1.No odstranit katík je dorej nápad,ale nepřemejšlel si dát tam sportovní katík?
2.Já bez lambdy jezdím asi půl roku a auto jede ůplně v pohodě.Jo a má mít při 20°C 2,5-4,5 ohmu.
3.Jak požnáš jakej odpor tam máš dát?
DISKUZE - zvýšení výkonu motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
1. No sundani katu nicemu nepomuze, dokonce se mi zda, ze kdyz sem zpatky namontoval kat i s orig. vyfukem, ze to jede lip... Ale je pravda, ze je to brzda.
2. kdyz se odpoji lambda, neprepina se do zadnyho nouzovyho rezimu, jenom proste jede podle prednastavenych map a neupravuje bohatost podle slozeni vyf. plynu. A to je nutny jenom pro spravnou cinnost katalyzatoru. A kdyz tam nebude, neni potreba ani lambada. Nehlede na to, ze chces zvysovat vykon. A to vykon plny. A pri plnym vykonu jednotka stejne nebere ohled na lambdu...
3. jelikoz snimac teploty na puntu je termistor se zapornym koeficientem teplotni zavislosti (bo jak se tomu rika), tzn. s rostouci teplotou odpor klesa, tak by teoreticky bylo mozny nejakym odporem dat vedet jednotce, ze ma chladici kapalina nizkou teplotu, timpadem se prodlouzi doba vstriku. No ale doba vstriku se odviji i od otacek, takze by tohle nemelo vyznam. Ridici jednotka potrebuje teplotu chl. kapaliny na udrzeni volnobehu, pri plnym vykonu je doba vstriku stejna at uz je to studeny, nebo teply. Takze tudy cesta nevede.
U tebe Kaufiku, jelikoz mas 1,2 se sanim z 1,1 (anebo se pletu??) by melo smysl sehnat si teleso vstrikovace z jednadvojky, je o 2 mm vetsi. Vstrikovace sou stejny i u 55 i u 60tky. Leda si zkusit nejakym zpusobem pohrat s tlakem paliva. Ale nikdy sem to na puntu nezkousel. Tam je problem, ze regulator tlaku paliva je soucasti vstrikovace, ikdyz je rozebiratelnej. cili teoreticky si pohrat s pruzinkou v regulatoru a zkusit pomerit tlak paliva. Mel by byt cca 1 plusminus 0,2 baru v serii. Navysoval bych max o 0,2 baru. Vic ne, odchazel by vstrikovac a bylo by to hoodne bohaty.
Ale tyto, zamerne to napisu v uvozovkach, "upravy" nepomuzou vubec nicemu. A uz vubec ne na usmudlanych 55tkach, nebo 60tkach. Pokud nekdo chce vykon, tak at si koupi silnejsi auto. A pokud se chce drbat s timto a navysovat vykon na tomto, existuji ucinnejsi metody. Ale ty uz zna kazdy, ale ne kazdy je ochoten do toho davat penize.
2. kdyz se odpoji lambda, neprepina se do zadnyho nouzovyho rezimu, jenom proste jede podle prednastavenych map a neupravuje bohatost podle slozeni vyf. plynu. A to je nutny jenom pro spravnou cinnost katalyzatoru. A kdyz tam nebude, neni potreba ani lambada. Nehlede na to, ze chces zvysovat vykon. A to vykon plny. A pri plnym vykonu jednotka stejne nebere ohled na lambdu...
3. jelikoz snimac teploty na puntu je termistor se zapornym koeficientem teplotni zavislosti (bo jak se tomu rika), tzn. s rostouci teplotou odpor klesa, tak by teoreticky bylo mozny nejakym odporem dat vedet jednotce, ze ma chladici kapalina nizkou teplotu, timpadem se prodlouzi doba vstriku. No ale doba vstriku se odviji i od otacek, takze by tohle nemelo vyznam. Ridici jednotka potrebuje teplotu chl. kapaliny na udrzeni volnobehu, pri plnym vykonu je doba vstriku stejna at uz je to studeny, nebo teply. Takze tudy cesta nevede.
U tebe Kaufiku, jelikoz mas 1,2 se sanim z 1,1 (anebo se pletu??) by melo smysl sehnat si teleso vstrikovace z jednadvojky, je o 2 mm vetsi. Vstrikovace sou stejny i u 55 i u 60tky. Leda si zkusit nejakym zpusobem pohrat s tlakem paliva. Ale nikdy sem to na puntu nezkousel. Tam je problem, ze regulator tlaku paliva je soucasti vstrikovace, ikdyz je rozebiratelnej. cili teoreticky si pohrat s pruzinkou v regulatoru a zkusit pomerit tlak paliva. Mel by byt cca 1 plusminus 0,2 baru v serii. Navysoval bych max o 0,2 baru. Vic ne, odchazel by vstrikovac a bylo by to hoodne bohaty.
Ale tyto, zamerne to napisu v uvozovkach, "upravy" nepomuzou vubec nicemu. A uz vubec ne na usmudlanych 55tkach, nebo 60tkach. Pokud nekdo chce vykon, tak at si koupi silnejsi auto. A pokud se chce drbat s timto a navysovat vykon na tomto, existuji ucinnejsi metody. Ale ty uz zna kazdy, ale ne kazdy je ochoten do toho davat penize.
Hustokrutost
Ta vačka je zase přizbůsobená na jinej typ vstřikování.... myslim, že to buď nepojede nebo to nebude vůbec znát... Vyšší výkon u 75ky je díky nepatrně větší kompresi a lepšímu multibodovýmu vstřikování...standor píše:Nezkoušel už náhodou někdo zvýšit výkon u 1,1 a 1,2 výměnou vačky z modelu 75?? má ůplně jiné časování, mělo by to asi pak jít zřejmě daleko víc točit =větší výkon.