multipla jtd samovolne zdochne
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
multipla jtd samovolne zdochne
zravimm.. nestretol sa niekto uz s takou anomaliou.. Jedna sa o motor jtd.. normalne nastartujem pojazdim par km a potom to zdochne... normalne nejde nastartovat.. Az po nejakom siedmom pokuse naskoci ako keby sa nic nestalo....... nerozumiem..
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
no zasli sme do fiatu.. a tam sa zda ze tomu rozumeju.. tech. tvrdil ze to ani netreba napichovat.. je to jednoznacne snimac otacok... ze vraj je to bezne na jtd hlavne v lete.. trvrdil ze pokial po nastartovani a ponechani na volnobeh zdochne do 30 min je to ono.. no tak nam to nastaertoval a po 25 min. to zdochlo..ked su vadne tie cidla tak po nahriati na vysiu tepl jednoducho vypadnu co sa prejavuje hlavne v lete. v zime by sme mozno na to ani neprisli.. .. Cidlo origo fiat 1250 sk ale este nedoslo...je len objednane.. ked dojde a vymenime dam vediett
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10 dub 2008, 20:59
- Bydliště: Dětmarovice
- Kontaktovat uživatele:
engine ctrl. failure
Zdravim,
zda se mi ze mam podobny problem, proto se chci zeptat na prubeh tohoto problemu, muj je nasledujici:
do chorvatska ok, ale na ceste zpet: hned pri vyjezdu jsem dotankoval eurodisel a po par km vyrostla teplota na max (vsechny ty kosticky, tusim 6nebo7) ale cervena kontolka nikdy nesvitila. mozna to bylo z toho horka ktere bylo (36) Cca po 20km motor sebou skubnul jakoby vynechal a hned zas naskocil. Po par km znova. To se opakovalo asi 4x. Pak jsem jel z kopce a zaradil neutral. Otacky spadly a motor chcipl s hlaskou: "Engine ctrl. failure. Contact garage." Cekali jsme na schalazeni 10min a pak start, pc hlasi OK, jedeme dal. Ujeli jseme par km a cela situace se opakovala. Opet start, pc hlasi ok, jedeme par km a opet otacky spadnou a motor hlasi chybu, pri podrazeni na nizsi stupen opet motor naskoci a pokracujeme v ceste. Timto slyme bychom snad dojeli az domu, ale prekazkou byli cestnice kde je treba zastavit a tam motor opet odpadne a musime cekat jiz 30min nez se opet podari nastartovat. Takto se nam podarilo ujet 500km, ale na slovinske hranici se nam ani po hodine uz nedari nastartovat a tak zbytek cesty odtah. (btw. 600km odtahovka tam a zpet = 23tis) tak se mi trosku ta dovolena prodrazila.
Doma pokus o start a motor hlasi opet ok, ale asi po 5minutach zase odpadne se stejnou hlaskou "Engine ctrl. failure, contact garage". Na diag. jsme jeste nebyl, najeke tipy?
Zeby Nejake teplotni cidlo nebo take to cidlo otacek? Nebo nedej boze problem se vstrikovanim?
Jeste doplnim ze jsem pred odjezdem na dovol. menil veskere filtry (vzduch, kabina, olej, palivo) a olej. (castrol magnetec 5v40)
zda se mi ze mam podobny problem, proto se chci zeptat na prubeh tohoto problemu, muj je nasledujici:
do chorvatska ok, ale na ceste zpet: hned pri vyjezdu jsem dotankoval eurodisel a po par km vyrostla teplota na max (vsechny ty kosticky, tusim 6nebo7) ale cervena kontolka nikdy nesvitila. mozna to bylo z toho horka ktere bylo (36) Cca po 20km motor sebou skubnul jakoby vynechal a hned zas naskocil. Po par km znova. To se opakovalo asi 4x. Pak jsem jel z kopce a zaradil neutral. Otacky spadly a motor chcipl s hlaskou: "Engine ctrl. failure. Contact garage." Cekali jsme na schalazeni 10min a pak start, pc hlasi OK, jedeme dal. Ujeli jseme par km a cela situace se opakovala. Opet start, pc hlasi ok, jedeme par km a opet otacky spadnou a motor hlasi chybu, pri podrazeni na nizsi stupen opet motor naskoci a pokracujeme v ceste. Timto slyme bychom snad dojeli az domu, ale prekazkou byli cestnice kde je treba zastavit a tam motor opet odpadne a musime cekat jiz 30min nez se opet podari nastartovat. Takto se nam podarilo ujet 500km, ale na slovinske hranici se nam ani po hodine uz nedari nastartovat a tak zbytek cesty odtah. (btw. 600km odtahovka tam a zpet = 23tis) tak se mi trosku ta dovolena prodrazila.
