DISKUZE - autobaterie
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
DISKUZE - autobaterie
... nazdarek puntici ... ted budu muset vymenit starou baterku za novou a nevim , kterou vybrat a ktera bude lepsi Rozhoduji se mezi Banner Power Bull 44Ah 390A a silnejsi Banner Power Bull 55Ah 450A. Mate s nema nekdo nejaky zkusenosti? Nazory? atd... Diky
je to pro Punto II, 1.2 44kw
je to pro Punto II, 1.2 44kw
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
- Reklama
Re: nova autobaterie ...
Zdarec, s touhle značkou zkušenosti nemám. Mám zkušenosti s Vartou - mám dojem že Blue Dynamic. Baterka na ho... Po dvou letech jsem už 2x nenastartoval. Uznávám, že couračky po městě nejsou to pravý ořechový, ale i tak....onc píše:... nazdarek puntici ... ted budu muset vymenit starou baterku za novou a nevim , kterou vybrat a ktera bude lepsi Rozhoduji se mezi Banner Power Bull 44Ah 390A a silnejsi Banner Power Bull 55Ah 450A. Mate s nema nekdo nejaky zkusenosti? Nazory? atd... Diky
je to pro Punto II, 1.2 44kw
Mám Mk2 1.2 16V, taky už budu muset baterku měnit. Teď je tam nějaká 12V 40Ah, což je žalostně málo, zejména na ELX výbavu. Mám kvalitní zánovní Akumu Comfort 44Ah 420A z mého starého Una Turba. Je ale o něco větší, takže mám problém s tím plastovým krytem kolem baterky.
Měli jste někdo podobný problém a jak jste jej vyřešili ?
Měli jste někdo podobný problém a jak jste jej vyřešili ?
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Patrik píše:Mám Mk2 1.2 16V, taky už budu muset baterku měnit. Teď je tam nějaká 12V 40Ah, což je žalostně málo, zejména na ELX výbavu. Mám kvalitní zánovní Akumu Comfort 44Ah 420A z mého starého Una Turba. Je ale o něco větší, takže mám problém s tím plastovým krytem kolem baterky.
Měli jste někdo podobný problém a jak jste jej vyřešili ?
... jojo resil jsem to a vyresil ...
Odmontujes baterku, dej si ale POZOR, jestli mas kodovany radio at se ti nesmaze kod, a at se ti nevymaze pal. pocitac, pak jsou problemy s chodem motoru... ja jsem to vyresil pres startovaci kabely z druhe baterky...
odmotujes ten plastovy kryt (je tam jen nacvaknute), urizni to celo plastu a zbytek dej zpatky, ja jsem si jeste udelal z nerez plechu zarazku na tu vetsi baterku, zahly kus plechu dovrchu prisroubovany pod stavajici podlozku baterky, jo a jestli ta nova baterka bude nizzsi, tak budes muset podlozit ten horni uchyt... doufam, ze je to srozumiteny
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
Patrik
To Onc:
díky za rady, vemu si je k srdci.
To Mako:
Jo, velkoobjemové motory a ještě k tomu s vysokou kompresí (diesely) potřebují adekvátní baterii. Na 1.2 benzín je 44Ah stačí. Ale původní 40Ah bych dal tak nanejvýš do 1.0-1.1 v sociální verze.
díky za rady, vemu si je k srdci.
To Mako:
Jo, velkoobjemové motory a ještě k tomu s vysokou kompresí (diesely) potřebují adekvátní baterii. Na 1.2 benzín je 44Ah stačí. Ale původní 40Ah bych dal tak nanejvýš do 1.0-1.1 v sociální verze.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Autobaterie
Punto S 55 - v nem mam ted BOSCH Silver Plus 44Ah (bezudrzbova), nahore s kontrolku stavu - dle jeji barvy se da orientacne urcit stav nabiti baterie (samozrejme je lepsi zmerit merakem).
Auto parkuji venku celorocne, nastartuji vzdy na poprve, vyjimecne napodruhe - jednou za nekolik mesicu, a jeste se mi nestalo, ze bych nenastartoval.
Mel jsem baterii Bosch i drive, byla to klasika - s dolevanim.
Na BOSCH nedam dopustit.
Kdo se o baterie trochu stara a vi co potrebuje, bude max. spokojen.
Auto parkuji venku celorocne, nastartuji vzdy na poprve, vyjimecne napodruhe - jednou za nekolik mesicu, a jeste se mi nestalo, ze bych nenastartoval.
Mel jsem baterii Bosch i drive, byla to klasika - s dolevanim.
Na BOSCH nedam dopustit.
Kdo se o baterie trochu stara a vi co potrebuje, bude max. spokojen.
