Ahoj!
Má někdo zkušenosti s výměnou přístrojové desky u Brava za tu z Lancie Delty III? Jsou téměř stejné, ale z té Delty se mi líbí víc, tak mě tak napadá jestli si myslíte, že by to byl velký problém vyměnit, popřípadě jestli se tím už někdo zabýval.
Děkuji za odpovědi
Přístrojová deska z Delty III
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Přístrojová deska z Delty III
myslim si ze je to to iste ba dokonca by som povedal ze aj grande ma rovnake rozdiel je len v grafike pod ručičkami. porovnat konektory a hned vies na com si.
Re: Přístrojová deska z Delty III
Mam za sebou tuto vymenu, ale opacne - z Brava do Delty...
1. Konektor pasuje, ale to je nepodstatne - podla konektora by pasovalo min. 5 pristrojoviek z FCA ale take jednoduche to nie je.
2.Pristrojovka je sietovy uzol Body Computeru - obojsmerna komunikacia cez can-bus, zamena z ineho FCA auta nehrozi - nesedia ISO kody a nikdy by sa to nedalo zarovnat cez PROXY. (malfunction + blikanie odometra)
3.Ja som to vyriesil takto - elektronika s rucickami ostala povodna z Delty, predny stit s chromovymi dekormi z brava, ciferniky z AR Mito. Rozmiestenie kontroliek je rovnake. Cize u teba by to bolo takto - elektronika z Brava, rucicky z Brava al. Delty,ciferniky z Delty, vrchny kryt pristrojovky z Delty,
4. Ak sa rozhodnes pre vymenu, musis vymenit aj plastovy kryt ovladacich paciek pod volantom, je tam trocha ine tvarovanie pristrojovky, resp. spodnej casti.
5.Pristrojoviek bolo viac druhov na Delte aj Brave - s multi displejom alebo len s 2 riadkovym, pozicia ruciciek rychlomeru a otackomeru bud zaciatok na 6-tej hodine, alebo mierne pod uhlom....Na displeji zalezi , na pozicii ruciciek nie..
1. Konektor pasuje, ale to je nepodstatne - podla konektora by pasovalo min. 5 pristrojoviek z FCA ale take jednoduche to nie je.
2.Pristrojovka je sietovy uzol Body Computeru - obojsmerna komunikacia cez can-bus, zamena z ineho FCA auta nehrozi - nesedia ISO kody a nikdy by sa to nedalo zarovnat cez PROXY. (malfunction + blikanie odometra)
3.Ja som to vyriesil takto - elektronika s rucickami ostala povodna z Delty, predny stit s chromovymi dekormi z brava, ciferniky z AR Mito. Rozmiestenie kontroliek je rovnake. Cize u teba by to bolo takto - elektronika z Brava, rucicky z Brava al. Delty,ciferniky z Delty, vrchny kryt pristrojovky z Delty,
4. Ak sa rozhodnes pre vymenu, musis vymenit aj plastovy kryt ovladacich paciek pod volantom, je tam trocha ine tvarovanie pristrojovky, resp. spodnej casti.
5.Pristrojoviek bolo viac druhov na Delte aj Brave - s multi displejom alebo len s 2 riadkovym, pozicia ruciciek rychlomeru a otackomeru bud zaciatok na 6-tej hodine, alebo mierne pod uhlom....Na displeji zalezi , na pozicii ruciciek nie..
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Re: Přístrojová deska z Delty III
takze ostava prehodit ciferniky a max upravit diodami farbu podsvietenia a vymenit rucicky so zanechanim povodnych criev budikov.
Re: Přístrojová deska z Delty III
Ano, pri zachovani povodnej elektroniky, mozes budiky rozne kombinovat s ostatnymi castami..
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Re: Přístrojová deska z Delty III
Ano, pri zachovani povodnej elektroniky, mozes budiky rozne kombinovat s ostatnymi castami..
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Re: Přístrojová deska z Delty III
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex