MOJE PUNTO 1 - ukažte ta svoje ;-) - Semo
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Kontaktovat uživatele:
MOJE PUNTO 1 - ukažte ta svoje ;-) - Semo
Po dlhej dobe som sa dokopal aj ja k tvorbe topicu
Takže tu je auto na začiatku, keď som ho v 17 začal brať mame a hneď sa mi v zime aj podarilo skočiť obrubník... preto tie iné plechy vzadu
Moja predstava na začiatku (keďže som viac zameraný na funkčnosť ako vzhľad) bola takáto a toho sa aj držím.
Prvé, čo sa mi podarilo vykúzliť boli zatmavené bočné smerovky a zadné svetlá (predné som chcel stále biele, preto som ich nechal tak) a neskôr fólia na vrch čelného skla (ktorú už vďaka PZ SR nemám). V období z ktorého pochádza foto som mal v aute 4-kanál Blaupunkt + woofer Hertz. no žiadne foto sa nezachovalo
Interiér čistá séria, až na karbónový polep na stredovom paneli a na bočných fúkačoch... (rádio už mám druhé nebojte )
Potom dlho, dlho nič, rpetože som študent a peniaze proste nemám No bolo treba nové pneu na leto a som povedal, že 13" to proste nebudú Tak som predal hudbu a zohnal jazdené BBS 7x15 a obejdnal na to nové pneu Nankang 195/50 s ktorými som na suchu nadmierne spokojný, no na vode to je horšie... Pár dní na to sa nalepili aj fólie na bočné okná.
Keď už boli folie, tak sa patrilo dať aj čiernu foliu na stĺpiky...
Niečo na to sa do večných lovíš pobralo spojkové ložisko aj s prítlačákom, tak keď už som auto odtiahol ku kamarátovi do garáže, tak sa nalepila fólia aj na zadné okno a dokopal som ho k navareniu koncového tlmiča... Pôvodne som chystal aj rezonátor (prvá foto), ale je trošku väčší priemer, takže by nespravil nič a výkon naháňať na 1,1 je trochen nezmysel ))
Pribudol výstižný nápis (auto zo zásady v zime neumyjem )
No a zas som neodolal hudbe. Zosilovač FLI (4x200W) + woofer Aviator (ani neviem aký má výkon). Mám to v aute už asi mesiac a viem, mohol som mať viac vecí na podvozok, ale na jar to asi aj tak predám nas5 A inak zosiky už sú pekne upratané na operadle