Mam otazku o motoroch 1.2
1.2- 16V ma kod motora 188A5.000
1.2- 8V 54KW ma kod 178B5.000
1.2- 8V 44KW ma aky kod?
Bezne sa ponukaju auta 1.2 16V 54KW,nie je to blbost ked 1.2 8V ma 54KW?
Chcel by som motor 1.2 a neviem ktory by bol najvhodnejsi pre palio weekend.Viete poradit?vdaka.
Help-aky motor pre weekend
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
ak máš možnosť kúpiť 16v tak kúp to ale poznám dosť ludí čo má aj 1,2 8v a nestažujú si. tak ono rakera to nie je ale v pohode to stačí. Ale robí sa aj 1,6 16v motor a tam ja výkonu na rozdávanieGusto píše:Myslis ze sa nemusim obavat 1.2 8V 54KW?bude dostacujuci?predsa palio je dlksie ma hmotnost 1100kg
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
1,7TD-těžkopádné,línější ,ale dá se jezdit pod 6l/100km
1,2 8V 54kW-živé,poněkud žíznivější(tak 6,5-7),dost lehká převodovka-dost točí-při 100km/h 3500ot/min
1,6 nemám zkušenosti
1,2 8V 44kW-po faceliftu 2001-menší výkon,těžší převody,moc to netočí , ale zdaleka to není tak živé jak starší typ-spíš pro klidniou a úspornou jízdu(jezdí s tím služebně syn a víc se mu líbí 1,2 54kW)
1,2 12V-nebo 16V?tuším 80 koníků-to by bylo brko,ale na to nemám
Mimochodem vozím v 1,2 54kW dost nákladu a díky lehkým převodům to jede slušně i naložený.řadím s tím míň jak v 1,7TD.
1,2 8V 54kW-živé,poněkud žíznivější(tak 6,5-7),dost lehká převodovka-dost točí-při 100km/h 3500ot/min
1,6 nemám zkušenosti
1,2 8V 44kW-po faceliftu 2001-menší výkon,těžší převody,moc to netočí , ale zdaleka to není tak živé jak starší typ-spíš pro klidniou a úspornou jízdu(jezdí s tím služebně syn a víc se mu líbí 1,2 54kW)
1,2 12V-nebo 16V?tuším 80 koníků-to by bylo brko,ale na to nemám
Mimochodem vozím v 1,2 54kW dost nákladu a díky lehkým převodům to jede slušně i naložený.řadím s tím míň jak v 1,7TD.