Doma pokus o start a motor hlasi opet ok, ale asi po 5minutach zase odpadne se stejnou hlaskou "Engine ctrl. failure, contact garage". Na diag. jsme jeste nebyl, najeke tipy?
Zeby Nejake teplotni cidlo nebo take to cidlo otacek? Nebo nedej boze problem se vstrikovanim?
Jeste doplnim ze jsem pred odjezdem na dovol. menil veskere filtry (vzduch, kabina, olej, palivo) a olej. (castrol magnetec 5v40)
-
- Začátečník
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24 zář 2008, 23:07
- Bydliště: Měchenice
- Kontaktovat uživatele:
Tohle taky momentálně řeším, počítač ukázal čidlo otáček na klice, vyměnil jsem ho a nepomohlo to. I když bylo zasviněný, protože je v pytli těsnící kroužek na setrvačníku - to není z mojí hlavy - každopádně to nepomohlo a dělá to pořád. Známý mi poradil, že by to mohla dělat el.mag. cívka na čerpadle, která zavírá naftu a nebo - a to počítač bohužel těžko ukáže - porušený kabel ke konektoru, co k cívce vede a nebo studený spoj v konektoru. Budu to řešit tento týden, tak dám vědět.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 29
- Registrován: 20 led 2008, 13:33
- Bydliště: Šaľa Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
palivovy filter
ja som mal presne tento problem, vymenill som palivovy filter a odvtedy je vsetko ok
multipla jtd 1.9 99 /130 ps/
+ multipla multijet 1.9 2008 /120 ps/
+ multipla multijet 1.9 2008 /120 ps/
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: multipla jtd samovolne zdochne
Tento problem (ENG CTRL FAULTY - CONTACT GARAGE) se mi vyskytl vcera taky. Cestou do prace i zpet. Ale v obou pripadech Multika dojela az skoro do cile. Slapal jsem jen 4km Kdyz jsem k ni po 2 hodinach prisel, nastartoval a dojel zbytek.
Rano to cuklo pri rozjizdeni z krizovatky, pak OK, ale po 50m chcip. Pri ceste z5 to naopak vypsalo hlasku pri jizde z kopce bez plynu, ale se zarazenym qaltem, ale motor jeste bezel, jak jsem ale slapl na plyn tak chcipl. V obou pripadech jsem este stacil regulerne zaparkovat.
Jak to tu ctu, tak zrejme cidlo otacek, ale asi nebudu strilet naslepo a objednam se prvne na diagnostiku. Achjo, to nam to leto pekne zacina
Rano to cuklo pri rozjizdeni z krizovatky, pak OK, ale po 50m chcip. Pri ceste z5 to naopak vypsalo hlasku pri jizde z kopce bez plynu, ale se zarazenym qaltem, ale motor jeste bezel, jak jsem ale slapl na plyn tak chcipl. V obou pripadech jsem este stacil regulerne zaparkovat.
Jak to tu ctu, tak zrejme cidlo otacek, ale asi nebudu strilet naslepo a objednam se prvne na diagnostiku. Achjo, to nam to leto pekne zacina
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: multipla jtd samovolne zdochne
Take jsem to nedavno resil, mel jsem presne Vase priznaky https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=6&t=10344
Multipla 1,9 JTD 110, r.v.2002
-
- Začátečník
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24 zář 2008, 23:07
- Bydliště: Měchenice
- Kontaktovat uživatele:
Re:
fsoldan píše:Tohle taky momentálně řeším, počítač ukázal čidlo otáček na klice, vyměnil jsem ho a nepomohlo to. I když bylo zasviněný, protože je v pytli těsnící kroužek na setrvačníku - to není z mojí hlavy - každopádně to nepomohlo a dělá to pořád. Známý mi poradil, že by to mohla dělat el.mag. cívka na čerpadle, která zavírá naftu a nebo - a to počítač bohužel těžko ukáže - porušený kabel ke konektoru, co k cívce vede a nebo studený spoj v konektoru. Budu to řešit tento týden, tak dám vědět.
