Zdravím
prosim info nevbo radu
brzdy jako takove v pohodě
nicmené náhle ze dne na den pri třetím rtesp čtvrtém sešláonutí brzd pedálu je uplně tvrdý..vypada to že se vyčerpá podtlůak z posilovače.. cca po další pulminutě jízdy opět posilovač funguje ale zase tak na třikrát..
poradí někdo ? zřejmě problém s udržením podtlaku .. nenašel jsem zásobník podtlaku zda tam vubec je..
zřejmě i souvislost s nouzákem , poslední dobou se mihodí do nouzáku a turbo ztichne,..
nemám ted možnost diagnostiky.. zitra musim s detmi odjet a nerad bych opravdu nekoho udelal nestastnym..
myslím že by to mohlo souviset .. na turbu je také podtlak..
mam 2,1 jtd r.2004 myslim ze 87 kw ??
na první pohled nikde nic nesyčí žádne hadicky nevypadlé.. jen po vypnutí klíčku bzuči v poravém relé nebo co to je /ventilu / tesně pod torpedem /umistenem v mot.prostoru primo u kladky prevodu tahla plynu z kabiny k motoru
a u ABS je dalsi nejaky ventil na podtlaky a ten taky chvili bzuci.. tak pul min. pak ztichne..
moc diky..
proste to brzdi na tri seslapnuti a ctvrty uz ne..
Brzdový pedál napotřetí ztvrdne
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Brzdový pedál napotřetí ztvrdne
Podtlaky a tipnul bych někde děravou hadici, možná membrána v posilovači.. Regulace tlaku turba podtlaková? Pak je jasný proč padá do nouzáku.. Brzdit to bude i bez podtlaku jen musíš silou na pedál..
Re: Brzdový pedál napotřetí ztvrdne
podtlak.reg. turba to ma... nevidim nikde tu nejakou hlavni HADICI.. do posilovace vede jen dvakrat tenka ..zkusil jsem kde co..
Re: Brzdový pedál napotřetí ztvrdne
aj "vakuovka" može byť po smrti. Fiat kedysi davno použival rotačne z pertinaxovima dostičkami, tie sa vedeli zodrat.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"