Pocení oken
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Pocení oken
V poslední době se mě začali potit okna, vyměnil jsem pylový filtr ale zlepšení nepřišlo, myslel jsem, že by mohla být malá dírka v radiatoru topení ale vode se mě neztrácí. Nemáte někdo podobnou zkušenost a nebo radu ? dík[/b]
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
Taky jsem myslel, že mám po motorku - klapka zavřená a potilo se to jak dveře od chlívu . Pak jsem ale poklepal několikrát po motorku a vše se rozchodilo a teď to funguje k plné spokojenosti. Asi jak se nepoužívá často přepínač vnitřního okruhu, tak to tam nějak zaschne nebo se přeruší kontak na uhlíkách a občas to takhle blbne.
Multi 1,6 Bipower, r.v.2000
poceni oken
kde sa nachadza ta klapka pre vnutorny okruh????????????
Re: poceni oken
Na palubce, mrkni pořádně...
Re: poceni oken
Caves možno že je to v klapke a možno že maš upchaty peľovy filter to je tiež jeden s problemov pri ktorom sa potia okna filter najdeš pod ostriekavačom okna zo spolujazdcovej stany pod takym atypiskym krrytom
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: poceni oken
K tématu:
teď v zimě se mi okna potí víc, když jedu na vnitřní okruh, než když pouštím čerstvý vzduch zvenku... A že by se donekonečna ohříval ohřátý vnitřní vzduch a bylo na vnitřní okruh dřív a větší teplo uvnitř (jak píše návod), když do toho sednu ráno do vymrzlýho, to se mi tedy sakra nezdá...
Závěr: Je fakt, že celkově je soustava větrání , klimatizace a vytápění u Mloka podle mě lehce poddimenzovaná, zasloužil by si spíše okruh z MPV, než z osobáku. Ale kvůli tomu jsme jí přeci chtěli, že má oken jak akvárko, ne . . . ?! Takže lamentovat nebudu, ale v létě na ochlazení a v zimě na ohřátí jede větrák furt na "2".
teď v zimě se mi okna potí víc, když jedu na vnitřní okruh, než když pouštím čerstvý vzduch zvenku... A že by se donekonečna ohříval ohřátý vnitřní vzduch a bylo na vnitřní okruh dřív a větší teplo uvnitř (jak píše návod), když do toho sednu ráno do vymrzlýho, to se mi tedy sakra nezdá...
Závěr: Je fakt, že celkově je soustava větrání , klimatizace a vytápění u Mloka podle mě lehce poddimenzovaná, zasloužil by si spíše okruh z MPV, než z osobáku. Ale kvůli tomu jsme jí přeci chtěli, že má oken jak akvárko, ne . . . ?! Takže lamentovat nebudu, ale v létě na ochlazení a v zimě na ohřátí jede větrák furt na "2".
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 61
- Registrován: 13 čer 2006, 13:46
- Bydliště: Vysoké Mýto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pocení oken
Klapka je nad ventilátorem, který je umístěn pod palubovkou u spolujezdce. Když se ohneš a podíváš se zespod palubovky,uvidíš velký ventilátor a nad ním-je větrací mřížka.Když do ni strčíš prst,tak pokud je otevřen venkovní okruh-bere vzduch z venku, tak ucítíš, že za mřížkou je jakási pěnové destička(klapka).Pokud je nastaven vnitřní okruh,tak ta pěnová destička bude od větrací mřížky mnohem dál. Pokud funguje motorek,tak při zapínání vnitřního okruhu ucítíš kohyb klapky-pokud se nic nestane,te chyba v motorku. Někdy na něj stačí poklepat a on se rozjede-motorek je z levé strany ventilátoru-asi v úrovni větrací mřížky... kdyby nebylo něco jasné,dje vědět. Už se to tady řešilo,u mě byl stejný problém,poklepání pomohlo.Hlavně do klapky netlač velkým násilým,můj známý si tak ulomil táhlo k motorku a klapka nebyla ani pořádně otevřená,ani zavřená. Výsledek byl,že se to chovalo jako při zapnutém vnitřním okruhu.
Freemont 2.0 JTD (103kW), 2011
Re: Pocení oken
Tak klapka také nefunguje.Nahmatal jsem jí a je asi cca4cm od mřížky.Potřeboval bych poradit ja se k tý klapce dostanu.Předpokládám ,že sundat ventylátor,ale nějak jsem nepochopil jak ho dostat dolů.Prosím,může někdo napsat přesný popis sundání a nebo nějaký plánek?Předem děkuji.
PS:Prosím neraďte jesliže budou vaše rady vypadat asi tak: musíš se více snažit,lépe hledej, neřeš to,prohledej forum atd. .Takové rady od chytráků co zde čtu jsou k hov..u.Těm slušným,kteří chtejí skutečně poradit předem děkuji .
