HELP - punto neakceleruje
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
HELP - punto neakceleruje
Ahoj, mám punto 1.2 r.v.97 a problém asi se vstřikováním. Když jedu a šlapu lehce na plyn, je vše OK, auto jede po rovině v pohodě, jakmile však přišlápnu plyn, dusí se. Mám problém se rozjet do kopce, předjíždět je taky problém. Na volnoběh OK. Když na neutrál pomalu přidávám plyn - OK, když ho zmáčknu prudce nejdřív se zadusí, skoro chcípne a pak teprve přidá. Palivovej filtr jsem už měnil, lambdu jsem zkoušel odpojit a pořád stejný. Nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to dělat svíčky? Nejsou zrovna nejnovější. Chtěl bych zkusit nejdřív najít chybu sám, než to dám za těžký prachy do Fiatu
(jo a žere to tak 12-15litrů)
(jo a žere to tak 12-15litrů)
Naposledy upravil(a) mif dne 24 lis 2007, 19:26, celkem upraveno 1 x.
Fiat Punto 60sx
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Tak svíčky to nejsou, koukal jsem na rozvody, jestli to nepřeskočilo o zub a taky dobrý. Lambdu jsem odpojil, na půl hodiny jsem odpojil baterku a zkusil jezdit bez lambdy - pořád stejný. Palivovej a vzduchovej filtr je ok. Všechny hadičky jsem zkontroloval, nikde jsem díru nenašel. Dneska jsem koukal pod ten plastovej kryt se vzduchovým filtrem a vstřikovací jednotka je nějaká černě očouzená a když jsem zkoušel prudce přidávat plyn na neutrál, tak mi z tý vstřik. jednotky blesklo a začoudilo a málem chcíplo. Když přidávám pomalu plyn, normálně se to vytočí, tak nevim . Kabely ke svíčkám vypadaj taky OK a cívky dávaj všechny.
Fiat Punto 60sx
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Zkusim ho změřit, ale to už by bylo za 2,5 roku co Punťu mám podruhý. (koupil jsem jetej, tak je to možný)Pun-to píše:To vypadá na snímač horní úvrati když to hodilo jiskru do sání.
Poprvý to dělalo to, že auto najednou chcíplo a šlo nastartovat tak po půl hodině. (Samozřejmě, že chcíplo vždy na nějaký rušný křižovatce)
TAKŽE PROMĚŘENO, 655 OHMŮ, PŘI TEPLOTĚ VENKU TAK 3 STUPNĚ, ALE MOTOR TEPLEJ. TO BY MOHLO BÝT V POŘÁDKU KDYŽ MÁ MÍT PŘI 20 STUPNÍCH 670 OHMŮ.
Závada bude jinde. Když jen tak malinko lechtám plyn (tak max. 1cm) jede to normálně, ale max. porovině. Kopec je problém co jsem dřív jel na5, dneska jedu za3. Nemůže to být ten potenciometr škrtící klapky?
Fiat Punto 60sx
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
diagnostika
Tak dneska proběhla diagnostika - výsledek nic, žádná závada
Doporučili mi vyčistit palivový potrubí, nebo že může být ucpanej výfuk.
Dneska jsem to zkoušel vytočit na max. a do kopečka na 3 to jelo 100km/h. Když to držim ve velkých otáčkách, jede to, jak chci z malých otáček prudce zrychlit, tak to prostě nejede - dusí se. HELP PLS
Doporučili mi vyčistit palivový potrubí, nebo že může být ucpanej výfuk.
Dneska jsem to zkoušel vytočit na max. a do kopečka na 3 to jelo 100km/h. Když to držim ve velkých otáčkách, jede to, jak chci z malých otáček prudce zrychlit, tak to prostě nejede - dusí se. HELP PLS
Fiat Punto 60sx
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
No správnej benzín tam snad mám. Je pravda, že jsem vzal jeden den večer za 1000 Kč benzín a někdy druhej den se to objevilo. A ta zvýšená spotřeba by mohla být tim, že to co jsem dřív vyjel vpohodě na 5, teď jedu na 3 s problémama. Bral jsem benzín na PAP OILu, tak nvim. Co ten ucpanej výfuk? To by asi pak nešlo vytočit na trojku do 100km/h co
Fiat Punto 60sx
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
A je to tady znova
Panebože už se na ten 100oktanák vyserte s takovejma motorama je to ůplně na nic
Možná tak do těch silnech 16ventilů a do 1,4 GT tak tam jo ale né do 55 nebo 60 konovky
Panebože už se na ten 100oktanák vyserte s takovejma motorama je to ůplně na nic
Možná tak do těch silnech 16ventilů a do 1,4 GT tak tam jo ale né do 55 nebo 60 konovky
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996