HELP - Brzdové trubky a hadičky (délka, díly, výměna, ...)
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - Brzdové trubky a hadičky (délka, díly, výměna, ...)
Praskla mi jedna brzdová trubka, budu tedy měnit rovnou obě.
Ví někdo, jak jsou dlouhé, případně zda lze použít trubky např. z Favorita ?
Je při výměně třeba úplně demontovat nádrž, nebo ji stačí nějak odklonit?
Pokud by nebylo zbytí a musel bych je kupovat originál, jsou aspoň už předem naohýbané? Kolik zhruba stojí?
Navíc mi dnes nefunguje ani e-per... den jak víno
Ví někdo, jak jsou dlouhé, případně zda lze použít trubky např. z Favorita ?
Je při výměně třeba úplně demontovat nádrž, nebo ji stačí nějak odklonit?
Pokud by nebylo zbytí a musel bych je kupovat originál, jsou aspoň už předem naohýbané? Kolik zhruba stojí?
Navíc mi dnes nefunguje ani e-per... den jak víno
Punto 55S Mk I
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Číslo dílu 46438562 (spolujezdec) a 46438563 (řidič). Tyto trubky jsou jednodílné. Cena po zhruba 490 Kč.
Po inovaci je každá trubka pro usnadnění montáže rozdělená na 2 díly, čísla dílů (zřejmě) 46490176 - 79. Tyto trubky by mi měli zítra dodat. Cena celkem 1316,- Kč.
Tak jsem zvědav...
Po inovaci je každá trubka pro usnadnění montáže rozdělená na 2 díly, čísla dílů (zřejmě) 46490176 - 79. Tyto trubky by mi měli zítra dodat. Cena celkem 1316,- Kč.
Tak jsem zvědav...
Punto 55S Mk I
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Vítejte v druhém kole: přední trubka u spolujezdce, ucpaná hadička k třmenu
Odvzdušňovací šroub u jedné zadní brzdy povolený , očvachtaný otevřeným klíčem. (sprosté slovo), který na tom autě udržoval brzdy, bych chtěl za účelem inzultace potkat
Naivně jsem začal výměnou kotoučů a destiček, teď provádím de facto generálku brzd...
Odvzdušňovací šroub u jedné zadní brzdy povolený , očvachtaný otevřeným klíčem. (sprosté slovo), který na tom autě udržoval brzdy, bych chtěl za účelem inzultace potkat
Naivně jsem začal výměnou kotoučů a destiček, teď provádím de facto generálku brzd...
Punto 55S Mk I
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Jo já to měl na straně řidiče a upek sem 1/2roku starej kotouč.Taky to nešlo povolit,tak sem to povolil u brzdovýho válce u motoru,vyvlíknul celý a ve svěráku povolil.U spolujezdce to bude horší.Byl sem rozhodnutej to ucvakat a koupit nový,ale naštěstí to povolilo.corleone píše:Vítejte v druhém kole: přední trubka u spolujezdce, ucpaná hadička k třmenu
Odvzdušňovací šroub u jedné zadní brzdy povolený , očvachtaný otevřeným klíčem. (sprosté slovo), který na tom autě udržoval brzdy, bych chtěl za účelem inzultace potkat
Naivně jsem začal výměnou kotoučů a destiček, teď provádím de facto generálku brzd...
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Ucvakal jsem to a použil jsem 2 trubky z Favorita k zadní brzdě po cca 70 cm spojené hadičkou taky z Favoritu (možná Felicie) v délce 20 cm. Spoj hadičkou vyšel přesně do prázdného prostoru vlevo od motoru, takže to šlo pohodlně napojit.
Hadičku k třmenu jsem dal SBS (Elit), naštěstí měli skladem.
Pokud by se někdo podivoval, proč jsem dával trubky ze škodule, vysvětlení je prosté:
a) orig. jednodílná trubka by se tam špatně pasovala a musel bych na ni zase nejméně den čekat,
b) škodovácké trubky měli na pultě asi 500 m od místa, kde bydlím.
To, že tyto trubky i se spojovací hadičkou stály pouhých 135 Kč, byl už jen bonus navíc
Zatím se zdá, že konečně vše pracuje, jak má. Původní trubka mi tam tak zbyla jen jedna, k přední brzdě u řidiče
Hadičku k třmenu jsem dal SBS (Elit), naštěstí měli skladem.
Pokud by se někdo podivoval, proč jsem dával trubky ze škodule, vysvětlení je prosté:
a) orig. jednodílná trubka by se tam špatně pasovala a musel bych na ni zase nejméně den čekat,
b) škodovácké trubky měli na pultě asi 500 m od místa, kde bydlím.
To, že tyto trubky i se spojovací hadičkou stály pouhých 135 Kč, byl už jen bonus navíc
Zatím se zdá, že konečně vše pracuje, jak má. Původní trubka mi tam tak zbyla jen jedna, k přední brzdě u řidiče
Punto 55S Mk I
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Mám malej problémek s puntíkem: Ulomil se výfuk a všiml jsem si, že brzdová trubička co jde u levého zadního kola od regulátoru brzdného tlaku k tý zahnutý brzdový hadičce (a pak to pokračuje ke kolu) je ohnulá a přimáčklá k nápravě. Už to tam pěkně rezlo, tak jsem jí chtěl oddálit, ale už bylo pozdě, byla prorezlá a teče.
Mam dvě otázky.
1)Jestli tam jde zašroubovat trubička ze starý škodárny (jaký je to závit, myslím že 10, ale nejsem si jistej)
2)Jak to povolit, když ty matky jsou tak orezlé, že běžnej nasouvací klíč už nedrží a přeskočí...
