mám vzadu,dorazy pružin a trošku se to zvedlo,ale nabízeli mi i gumove a řikali že se zvedne tak o 3-4 cm to je asi zas moc.Nebo takové sponky,jsou tam šroubky a tim bud stahuješ nebo roztahuješ pružinu
Chces z toho udelat offa jo:D...no dalo by se to zvednout podlozkama pod pruziny....ale bude to tak 2-3cm...aby stacili tlumice.... bo dej vyssi kola.. .....
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Ja mam takové gumy co se vkládají mezi pružinové závity Když jich dáš víc tak se auto trochu zvedne každopadně se zlepší jízdní vlastnosti Pružiny se v zatáčkách tak nezmáčknou a uto lépe sedí
Levnější alternativa tvrdších pružin
wiky píše:Ja mam takové gumy co se vkládají mezi pružinové závity Když jich dáš víc tak se auto trochu zvedne každopadně se zlepší jízdní vlastnosti Pružiny se v zatáčkách tak nezmáčknou a uto lépe sedí
Levnější alternativa tvrdších pružin
jo, tak větší sračku jak to cos právě napsal, tak to, co máš mezi pružinama jsem v životě neviděl, neslyšel
na některý auta se ale dělali vyšší pružiny, co vím
tak jako tak, něco mezi pružiny cpát je hovadina
a pokud chceš tvrdší pružiny, tak ty se dají normálně koupit, ale stejně lepší si přišetřit a vzít komplet podvozek
Ja som mal tie gumene podlozky co sa cpu medzi zavity pruziny na skodovici, auto bolo stabilnejsie, tvrdsie a trosku to zdvihlo cely zadok (skoro setky ho maju dole) potom som mal auto zarovno vpredu aj vzadu, 4 kusy ma stali pred 3 rokmi 130,- Sk a kupil som to v takej podivnej predajni autosuciastok
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98