Ahoj, nedavno mi zacal fiat padat do nouzaku, ve vetsine pripadu v levotocive zatacce, kdyz je tam nejaka nerovnost, rozsviti se motor a kdyz jen vypnu a hned zapnu klic tak jede normalne, jen zustane svitit motor. Na diagnostice to vzdycky napise kod p0091 a nekdy i p0092.
Regulator tlaku jsem vymenil, palivovej filtr taky, prepad vstriku je vporadku, kdyz se hejbe se svazkama kabelu tak se nic nestane. Prikladam 2 fotky z chyb a hodnoty co melo auto za jizdy, kdyz kontrolka nesvitila a nepodarila se mi mi zrovna roznout.
A kdyz je motor zahraty a treba 15minht stoji, hrozne dlouho musim tocit aby chytl, treba i 5s.
Prosim poradte co jeste vyzkouset...
https://img34.rajce.idnes.cz/d3403/16/1 ... 191503.jpg
https://img34.rajce.idnes.cz/d3403/16/1 ... 114537.jpg
https://img34.rajce.idnes.cz/d3403/16/1 ... .jpg?ver=0
Pada do nouzoveho rezimu p0091 p0092
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Pada do nouzoveho rezimu p0091 p0092
Tady se toho asi moc nedozvíš. Když tu závadu zadáš na Googlu, tak tak vyskakuje spousta diskuzí, je třeba si to projít. Rovněž hledej u aut, která měla stejný motor, např. Croma, Alfa apod. (předpokládám, že máš objem motoru 1,9). Rovněž lze spoustu rad najít na polském fóru Fiatů. Tady je to mrtvé a na dieselpower fóru tě budou akorát urážet, že máš Fiata.
Re: Pada do nouzoveho rezimu p0091 p0092
ahoj zkontoroluj konektory na jeddnotlivých vstřikách,už jsem se setkal se zlomeným drátem právě na konektoru vstřiku...
povytahuj je proměř...
povytahuj je proměř...
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: Pada do nouzoveho rezimu p0091 p0092
Tak konektory jsem zkousel a jsou v poradku :/