Mam dvě otázky.
1)Jestli tam jde zašroubovat trubička ze starý škodárny (jaký je to závit, myslím že 10, ale nejsem si jistej)
2)Jak to povolit, když ty matky jsou tak orezlé, že běžnej nasouvací klíč už nedrží a přeskočí...
a) Ano, lze použít např. trubky z Favorita nebo Felicie o délce asi 70 cm, co přebývá se ohne do oblouku, čím větší oblouk, tím lepší. Trubky lze pohodlně ohýbat rukou. Zítra dopoledne můžeš za asi 40 Kč zakoupit např. v prodejně ND Škoda na rohu Hřbitovní a Rokycanské, pán je obvykle velmi ochotný
b) Ucvaknout trubku a na matku shora nasadit (natlouct) šestihranný ořech. Dvanáctihranný raději ne, mohlo by se to ještě víc očvachtat.
b) Ucvaknout trubku a na matku shora nasadit (natlouct) šestihranný ořech. Dvanáctihranný raději ne, mohlo by se to ještě víc očvachtat.
Punto 55S Mk I
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Ok, díky za odpověď zkusím to. Nějaký trubky ze škodovky nepoužitý mám, tak uvidíme Snad to povolim...corleone píše:a) Ano, lze použít např. trubky z Favorita nebo Felicie o délce asi 70 cm, co přebývá se ohne do oblouku, čím větší oblouk, tím lepší. Trubky lze pohodlně ohýbat rukou. Zítra dopoledne můžeš za asi 40 Kč zakoupit např. v prodejně ND Škoda na rohu Hřbitovní a Rokycanské, pán je obvykle velmi ochotný
b) Ucvaknout trubku a na matku shora nasadit (natlouct) šestihranný ořech. Dvanáctihranný raději ne, mohlo by se to ještě víc očvachtat.
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Tak se mi to podařilo povolit, ikdyž to byl trochu adrenalin. Začal jsem na straně, kde to šlo do tý hadičky. Samozřejmě se to ožvejkalo. Naštěstí se mi podařilo povolit trubičku na druhý straně tý hadičky a hadičku jsem vyndal a ve svěráku to povolil. Měl jsem strach z tý strany, co jde do toho omezovače, tak jsem to pořádně očistil a prostříkal WD-čkem. Už jsem cítil, jak ten ořech začíná ožvejkávat ty hrany, tak jsem tam nacpal k tomu maličkej plíšek, natlouk to na tu matku a už to šlo
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Chápu to dobře, že od posilovače dozadu k regulátoru tlaku ti stačili 2 70cm trubičky + 20cm hadička? Přijde mi to nějak málo. Jen tak od oka jsem to měřil a vyšlo mi to něco okolo 3m se všema záhybama.corleone píše:Ucvakal jsem to a použil jsem 2 trubky z Favorita k zadní brzdě po cca 70 cm spojené hadičkou taky z Favoritu (možná Felicie) v délce 20 cm. Spoj hadičkou vyšel přesně do prázdného prostoru vlevo od motoru, takže to šlo pohodlně napojit.
Hadičku k třmenu jsem dal SBS (Elit), naštěstí měli skladem.
Pokud by se někdo podivoval, proč jsem dával trubky ze škodule, vysvětlení je prosté:
a) orig. jednodílná trubka by se tam špatně pasovala a musel bych na ni zase nejméně den čekat,
b) škodovácké trubky měli na pultě asi 500 m od místa, kde bydlím.
To, že tyto trubky i se spojovací hadičkou stály pouhých 135 Kč, byl už jen bonus navíc
Zatím se zdá, že konečně vše pracuje, jak má. Původní trubka mi tam tak zbyla jen jedna, k přední brzdě u řidiče
Nene, od posilovače dozadu mám originální trubky z Ricarda. Každá se teď dodává dvojdílná, spoj je zhruba u katalyzátoru. Původně byly jednodílné, změnu zavedli proto, že 2dílné se snáz montují. V E-peru verze, ke které mám přístup, ještě nejsou.
Kolik tyhle originální trubky stály už si nepamatuju, ale bylo to míň, než kdybych si je nechal dělat na míru z metráže v Melcaru (kde mi navíc posledně trubky vylisovali s "hříbky" tak očvachtanými, že jsem je musel pracně začišťovat - od té doby mě tam neviděli ).
Ty 2 škodlivácké (původně určené pro zadní brzdy Favorita) spojené brzdovou hadičkou z Felicie mám od posilovače k přední brzdě u spolujezdce.
Kolik tyhle originální trubky stály už si nepamatuju, ale bylo to míň, než kdybych si je nechal dělat na míru z metráže v Melcaru (kde mi navíc posledně trubky vylisovali s "hříbky" tak očvachtanými, že jsem je musel pracně začišťovat - od té doby mě tam neviděli ).
Ty 2 škodlivácké (původně určené pro zadní brzdy Favorita) spojené brzdovou hadičkou z Felicie mám od posilovače k přední brzdě u spolujezdce.
Punto 55S Mk I
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Můžeš prosím vyfotit ten spoj jak to vypadá?corleone píše:Ucvakal jsem to a použil jsem 2 trubky z Favorita k zadní brzdě po cca 70 cm spojené hadičkou taky z Favoritu (možná Felicie) v délce 20 cm. Spoj hadičkou vyšel přesně do prázdného prostoru vlevo od motoru, takže to šlo pohodlně napojit.
Hadičku k třmenu jsem dal SBS (Elit), naštěstí měli skladem.
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)