Intervaly výměn
Moderátor: peta.smolik
Intervaly výměn
Zdravím, co takhle udělat menší prúzkum na jednotlivé díly, kolik komu vydržely než se musely měnit..
Přední kotouče
Přední destičky
Zadní kotouče
Zadní destičky
Tlumiče přední
Tlumiče zadní
Čepy
Stabilizační tyčky
Homokynetické klouby
Ložiška kol přední
Lořiska kol zadní
Přední ramena
Zadní ramena
Spojka/spojkové ložisko
Chladič
případně další díly, na které jsem zapomněl
Přední kotouče
Přední destičky
Zadní kotouče
Zadní destičky
Tlumiče přední
Tlumiče zadní
Čepy
Stabilizační tyčky
Homokynetické klouby
Ložiška kol přední
Lořiska kol zadní
Přední ramena
Zadní ramena
Spojka/spojkové ložisko
Chladič
případně další díly, na které jsem zapomněl
- Reklama
Re: Intervaly výměn
Počet Km Menené Značka
111000..... Rozvody,klinový remen,nemrznúca kvapalina,všetky filtre, Valvoline
olej 2x,tyčky stabilizátora,čapy riadenia Delphy,Kager
112 780..... Predne+zadne brzdy ate+abs
113 150..... Baterka-1.7.2013 Varta
118 500..... Prave zrkadielko spetneho Depoauto
119 000..... Olej 5w40,vzduchovy filter Valvoline,Fram
119 600..... Zhavice 4x Bosch
130 500..... Olej 5w40,vzduchovy,pelovy filter Valvoline,Fram
136 000..... Zadne tlmice KYB
136 500..... Tycky stabilizatora SWAG
142 000..... Olej 5w40,vzduchovy filter,palivovy filter Valvoline,UFI
149 500..... Olej 5w40,vzduchovy filter,palivovy filter,pelovy filter Valvoline,Man,
149 500..... Spojovacky+capy riadenia RTS+TRW
150 000..... Volnobezka alternatora,klinovy remen,remenica na kluke Inna
151 000..... Termostat+nemrznuca Gates
153 000..... Spojka,pritlacny tanier,lozisko LUK
156 300..... Predne ramena RTS
158 600..... Predna prave lozisko kolesa
159 600..... Zadne loziska L+P SRT
161 500..... Olej 5w40+vzduchovy a pelovy filter Valvoline
164 500..... Olej v prevodovke+tycky stabilizatora Valvoline,swag
165 200..... Rozvody inna
176 000..... Olej 5w40+vzduchovy a pelovy filter Valvoline
179 700..... Tycky stabilizatora TRW
189 500..... Olej 5w40+vzduchovy filter,capy riadenia-povodne OK Valvoline,RTS
111000..... Rozvody,klinový remen,nemrznúca kvapalina,všetky filtre, Valvoline
olej 2x,tyčky stabilizátora,čapy riadenia Delphy,Kager
112 780..... Predne+zadne brzdy ate+abs
113 150..... Baterka-1.7.2013 Varta
118 500..... Prave zrkadielko spetneho Depoauto
119 000..... Olej 5w40,vzduchovy filter Valvoline,Fram
119 600..... Zhavice 4x Bosch
130 500..... Olej 5w40,vzduchovy,pelovy filter Valvoline,Fram
136 000..... Zadne tlmice KYB
136 500..... Tycky stabilizatora SWAG
142 000..... Olej 5w40,vzduchovy filter,palivovy filter Valvoline,UFI
149 500..... Olej 5w40,vzduchovy filter,palivovy filter,pelovy filter Valvoline,Man,
149 500..... Spojovacky+capy riadenia RTS+TRW
150 000..... Volnobezka alternatora,klinovy remen,remenica na kluke Inna
151 000..... Termostat+nemrznuca Gates
153 000..... Spojka,pritlacny tanier,lozisko LUK
156 300..... Predne ramena RTS
158 600..... Predna prave lozisko kolesa
159 600..... Zadne loziska L+P SRT
161 500..... Olej 5w40+vzduchovy a pelovy filter Valvoline
164 500..... Olej v prevodovke+tycky stabilizatora Valvoline,swag
165 200..... Rozvody inna
176 000..... Olej 5w40+vzduchovy a pelovy filter Valvoline
179 700..... Tycky stabilizatora TRW
189 500..... Olej 5w40+vzduchovy filter,capy riadenia-povodne OK Valvoline,RTS
EX-Fiat stilo 1,9 jtd 85kw.Momentalne Fiat bravo 1,9 mjtd 88kw
Re: Intervaly výměn
Nemam sice bravo ale LINEU ale napisem aj tak. nabehane 165tis, olej kazdych 10-15tis 5W-40 selenia Kpure, alebo selenia SPORT, prevodovy olej pri 80tis selenia technyx 75-85, HOrne ulozenie tlmica 40tis, zadne prachovky na tlmicoch 130tis, cidlo tlaku oleja -150tis, sviecky NGK kazdych cca 40-50tis. filtre nepisem to je automaticky...rozvody pri 100tis - bolo 5 rokov,
ostatne remene a kladka pri 150tis pre istotu.
doplnenie klimy kazde 2roky
Přední kotouče -menene cca 100tis brembo
Přední destičky- 70tis -ebc brakes greenstuff, 100tis brembo, 130tis OMP
Zadní kotouče - bubon povodny
Zadní destičky-bubon povodne
Tlumiče přední- povodny
Tlumiče zadní - povodny
Čepy - povodne
Stabilizační tyčky- povodne
Homokynetické klouby- povodne
Ložiška kol přední- povodne
Lořiska kol zadní- povodne
Přední ramena- povodne
Zadní ramena- povodne
Spojka/spojkové ložisko- povodne
Chladič- povodne
ostatne remene a kladka pri 150tis pre istotu.
doplnenie klimy kazde 2roky
Přední kotouče -menene cca 100tis brembo
Přední destičky- 70tis -ebc brakes greenstuff, 100tis brembo, 130tis OMP
Zadní kotouče - bubon povodny
Zadní destičky-bubon povodne
Tlumiče přední- povodny
Tlumiče zadní - povodny
Čepy - povodne
Stabilizační tyčky- povodne
Homokynetické klouby- povodne
Ložiška kol přední- povodne
Lořiska kol zadní- povodne
Přední ramena- povodne
Zadní ramena- povodne
Spojka/spojkové ložisko- povodne
Chladič- povodne
Re: Intervaly výměn
Najeto 76000 km
v nejbližších dnech budu měnit simering na levý poloose i s převodovým olejem
Zadní díl výfuku už toho před sebou moc nemá
Jinak jsem nic neměnil.
Olej měněn po 15 tis. Olej Castrol edge FST 5W-40(dle specifikace výrobce) a pokaždý výplach motoru od PRO-TECu.
Svíčky NGK, vzduchovej a kabinovej filtr od MANa po 30 tisících
Přední kotouče--------------původní
Přední destičky--------------70000
Zadní kotouče---------------původní
Zadní destičky--------------původní
Tlumiče přední--------------původní
Tlumiče zadní---------------původní
Čepy-------------------------původní
Stabilizační tyčky-----------původní
Homokynetické klouby-----původní
Ložiška kol přední----------původní
Lořiska kol zadní-----------původní
Přední ramena-------------původní
Zadní ramena--------------původní
Spojka/spojkové ložisko---původní
Chladič---------------------původní
Stěrače Bosch-------------15000
v nejbližších dnech budu měnit simering na levý poloose i s převodovým olejem
Zadní díl výfuku už toho před sebou moc nemá
Jinak jsem nic neměnil.
Olej měněn po 15 tis. Olej Castrol edge FST 5W-40(dle specifikace výrobce) a pokaždý výplach motoru od PRO-TECu.
Svíčky NGK, vzduchovej a kabinovej filtr od MANa po 30 tisících
Přední kotouče--------------původní
Přední destičky--------------70000
Zadní kotouče---------------původní
Zadní destičky--------------původní
Tlumiče přední--------------původní
Tlumiče zadní---------------původní
Čepy-------------------------původní
Stabilizační tyčky-----------původní
Homokynetické klouby-----původní
Ložiška kol přední----------původní
Lořiska kol zadní-----------původní
Přední ramena-------------původní
Zadní ramena--------------původní
Spojka/spojkové ložisko---původní
Chladič---------------------původní
Stěrače Bosch-------------15000
1.4 16V
66 kw
66 kw
Re: Intervaly výměn
Fiat bravo multiair T 140hp,r.v.2011.Brzdy komplet pri 55tis.km.Zadne boli este ok tak ale uz odrazu.Znacka zimmerman.Ale neodporucam.Piskaju velmi pri cuvani a pri dobrzdovani pri malych rychlostiach.Ale nie vzdy..Vacsinou ked je vonku vlhko...Olej a filter kazdy rok.Sviecky,kabinovy a vzduchovy filter kazde 2 roky.Pri 60 tisic prasknuta zadna pruzina.Pripisujem to asi transportu cca 600 kg obkladu (sklopene zadne sedacky samozrejme).Takze odrazu vymenene obidve..Klima po 5 tich rokoch funguje skvele bez nejakeho doplnania.Nenajazdim vela..Teraz cca 70 tisic...Rozvody este pockaju.Inak spokojnost...Raz som tu cital ze 150hp t jet natrhne 140 hp multiairu prdel....No neviem lebo 150 hp t jet som soferoval a tah motora sa mi zdal o dost slabsi pocitovo....A este jedna vec.Vzadu daco vrzga ale tiez nie vzdy...Vacsinou ked je chladno....Bravo je take 'naladove auto na pocasie'....Tak ale mam ho rad...Na cestach ich je malo a ked je nalestene tak ludia sa vedia za nim otocit...
