Lambda a KAT na BiPower

Vše o motoru na CNG, LPG a jejich převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 14 srp 2006, 11:36

Lambda a KAT na BiPower

Příspěvek od Saki »

Ahoj vsichni,
vcera jsem dostal padaka od emisi. Spatny KAT a lambda. Ma nekdo zkusenosti s vymenou techto dilu? Potreboval bych vedet zda se da pouzit universalni KAT a kde je nejlevnejsi. Lambda je za 2700 neni nekde nejaka levnejsi?
Diky za rychle odpovedi.
Saki
Reklama
 

buffyna
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 25 led 2007, 10:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od buffyna »

Ahoj,
tím jsme si prošli nedávno - taky jsme nesplnili, prý taky KAT a lambda (mimochodem je nová), tak jsme zajeli jinam na emise a domluvili se :D .
srokis
Začátečník
Příspěvky: 44
Registrován: 23 kvě 2006, 09:42
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od srokis »

Taky jsem měnil lambdu a kat. Lambdu jsem sehnal na netu u firmy IHR Autodíly za 1525,- (odpovídá přesně originálu - vyhřívaná se čtyřmi dráty, objednací kod OZH 056). Tu jsem měnil někdy loni, když jem auto napíchl na počítač a hlásilo lo to chybu na sondě č.2. Kat jsem měnil nedávno (taky jsem neprošel na EMI :x ) a koupil univerzál s tím, že ten původní obal jsem opatrně rozřezal, vyndal vložku katalyzátoru, to samé jsem udělal s tím univerzálem a novou vložku katalyzátoru jsem vložil do původního obalu a znovu zavařil. Nic jiného s tím udělat nešlo, protože origoš katalyzátor má příruby na každé straně jiný průměr a ještě jsou vyoseny. Standardní výměna, kdy se na univerzál kat přivaří původní příruby nebo kdy se jednoduše starý v rouře vyřízne a navaří univerzál u tohoto auta nepřichází v úvahu. No, práce na celé odpoledne, ale podařilo se a na emisích už NO PROBLEM :D . Cena univerzálu cca 2 tis.Kč a práci jsem si dělal sám.
Multi 1,6 Bipower, r.v.2000
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - ostatní“