Vasek
Bannerku muzu jenom doporucit. Zkusenosti veskrze dobre. Varta se zda byti naprd, jelikoz mam zkusenosti stejny jako Martinn. Proste vydrzi rok, dva a konec. A nejenom, kdyz se crcas po meste. Ja mam teda tedka Boschku Alfa Romeo a frci. Jenomze ja jezdim kazdej den. Mozna kdybych to nechal 14 dnu stat, tak nevim... V Unu sem mival jakousi Noname, jezdil sem kazdej den, a bylo to bez problemu. Pak to 14 dnu v zime stalo a konec. Ale nabila se a zase frcela.
Hustokrutost
Tak jsem nakonec vybral prý rakouskou kvalitu Banner Power Bull 44 Ah. /Autobaterie na bázi vápník/vápník. 12 V, 44 Ah, 390 A. /
Nemám s touhle značkou žádnou osobní zkušenost a tak čas ukáže jestli to byla dobrá volba.
Když jsem se ptal po obchodech co mi na Fiata doporučují, tak mi většinou tvrdili, že je to jedno jakou firmu zvolím.
Jenom takové ty hodně levné mi nedoporučovali. / Krátká životnost /
Ceny této autobaterie se v obchodech v Ústí pohybují od 1.160 Kč - 1520 Kč.
Tohle píšou na letáčku:
Společnost Banner vyvinula autobaterii na bázi kombinace vápník/vápník. Tyto baterie snášejí vyšší nabíjecí napětí a mají rekordně nejvyšší životnost a díky nízké spotřebě vody je baterií s nejnižším samovybíjením.
Díky optimalizaci aktivního reakčního povrchu a centrické konstrukci desek akumulátoru je baterie výkonnější.
Nezávadnost pro životní prostředí, snadná manipulace.
Když bude špatná tak udělám, alespoň něco pro životní prostředí
Nemám s touhle značkou žádnou osobní zkušenost a tak čas ukáže jestli to byla dobrá volba.
Když jsem se ptal po obchodech co mi na Fiata doporučují, tak mi většinou tvrdili, že je to jedno jakou firmu zvolím.
Jenom takové ty hodně levné mi nedoporučovali. / Krátká životnost /
Ceny této autobaterie se v obchodech v Ústí pohybují od 1.160 Kč - 1520 Kč.
Tohle píšou na letáčku:
Společnost Banner vyvinula autobaterii na bázi kombinace vápník/vápník. Tyto baterie snášejí vyšší nabíjecí napětí a mají rekordně nejvyšší životnost a díky nízké spotřebě vody je baterií s nejnižším samovybíjením.
Díky optimalizaci aktivního reakčního povrchu a centrické konstrukci desek akumulátoru je baterie výkonnější.
Nezávadnost pro životní prostředí, snadná manipulace.
Když bude špatná tak udělám, alespoň něco pro životní prostředí
Baterie
Mám zkušenosti.jedině Akumu Comfort 44Ah 420A je dražší asi 1400.- ale drží mi už 8 let.Auto mám v garáži a Akum. je stále připojený na
oživovák,aby byla stále teplá,vyrovnává se tím spotřeba přístrojů a samovybíjení baterky.
oživovák,aby byla stále teplá,vyrovnává se tím spotřeba přístrojů a samovybíjení baterky.
Mám v MK2 Vartu Blue Dynamic 40 Ah a zatiaľ spokojnosť. Rovnakú som mal v Škode 105 L a štartovala aj v najväčších mrazoch na škrtnutie. Ešte malá poznámka k prispevku od onc "at se ti nevymaze pal. pocitac, pak jsou problemy s chodem motoru." Toto som si zisťoval tiež, priamo servise, kde tvrdili, že odpojenie baterky nemá na centrálnu riadiacu jednotku žiadny dosah, dáta v nej sú vraj zálohované nezávisle. Palubák sa samozrejme vymaže. Mne montovali zabezpečovacie zariadenie Zeder pri ktorom bola batéria odpojená cca 6 hodín a zatial som žiadne zmeny v chode motora nepozoroval(aj spotreba je rovnaká). Viete niekto ako je to vlastne v skutočnosti s tou zálohou dát v centrálnej jednotke?
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 217
- Registrován: 14 bře 2006, 10:40
- Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky
ja som kludne na zimu odpajal bateriu od auta aj trikkrat za týžden lebo sa robila krabica nova na batrerku a autu nebolo nič len sa vymazaly hodiny spotreby ale kilometre zostali a auto frčalo znova bez problemov čiže kludne sa može odpojit akolko chceš. ale som vide ako si jeden chlapik prerobil zasuvku zapalovača na ktoru primontoval 9V baterku a ta mu držala informacie pre radio a hodiny a on mohol autobateriu kludne odpojit