Aku najsilnejšiu baterku môžem dať do punta12/2005 1,3 dysel

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
john1000
Začátečník
Příspěvky: 33
Registrován: 21 lis 2007, 18:20

Aku najsilnejšiu baterku môžem dať do punta12/2005 1,3 dysel

Příspěvek od john1000 »

chcem tam dať dva zosiky tak nech vladze ťahať...ďakujem za každu radu...
Reklama
 

cybrex
Fiaťák
Příspěvky: 141
Registrován: 24 bře 2008, 18:23
Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cybrex »

Baterku si tam muzes nacpat jakou chces, ale nejdriv si to premer jaka maximalne velka se ti tam veleze a potom kupuj (logicky cim vic Ah tim vetsi rozmery - koupil bych taky silnejsi, ale musel bych si upravit drzak) . Nevim jaka je v Puntu standart baterka, hadam ze kolem 44Ah, ale ja mam v Crome 54Ah a taham s tim fpohode 300W RMS zesilovac a to mam i bez kapacitoru.
Obrázek-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
Obrázek-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Obrázek
john1000
Začátečník
Příspěvky: 33
Registrován: 21 lis 2007, 18:20

Příspěvek od john1000 »

Ja tam mam teraz 50Ah ale jeden zosik ma 4x110W a druhy 1x 500W tak neviem či bude stačiť niekde sa mi zda že spomýnali tie gelove že su dobre???A zas neviem či bude stačiť alternator dobýjať taku riadnu 80Ah 90Ah?
cybrex
Fiaťák
Příspěvky: 141
Registrován: 24 bře 2008, 18:23
Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cybrex »

Alternator ti dobiji porad stejne(nebo teda podle otacek motoru), takze nezalezi jakou baterku tam das. Gelove bych rekl ze jsou az moc drahe, priklanel bych se spise ke klasickym bezudrzbovym baterkam z nejake lepsi modelove rady daneho vyrobce. A ty tvoje zesilovace maji ten vykon v RMS ci je to max vykon co dokazou? Protoze kdyby to melo mit podle toho co pises 1000W RMS byl by potreba aspon 1Farad kapacitor a ten by popripade nejakou slabsi baterku co mas kompenzoval.
Obrázek-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
Obrázek-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Obrázek
john1000
Začátečník
Příspěvky: 33
Registrován: 21 lis 2007, 18:20

Příspěvek od john1000 »

Hej vykon zosikov je RMS a s tými kapacitormi je to dilema niekto povie že stači dať riaden napajaci kabel tak som dal...50prierez
cybrex
Fiaťák
Příspěvky: 141
Registrován: 24 bře 2008, 18:23
Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cybrex »

To uz jsou celkem slusne zesilovace. Prurez kabelu je az brutalni , ja mam myslim 20 prurez. Jinak bych na tu 1kW urcite ten kapacitor 1F dal, protoze to vyrovnava poklesy napeti. Takze kdyz se ti moze stat ze kdyz budes met nejakou slabsi baterku a budes tomu davat na max tak ti pri jizde budou treba blikat svetla, nebo teda klesat intenzita svitu, tak jak kdybys mel spatny alternator a svetla ti mrkaly. Tyto vykyvy napeti ti osetri kapacitor.

Si vem ze pokud maji tvoje repro a zesilovace vykon 1000W znamena ze na nejakych +-13V ktere baterka dava a pri maximalnim vykonu soustavy ti vyskoci narazove odber az na 75A !
Obrázek-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
Obrázek-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Obrázek
john1000
Začátečník
Příspěvky: 33
Registrován: 21 lis 2007, 18:20

Příspěvek od john1000 »

ved ja viem len niet penižku na capacitor už...časom dokupim...keby som zohnal daky levnejši?:)) :)
cybrex
Fiaťák
Příspěvky: 141
Registrován: 24 bře 2008, 18:23
Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cybrex »

Mno ono ty 1F zase tak drahe nejsou, daji se sehnat lehce pres 1000Kc.
Napriklad tady: http://www.carhifi.prodejce.cz/kapacitory.htm
Obrázek-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
Obrázek-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“