Re: Intervaly výměn
Tak se také přidám. Auto v provozu od 01/2008 v Dánsku. Dovezeno 7/2016 stav tacho 134,5kkm. Dle servisní knížky a přiložených kopií faktur se pokusím zrekapitulovat historii (možná že něco chybí). Výměny oleje a filtru motoru každy rok cca po 15kkm, svíčky + vzduchový filtr po 45kkm, kabinový po 30kkm, převodovkový olej 75kkm. Každých 30kkm kontrola mobility.
rozvody poprvé v 62kkm (po 4 letech řemen)
rozvody podruhé v 96kkm (komplet)
přední desky v 93kkm
zadní levý brzdič v 93kkm
já jsem dělal při 135kkm:
zadní kotouče Meile
zadní destičky TRW
repase pravého zadního brzdiče (nový pístek, "o" kroužek a prachovka)
všechny filtry,olej motor+převodovka, svíčky
Co se týká rozdílu mezi Multiair a T-jet, to je dobrá otázka, já nemám kouzelné tlačítko "Sport" tak si musím vystačit se základním setupem pro 110kw verzi, ale i tak s tím spráskám OIII 2.0TDI 110kw, tak jsem spokojený .
A ještě přidám Mareu 1.6 ELX
Olej motor + filtr + kabinový filtr po 20kkm, vzduchový filtr + svíčky po 30kkm,
- 75kkm přední ramena, výfuk, rozvody
- 102kkm výměna hadice serva, špatný pertl, (oprava za 800,-)
- 120kkm cívka zapalování
- 125kkm přední destičky,
- 135kkm výfuk
- 145kkm přední ramena, vnější čepy řízení, doplnění klimatizace
- 160kkm rozvody + vnější řemeny s kladkama
- 165kkm termostat
- 170kkm prahy, tlumiče + pružiny včetně uložení P+Z, kosti stabilizátoru, přední destičky + kotouče, zadní pakny a prasátka, brzdové trubky na nápravnici, zadní dorazy, repase uložení zadních vlečných ramen
- 183kkm spojka komplet s ložiskem a lankem, výměna vnitřních manžet poloos + olej převodovka,
- 190kkm výfuk
- 201,5kkm kovošrot
rozvody poprvé v 62kkm (po 4 letech řemen)
rozvody podruhé v 96kkm (komplet)
přední desky v 93kkm
zadní levý brzdič v 93kkm
já jsem dělal při 135kkm:
zadní kotouče Meile
zadní destičky TRW
repase pravého zadního brzdiče (nový pístek, "o" kroužek a prachovka)
všechny filtry,olej motor+převodovka, svíčky
Co se týká rozdílu mezi Multiair a T-jet, to je dobrá otázka, já nemám kouzelné tlačítko "Sport" tak si musím vystačit se základním setupem pro 110kw verzi, ale i tak s tím spráskám OIII 2.0TDI 110kw, tak jsem spokojený .
A ještě přidám Mareu 1.6 ELX
Olej motor + filtr + kabinový filtr po 20kkm, vzduchový filtr + svíčky po 30kkm,
- 75kkm přední ramena, výfuk, rozvody
- 102kkm výměna hadice serva, špatný pertl, (oprava za 800,-)
- 120kkm cívka zapalování
- 125kkm přední destičky,
- 135kkm výfuk
- 145kkm přední ramena, vnější čepy řízení, doplnění klimatizace
- 160kkm rozvody + vnější řemeny s kladkama
- 165kkm termostat
- 170kkm prahy, tlumiče + pružiny včetně uložení P+Z, kosti stabilizátoru, přední destičky + kotouče, zadní pakny a prasátka, brzdové trubky na nápravnici, zadní dorazy, repase uložení zadních vlečných ramen
- 183kkm spojka komplet s ložiskem a lankem, výměna vnitřních manžet poloos + olej převodovka,
- 190kkm výfuk
- 201,5kkm kovošrot
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Intervaly výměn
Zdravím nevíte někdo po jak dlouhé době či kilometrú se mění rozvody u bravo 1,9,88 kw multijet rok výroby 2008
Re: Intervaly výměn
hmm, zatial plechovica ma trošku pred 80 000km, len olej, filtre vždy po roku, sviečky po 30 000 km a rozvody vždz po 5 rokoch vymenené. Žiarovky neratam kolko ich už bolo na lavom prednom svetlomete už si davam pozor aby som neštartoval zo svetlami. Chystam sa na vrchne predne uloženie tlmiča axialne ložisko umrelo.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Intervaly výměn
Když jsem Bravo koupil, tak jsem namontoval denní světla DRL. Do dneška původní žárovky na celém autě.