Tak to byl přece jen snímač otáček, jen jsem měl neskutečnou smůlu - koupil jsem nový - bohužel z výroby vadný, tak jsem zajel na vrakáč pro další a už to chodí bez problémů.
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: multipla jtd samovolne zdochne
Takze u mne to byl taktez snimac otacek. Cena za material 1250Kc. S vymenou rozvodu, vodni pumpy, naplnenim klima a diagnostikou uz to byl vetsi ranec Ale Mutinka uz zase skace pres kaluze. K tomu snimaci otacek: V servisu okamzite vedeli podle popsane diagnozy o co se jedna. Pry uz v tom tydnu menily na JTDckach dva. Jinak snimace jsou tam dva, jeden na klice a druhy snima vacku. Spolu chodi v nejake fazi a pokud jeden z ncih je vadny a netrefi se do faze toho druheho tak RJ motor zastavi. Pry v nouzi pomaha snimac ochladit, treba politim vodou. Ja cekal az sam schladne takze 30km do servisu jsem jel se 4ma prestavkama. Je to hodne blbej pocit kdyz clovek jede a vi, ze se motor zastavi, jen ceka kdy. Projizdeni neprehlednych stoupani a krizovatek je potom docela adrenalinMark L. píše:Tento problem (ENG CTRL FAULTY - CONTACT GARAGE) se mi vyskytl vcera taky. Cestou do prace i zpet. Ale v obou pripadech Multika dojela az skoro do cile. Slapal jsem jen 4km Kdyz jsem k ni po 2 hodinach prisel, nastartoval a dojel zbytek.
Rano to cuklo pri rozjizdeni z krizovatky, pak OK, ale po 50m chcip. Pri ceste z5 to naopak vypsalo hlasku pri jizde z kopce bez plynu, ale se zarazenym qaltem, ale motor jeste bezel, jak jsem ale slapl na plyn tak chcipl. V obou pripadech jsem este stacil regulerne zaparkovat.
Jak to tu ctu, tak zrejme cidlo otacek, ale asi nebudu strilet naslepo a objednam se prvne na diagnostiku. Achjo, to nam to leto pekne zacina
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: multipla jtd samovolne zdochne
Takze u mne to byl taktez snimac otacek. Cena za material 1250Kc. S vymenou rozvodu, vodni pumpy, naplnenim klima a diagnostikou uz to byl vetsi ranec Ale Mutinka uz zase skace pres kaluze. K tomu snimaci otacek: V servisu okamzite vedeli podle popsane diagnozy o co se jedna. Pry uz v tom tydnu menily na JTDckach dva. Jinak snimace jsou tam dva, jeden na klice a druhy snima vacku. Spolu chodi v nejake fazi a pokud jeden z ncih je vadny a netrefi se do faze toho druheho tak RJ motor zastavi. Pry v nouzi pomaha snimac ochladit, treba politim vodou. Ja cekal az sam schladne takze 30km do servisu jsem jel se 4ma prestavkama. Je to hodne blbej pocit kdyz clovek jede a vi, ze se motor zastavi, jen ceka kdy. Projizdeni neprehlednych stoupani a krizovatek je potom docela adrenalin [/quote
Kde ti tu diagnostiku dělali a kolik za ni chtěli? Já mám podezření taky na nějakou elektroniku (a už mě to fakt vytáčí) https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... 767#p91767, ale můj mechoš diagnostikou nedisponuje...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: multipla jtd samovolne zdochne
Vsechno najdes tu: http://www.adslipuvka.cz/"
Doplneno 9.7.2009: Promin, este jsi chtel vedet cenu. bylo to 500, nebo 600,- uz ted nevim presne.
Doplneno 9.7.2009: Promin, este jsi chtel vedet cenu. bylo to 500, nebo 600,- uz ted nevim presne.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)