozsypaly a nefungují (= nesvítí osvětlení kufru, svítila kontrolka otevřených dveří). Provizorně jsem to tam nechal, než seženu jiný třeba z vrakáče, ale 3polový konektor jsem odpojil, aby přestala svítit ta kontrolka.
Tak či tak to na to nemá vliv, jezdil jsem bez kontrolky 5.dveří cca půl roku, tenhle problém vznikl až při odpojování těch zpropadených konektorů.
Mám dotaz, abych si pomohl s diagnostikou problému:
Stane se něco, když zkusím pustit klíček bez připojení konektoru dveří? Jakože bych jedny dveře odpojil a pozoroval co to dělá. Ale je otázka, co na to centrál, stahování apod. jestli se něco nezničí.
A jak vůbec fungují ty spínače zavřených dveří? Předpokládám že tam budou dva dráty (nebo jeden proti kostře), ZAVŘENO znamená SPOJENO (popř. UKOSTŘENO)?
Díky za jakoukoliv radu, kdo už někdy něco dělal s těmi dveřními spínači (barvy drátů, umístnění spínačů, funkce apod.)
Ravo
Tak nakonec vyřešeno, problém byl úplně někde jinde než v těch konektorech (uskřípnutý drát zadních dveří v pravém prahu, vyskytlo se to souběžně s mojí montáží - ale bez zjevné spojitosti, a já pak podezdříval konektory .
Vůbec nemá vliv na odpojování konektorů dveří jeslti je odpojená baterka nebo ne, není to závada co by se zapisovala do RJ.
Prostě jsou jednoduché drátky co vedou do elektrické jednotky za pojistkami, je to blbovzdorné. Spínač zavřených dveří je v zámku dveří, vedou mi tam 4 tenké drátky (kromě 4 silovek - motorek oken a zámku centrálu) - mám i centrál (barvy si už nepamatuju, dají se zjistit z chytré knížky případně):
1) kostra (spínají se všechny ostatní proti této kostře)
2) zavřené dveře
3) zamčeno
4) odemčeno
Takže už mi všechno funguje jak má a já mám zase kopu zkušeností, tentokrát s Puntem
Kdyby někdo potřeboval radu, zkuste se ozvat, pokusím se odpovědět.
Vůbec nemá vliv na odpojování konektorů dveří jeslti je odpojená baterka nebo ne, není to závada co by se zapisovala do RJ.
Prostě jsou jednoduché drátky co vedou do elektrické jednotky za pojistkami, je to blbovzdorné. Spínač zavřených dveří je v zámku dveří, vedou mi tam 4 tenké drátky (kromě 4 silovek - motorek oken a zámku centrálu) - mám i centrál (barvy si už nepamatuju, dají se zjistit z chytré knížky případně):
1) kostra (spínají se všechny ostatní proti této kostře)
2) zavřené dveře
3) zamčeno
4) odemčeno
Takže už mi všechno funguje jak má a já mám zase kopu zkušeností, tentokrát s Puntem
Kdyby někdo potřeboval radu, zkuste se ozvat, pokusím se odpovědět.