Dobrý den,
Bohužel mi při výměně zadních brzd vytekla všechna brzdová kapalina. Brzdy jsem již odvzdušnil ale při nastartovaném autě jde pedál dost nízko (většinou po vícero našlápnutí zabere výš a pak zase až dole)... Když je motor vypnutý, pedál ztvrdne po několika šlápnutích na pedál.
Proto tipuju nejspíš zavzdušněné ABS (pakny, buben, pístek=vše nové).
Bohužel nemám vhodný kabel na diagnostiku (vlastním VAG KKL) a po připojení na diagnostický program fiat ecu scan se mi jde připojit na motor ale na ABS bohužel ne...
Proto se ptám, zda je nějaké jiné řešení.
Pokud náhodou o někom víte, kdo by byl ochotný mi s tím pomoct z okolí Ostravy/Opavy tak mi prosím dejte vědět.
Děkuji.
Odvzdušnění ABS
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Odvzdušnění ABS
Do diagnostiky (multiecuscan) se mi nakonec povedlo dostat ale brzdy ne a ne fungovat správně.
Je tam na výběr z několika možností.
Statistický test brzd
Kontrola motoru brzd nebo tak nějak
Napuštění ventilu brzd (pro každou brzdu zvlášť)
Vypouštění pravého/levého zadního/předního okruhu
Napouštění pravého/levého zadního/předního okruhu (tyto poslední dvě možnosti tam jsou každá zvlášť).
Chci se tedy zeptat, v jakém pořadí je spouštět a zda šlapat na pedál +povolit odvzdušňovací šroub?
Při šlápnutí na brzdu a spuštění "napouštění" jde pedál dolů, pak nahoru a pak zase dolů. Takhle to dělá ale jen u některých brzd! Ne u všech což mi přijde divné.
Je tam na výběr z několika možností.
Statistický test brzd
Kontrola motoru brzd nebo tak nějak
Napuštění ventilu brzd (pro každou brzdu zvlášť)
Vypouštění pravého/levého zadního/předního okruhu
Napouštění pravého/levého zadního/předního okruhu (tyto poslední dvě možnosti tam jsou každá zvlášť).
Chci se tedy zeptat, v jakém pořadí je spouštět a zda šlapat na pedál +povolit odvzdušňovací šroub?
Při šlápnutí na brzdu a spuštění "napouštění" jde pedál dolů, pak nahoru a pak zase dolů. Takhle to dělá ale jen u některých brzd! Ne u všech což mi přijde divné.