PS:Prosím neraďte jesliže budou vaše rady vypadat asi tak: musíš se více snažit,lépe hledej, neřeš to,prohledej forum atd. .Takové rady od chytráků co zde čtu jsou k hov..u.Těm slušným,kteří chtejí skutečně poradit předem děkuji .
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pocení oken
Ventilátor sundáš velice jednoduše. Nejlepší je si k tomu lehnout na podlahu.Viktos123 píše:Tak klapka také nefunguje.Nahmatal jsem jí a je asi cca4cm od mřížky.Potřeboval bych poradit ja se k tý klapce dostanu.Předpokládám ,že sundat ventylátor,ale nějak jsem nepochopil jak ho dostat dolů.Prosím,může někdo napsat přesný popis sundání a nebo nějaký plánek?Předem děkuji.
PS:Prosím neraďte jesliže budou vaše rady vypadat asi tak: musíš se více snažit,lépe hledej, neřeš to,prohledej forum atd. .Takové rady od chytráků co zde čtu jsou k hov..u.Těm slušným,kteří chtejí skutečně poradit předem děkuji .
1.odpojíš konektor
2.vyšroubuješ maličky šroubek (na křížák)
3.otočíš celým ventilátorem tuším proti směru hod.ruč.
4.klapku jsem pojistil ve vzpřímené poloze drátem (očkem) k mřížce vstupu vzduchu do ventilátoru z kabiny
Toť fše.
Vlastně ještě namontovat z5. Teda jestli chceš...
1,6 16V BiPower
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 61
- Registrován: 13 čer 2006, 13:46
- Bydliště: Vysoké Mýto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pocení oken
No to vypadá,že máš zapnutý vnitřní okruh.Ke klapce se dostávat nemusíš. Když dáš ruku na tu mřížku,za kterou je klapka a posuneš ruku směrem k řidič až úplně ke straně,tak tam z boku je plastové táhlo(nožička) a ta je napojená na ten motorek- zkus zapnout klíček a aby ti někdo zkoušel zapínat vnitřní okruh a ty kladívečkem jemně poklepávej motorek a přitom sleduj,co dělá klapka. Jestli se otevře-bude úplně u mřížky,tak jde vzduch z venku a máš po problému. Jestli ne,doporučil bych vymontovat motorek-je na dvou vrutech- a když ho vyndáš,klapka se úplně uvolní. Problém je,že v uvolněném stavu je stále otevřená jen napůl.S tím táhlem s ní můžeš hybat. Pak stačí tu nožičku něčím zaaretovat(je to sice prasečina,ale provizorně,než se opraví motorek to je dobré řešení). Kdyby něco dej vědět. KiviViktos123 píše:Tak klapka také nefunguje.Nahmatal jsem jí a je asi cca4cm od mřížky.Potřeboval bych poradit ja se k tý klapce dostanu.Předpokládám ,že sundat ventylátor,ale nějak jsem nepochopil jak ho dostat dolů.Prosím,může někdo napsat přesný popis sundání a nebo nějaký plánek?Předem děkuji.
PS:Prosím neraďte jesliže budou vaše rady vypadat asi tak: musíš se více snažit,lépe hledej, neřeš to,prohledej forum atd. .Takové rady od chytráků co zde čtu jsou k hov..u.Těm slušným,kteří chtejí skutečně poradit předem děkuji .
Freemont 2.0 JTD (103kW), 2011
Re: Pocení oken
Mnohokráte děkuji.Demontováno.Motorek funguje jenom kdy chce.Dá se sehnat náhradní a za kolik?
Re: Pocení oken
Motorek s převodovkou stojí něco mezi dvěma a třemi tisíci. Na obou Multiplách, které jsem měl, odešel úplně stejným způsobem, tedy vylomil se zub s umělohmotného pastorku. Je to logické, protože ten motorek je po zapnutí zapalování trvale v záběru a ty umělohmotné zoubky to prostě časem nevydrží. U první multinky jsem motorek vyměnil a strčil před něj předřadný odpor, aby tak netáhl, u druhé jsem ho vyhodil a přidrátoval klapku do polohy "otevřeno".
Re: Pocení oken
Tak mě taky zradil motorek.Je funkční,promazal jsem ho,ale stále chodí jak se mu zachce.Poradíte někdo jak ho dostat z auta?Drží na třech šroubech ale přístup k nim je na zlomení páteře a ochrnutí rukou.Nechce se mi rozebírat tapicírunk,přístrojovku a pod.Znáte nějaký fígl jak ho vymontovat?
Díky!
Díky!