HELP - Mlžení oken
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
HELP - Mlžení oken
Dobry den potreboval bych poradit... porad se mi mlzi okna v aute a nepomaha ani pusteny vetrak naplno. Na jedne strance sem se docetl, že by to mohlo byt pylovym filtrem ... na ten sem se dival a ani ho tam nemam takze nemam co vymenit. Potom jsem se docetl ze dalsi moznost je, ze je otevřená klapka cirkulace vzduchu a tim padem proudi vzduch jenom v kabine ... tak sem se chtel pozeptat jestli by mi nemohl nekdo poradit kde bych tuto klapku mohl najit (myslim si ze to bude urcite tim). Dekuji za pripadnou radu... Jo a jeto Punto I rok 1996 vybava SX
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Nechci strasit, mozna to neni tvuj pripad, ale mlzeni oken muze zpusobovat prasklej radiator topeni. Uz se to tu nekde resilo. Menil jsem ho ted o vikendu. Nez to delat nekdy jeste jednou, tak to auto radeji prodam. Musi dolu cela palubovka. Uz se s tim nedalo jezdit. V interieru byl citit fridex (spis teda Paraflu), jen za cestu do prace jsem mel uplne naleptany sliznice. Tak se jezdilo bez topeni, coz ale v tomto pocasi moc nejde. Ubytek kapaliny byl skoro neznatelny. Zrejme byl otvurek v radiatoru minimalni, ale okna se mlzila dost a kdyz jsem jednou rano (venku bylo minus) pri zahratym motoru po asi 15km jizdy na chvilku topeni zapnul, vyvalila se z palubovky "para" spis teda aerosol. Fuj. Porad jsem tu vymenu odkladal, ale takhle uz to dal neslo.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Taky mi sáknul radiátor, nedalo se zatopit, když sem pustil topení tak to bylo jak mlhostroj na koncertech Protože jsem četl o tý zk**vený práci při sundavání přístrojovky a měnění radiátoru topení, koupil jsem radši v autokosmetice přípravěk na utěsnění chladícího systému, stálo to stovku, nalil jsem to do oběhu a krása, najednou se nemlží okna, neni v interiéru cejtit fridex, prostě doporučuju....
myslim, ze tohle neni zrovna muj pripad me to vumec zadna paru ani neco podobneho z vydechu nejde.. Spis to bude s tim motorkem na ovladani te klapky cirkulace vzduchu ale vubec netusim kde ho muzu najit!! Tak sem se chtel zeptat nez budu zbytecne rozebirat palubovku!! Tak jestli mi poradite presne kde by to bylo tak bych byl moc rad!! A kdyby mel nekdo fotku tak by to bylo uplne mega!! Diky
A mlží se Ti okna, i když pustíš klimu?Flash2 píše:myslim, ze tohle neni zrovna muj pripad me to vumec zadna paru ani neco podobneho z vydechu nejde.. Spis to bude s tim motorkem na ovladani te klapky cirkulace vzduchu ale vubec netusim kde ho muzu najit!! Tak sem se chtel zeptat nez budu zbytecne rozebirat palubovku!! Tak jestli mi poradite presne kde by to bylo tak bych byl moc rad!! A kdyby mel nekdo fotku tak by to bylo uplne mega!! Diky
FIAT PUNTO 1.8 HGT 96kW/130 prodán po 10letech skvělé služby
Nechci tady dělat reklamu nějakýmu přípravku, když ho zatim nemam trvale vyzkoušenej-mam to tam zatim pár dní a nic neteče, až to přežije zimu, tak to budu doporučovat. Ale každopádně to je nějakej obyčejnej utěsňovač chladičů, tekutej, koupil sem ho v autokosmetice, chlubilo se to nápisem swiss made, tak jsem tomu věřil.
Co jsem vyčet na fóru tak akorát lidi moc nedoporučovali ty prášky, že prej radši tekutý...
Co jsem vyčet na fóru tak akorát lidi moc nedoporučovali ty prášky, že prej radši tekutý...