HELP - Výměna motoru 1,1 za 1,2
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
No jednotka muze byt puvodni, ale nepojede to tak, kdyby tam byla jednotka jednadvojkova. Hlavne si k tomu motoru sezen aji sani s klapkou se vstrikovacem. Vstrikovac je myslim stejnej, ale klapka ma vetsi prumer a tim padem je tam i trosku vetsi prumer na vstupu do saciho potrubi. Jinak je vsechno uplne stejny. A tech pet koni je znat. I ten kroutak od spoda je poznat. Taky o tom porad uvazuju, ale jediny, co me od toho odrazuje je to, ze je to jinej typ motoru a neproslo by to evidenckou, potazmo technickou. Nehlede na to, ze sem tedka na motoru delal krouzky a tesneni ventilu, atd, tak by bylo skoda ten muj moturek davat pryc...
Hustokrutost
katy: 16V je maso. Ale uz je potreba vice uprav. Jina jednotka, kabelaz je jina, prevodovka teoreticky muze byt stejna, de to o, jak dlouho by vydrzela. Ale ten motor se dost spatne shani a kdyz se da sehnat, tak je drahej... Samozrejme jeste plus jednotka a kabelaze a dalsi zbtecnosti, jako sani+klapka, vyfuk... Lepsi volba je koupit si sportinga, nez to predelavat. Protoze ve vysledku to auto neprodas. Aspon nevim o nikom, kdo by koupil auto s nesedicima cislama motoru.
Hustokrutost
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29 lis 2005, 13:10
- Kontaktovat uživatele:
proc by to neproslo technickou?lacin píše:No jednotka muze byt puvodni, ale nepojede to tak, kdyby tam byla jednotka jednadvojkova. Hlavne si k tomu motoru sezen aji sani s klapkou se vstrikovacem. Vstrikovac je myslim stejnej, ale klapka ma vetsi prumer a tim padem je tam i trosku vetsi prumer na vstupu do saciho potrubi. Jinak je vsechno uplne stejny. A tech pet koni je znat. I ten kroutak od spoda je poznat. Taky o tom porad uvazuju, ale jediny, co me od toho odrazuje je to, ze je to jinej typ motoru a neproslo by to evidenckou, potazmo technickou. Nehlede na to, ze sem tedka na motoru delal krouzky a tesneni ventilu, atd, tak by bylo skoda ten muj moturek davat pryc...
fiat marea weekend 1.9TD 55kw
to Lacin : takze zaver je stejnej jako kdyz jsem se ptala na vymenu za 1,4GT - kup si rovnou punto s gt.
ja teda uz motor menit nebudu a pet koni pro me nema cenu ..... kdyz uz tak bych si koupila uplne jine auto aspon se 150kobylama
ale to se v nejblizsi dobe nehodlam udelat a mam rada svoje auto
ja teda uz motor menit nebudu a pet koni pro me nema cenu ..... kdyz uz tak bych si koupila uplne jine auto aspon se 150kobylama
ale to se v nejblizsi dobe nehodlam udelat a mam rada svoje auto
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
Ja mam na svym litrovym Unu uz pres 300 (takovych 330 uz tam asi bude) a ten motor jde jako tesne po zabehu. Udelal sem tesneni pod hlavou a yede. Nezere nic, jede pekne... Proste firecka sou firecka... To se divim, ze to Kaufikovo vydrzelo jenom 300...Katy píše:to Kaufik : 300 tis
tak to je sada.....
Hustokrutost
Me nedavno znamej nabizel 1,2 s najetejma 30tis za pet tisic... Jenomze sem to nejak tak nepotreboval...Kaufik píše:motor je tak od 5 000 - 10 000 záleží na tom v jakým stavu a s čím vším je (převodovka, spojka, sání, svody vstřikovač, atd...)Kosta píše:Hale Kaufiku a kolik do toho chces tak vrazit orijentacne>?
Prevodovku nepotrebujes, ty sou stejny, spojka taky, ale kdyz uz bych to delal, dal bych novou. Hlavne at je tam sani se vstrikovacem a hotovo. No a kdyby k tomu byla jednotka, nic by se nestalo, ne? Vyf. svody by mely byt stejny...
Hustokrutost