Mám takový velký problém,mám stilo 1.9 JTD a problémy začaly tak před měsícem-auto pocukávalo přï nízkých otáčkách,problém byl vyřešen novou váhou vzduchu!! Ale to nebylo vše-ve čtvrtek při těch velkých mrazech(-10) jsem se vracel z práce a auto po takových 200 metrech stratilo výkon a spadly otáčky po chvilce opět pohoda-vše o.k ale to byla předzvěst konce-při dojetí na křižovatku opět to samé,jen s tím rozdilem,že jsem se už nerozjel První myšlenka byla zmrzlá nafta,ale proč-tankuju jen u OMW! Nebo filtr?Auto jsme odtáhli do tepla a čekalo se do rána-ráno auto naskočilo a po chvilce opět to samé-motor se jen tak převaloval a pak zdechl!!!!!!!!! Diagnostika neukázala žádnou závadu-tak těd čekam co to bude. Jsou prý tři možnosti čerpadlo v nádrži,nebo vřiky a nebo vysokotlaké čerpadlo-(to se modlím aby nebylo)
Jak je to možné vždyt mám najeto teprve 54000. Nestalo se někomu z vás nekdy to samé?????????????
STILO nejede
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 14
- Registrován: 25 led 2008, 19:20
- Bydliště: České Budějovice
Zkušenost známého s chcípáním auta
Zdarec,
jen pro pobavení: známý dovezl pěknou Mareu JTD a po čase nastal problém (na který hospodští kibicové čekali, aby mohli křičet "Dyť jsme ti to říkali, Fiat je na ho...uby.."..):
Auto jelo jelo, pak nic a nějaký čas (vteřiny až minuty) nejelo a nejelo - chcípalo. Rozebíralo se, několikrát kolem dokola, čistilo, kontrolovalo - a závada se objevovala dál - občas to zdechlo uprotřed křižovatky, v dopravní špičce i s dědou na vozíku v kufru.
A pak vypustili nádrž - a z ní vypadl kus zahradní hadice. Asi ji někdo měl místo trychtýře naraženou na kanystr a při nějakém dolévání tam spadla. A jak si tak plavala nádrží sem a tam, občas ji to přicuclo k palivovému čerpadlu a když auto chcíplo, tak ji to zase pustilo, kousek odplula a za čas se zase přicucla a tak pořád dokola.
A to je konec. Tádydádydá, to sem přece měl říct já....
Ahojec z Třeboně, Mates
jen pro pobavení: známý dovezl pěknou Mareu JTD a po čase nastal problém (na který hospodští kibicové čekali, aby mohli křičet "Dyť jsme ti to říkali, Fiat je na ho...uby.."..):
Auto jelo jelo, pak nic a nějaký čas (vteřiny až minuty) nejelo a nejelo - chcípalo. Rozebíralo se, několikrát kolem dokola, čistilo, kontrolovalo - a závada se objevovala dál - občas to zdechlo uprotřed křižovatky, v dopravní špičce i s dědou na vozíku v kufru.
A pak vypustili nádrž - a z ní vypadl kus zahradní hadice. Asi ji někdo měl místo trychtýře naraženou na kanystr a při nějakém dolévání tam spadla. A jak si tak plavala nádrží sem a tam, občas ji to přicuclo k palivovému čerpadlu a když auto chcíplo, tak ji to zase pustilo, kousek odplula a za čas se zase přicucla a tak pořád dokola.
A to je konec. Tádydádydá, to sem přece měl říct já....
Ahojec z Třeboně, Mates
Sorry,že jsem nenapsal jaká byla na konec závada na mém Stilu. Závada odstraněna-a příčina,mechanicky zaseklá klapka na EGR ventilu!!!!! Žádná váha vzduchu a ani čerpadlo-klapka to byla A řešení-vyřízl jsem si z hliníkového plechu těsnění a zaslepil jsem ho!!!!! Co na závěr-spoustu bezproblémových kilometrů STILAŘI