DISKUZE - budíky z MK2 do MK1
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
DISKUZE - budíky z MK2 do MK1
Uz to nekdo zkousel ???
jak je to s pripojenim konektoru, ruznen jine elektriky,atd. ???
jestli to tam pujde, to no problemo - laminat ne ?
muze mi nekdo hodit foto jak vypadaj zastrcky a konektory na mk2 ?
jak je to s pripojenim konektoru, ruznen jine elektriky,atd. ???
jestli to tam pujde, to no problemo - laminat ne ?
muze mi nekdo hodit foto jak vypadaj zastrcky a konektory na mk2 ?
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
- Reklama
- SHANE54
- Znalec
- Příspěvky: 823
- Registrován: 15 čer 2007, 08:42
- Bydliště: Lučenec, SK
- Kontaktovat uživatele:
budiky maju ine konektory, takze sikovneho elektrotechnika, ale sotva to bude slapat. ja som na mk2 vymienal z mk2 a tiez to bolo problematicke... ale ked sa nad tym tak zamyslam, tak ak sa zozenie konektor a pozna sa spravne zapojenie, zakladne veci by asi mohli fungovat...
ozaj katy, to co mas za divne budiky na tej fotke? su nejake haluzne, vsetko je naopak....
ozaj katy, to co mas za divne budiky na tej fotke? su nejake haluzne, vsetko je naopak....
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jo tyhle budíky mám přesně v mojem Punte.
A mám prostřední výbavu ACTIVE.
Počítač mám ale ten menší jednořádkovej + hodiny.
Ten větší je dvojřádkovej + hodiny.
A mám prostřední výbavu ACTIVE.
Počítač mám ale ten menší jednořádkovej + hodiny.
Ten větší je dvojřádkovej + hodiny.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
nejsem sice "puntičkář", ale taky jsem nedávno řešil výměnu palubního přístroje v pandičce. Ve verzi active tam není otáčkoměr. Já si sehnal z polska použitý z verze dynamic. K mému udivu naběhl úplně jiný počet ujetých kilometrů, něz jsem tam původně měl. Zřejmě zobrazovaný počet kilometrů se ukládá do přístrojové desky. Jinak by s přepojením neměl být problém. Museli byste však najít palubní pristroj se stejnou vybavou, jaky ma vase auticko. Tedy ABS s ABS, mlhovky s mlhovkama atd. Pokud neco z toho bude chybet, bude vam to novy PP hlasit jako chybné. Aspon tak se to chovalo u pandicky.
- SHANE54
- Znalec
- Příspěvky: 823
- Registrován: 15 čer 2007, 08:42
- Bydliště: Lučenec, SK
- Kontaktovat uživatele:
kaufik: myslis ze v mk1 nie je tachometer a otackomer elektronicky? ak nie, tak to bude problematicke, lebo do pristrojovky z mk2 ide len konektor s asi 15 kablikmi a tot fsjo. teda tam je vsetko elektronicke.
BTW teraz, ked je tato problematika znovu diskutovana, tak mam otazku:
vymenil som budiky, sice vsetko funguje, ale pismo na displayi blika. je to asi tym, ze tie nove budiky nie su k danej RJ "priradene" a hlasi ze nieco nie je v poriadku. ci nie je mozne nejak softwarovo (cez PC) to upravit... hm?
BTW teraz, ked je tato problematika znovu diskutovana, tak mam otazku:
vymenil som budiky, sice vsetko funguje, ale pismo na displayi blika. je to asi tym, ze tie nove budiky nie su k danej RJ "priradene" a hlasi ze nieco nie je v poriadku. ci nie je mozne nejak softwarovo (cez PC) to upravit... hm?
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
takze to asi nepujde ?Kaufik píše:mno v MK1 je náhon.SHANE54 píše:kaufik: myslis ze v mk1 nie je tachometer a otackomer elektronicky? ak nie, tak to bude problematicke, lebo do pristrojovky z mk2 ide len konektor s asi 15 kablikmi a tot fsjo. teda tam je vsetko elektronicke.
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
displej bliká právě kvůli bodycomputeru, který novou přístrojovku nezná. Bude třeba navštívít servis a nechat palubní desku znovu inicializovat pres Examiner. Možná to umí i jiné servisy.... Pokud to vyřešíte, dejte mi vědět, kolik to stálo a jestli to vůbec bylo možné.SHANE54 píše:kaufik: myslis ze v mk1 nie je tachometer a otackomer elektronicky? ak nie, tak to bude problematicke, lebo do pristrojovky z mk2 ide len konektor s asi 15 kablikmi a tot fsjo. teda tam je vsetko elektronicke.
BTW teraz, ked je tato problematika znovu diskutovana, tak mam otazku:
vymenil som budiky, sice vsetko funguje, ale pismo na displayi blika. je to asi tym, ze tie nove budiky nie su k danej RJ "priradene" a hlasi ze nieco nie je v poriadku. ci nie je mozne nejak softwarovo (cez PC) to upravit... hm?
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM