Vymena posilovaca brzd-MK1
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Noinu27
- Fiaťák
- Příspěvky: 89
- Registrován: 28 led 2008, 12:44
- Bydliště: Slovensko-vychod
- Kontaktovat uživatele:
Vymena posilovaca brzd-MK1
Pani vie mi niekdo poradit, alebo nejaky trik a tipy ako vymenit na Punte 1,1 posilovac brzd. Nie ze by som chcel setrit na servise, ale rad by som si to opravil sam. Moc dik
[b]Fiat Punto ACT 1,2 RED DEVIL 2010[/b]
- Reklama
- Noinu27
- Fiaťák
- Příspěvky: 89
- Registrován: 28 led 2008, 12:44
- Bydliště: Slovensko-vychod
- Kontaktovat uživatele:
Re
Takze vymenil som ho, a veru je to riadna drbacka. V servise pytaju za vymanu 2,5 hod/cena to je asi 1850 Sk. a Novy posilovac 6 300 Sk. kedze som si zohnal z vrakoviska za 2 000 Sk posilovac a robil som 2 hodinky, ale mam to a ide to na 1* ... Akurat ten pristup pri vyberani je sprosty. Ale dal som dole drziak baterie a miesta potom bolo haba dej . Dufam ze vydrzi az do vrakoviska
Usetrene 6 150 Sk
.......................
A keby niekomu pomohlo tak tu je navod :
Najprv vyberieme bateriu a odskrutkujeme drziak baterie. Tym dostaneme viac miesta na vybratie posilovaca. Odskrutkujeme hlavny brzdovy valec (HBV) , vyberieme brzdove trubicky z uchytok na karoserii povitiahneme podtlakovu hadicku s koncovkou z posilovaca a povytiahneme HBV z posilovaca, nahneme ho do predu. Pod pedalami mame uchyteny posilovac styrmi skrutkami, tie odskrutkujeme a vytiahneme zavlacku na brzdovom pedale a uvolnime tiahlo posilovaca z brzd. pedala. Povytiahneme posilovac a nasmerujete ho smerom k agregatu, cim dostaneme aj tiahlo von z diery. Nezabudnite na gumove tesnenie, ktore zmiernuje otrasy a izoluje motorovu cast od interieru pri opetovnom nasadeni vratit na svoje miesto a kruhove tesnenie medzi posilovacom a HBV. Nasadime novy posilovac, ukotvime ho na pedal, zaskrutkujeme uchytne matky pod pedalmi, zasunieme podtlakovu hadicu du gumoveho tesnenia a zalozime HBV na svoje miesto. Nezabudnut vlozit brzdove trubicky spat do drazok, namontovat drziak baterie, bateriu. Poriadne podotahovat skrutky, zavlacku zaistit na brzdovom pedale a ...
Nastartovat.
Usetrene 6 150 Sk
.......................
A keby niekomu pomohlo tak tu je navod :
Najprv vyberieme bateriu a odskrutkujeme drziak baterie. Tym dostaneme viac miesta na vybratie posilovaca. Odskrutkujeme hlavny brzdovy valec (HBV) , vyberieme brzdove trubicky z uchytok na karoserii povitiahneme podtlakovu hadicku s koncovkou z posilovaca a povytiahneme HBV z posilovaca, nahneme ho do predu. Pod pedalami mame uchyteny posilovac styrmi skrutkami, tie odskrutkujeme a vytiahneme zavlacku na brzdovom pedale a uvolnime tiahlo posilovaca z brzd. pedala. Povytiahneme posilovac a nasmerujete ho smerom k agregatu, cim dostaneme aj tiahlo von z diery. Nezabudnite na gumove tesnenie, ktore zmiernuje otrasy a izoluje motorovu cast od interieru pri opetovnom nasadeni vratit na svoje miesto a kruhove tesnenie medzi posilovacom a HBV. Nasadime novy posilovac, ukotvime ho na pedal, zaskrutkujeme uchytne matky pod pedalmi, zasunieme podtlakovu hadicu du gumoveho tesnenia a zalozime HBV na svoje miesto. Nezabudnut vlozit brzdove trubicky spat do drazok, namontovat drziak baterie, bateriu. Poriadne podotahovat skrutky, zavlacku zaistit na brzdovom pedale a ...
Nastartovat.
[b]Fiat Punto ACT 1,2 RED DEVIL 2010[/b]