Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- xndinvvv
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 31 bře 2015, 15:37
- Bydliště: Pardubický kraj
- Kontaktovat uživatele:
Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Zdravim, už delší dobu přemejšlim jak trochu nadopovat tenhle motor Aktuální setup vo se pohonýho ústrojí týče je prostej základ.. CAI přes obří filtr Raemco, po X vyzkoušenejch úpravách vejfuku jsem zvolil plně průchozí vedení s rezonátorem místo katu a sériovym průchozím střeďákem, svíčky NGK, Oil Catch Tank, vyblejskaná klapka, HDS lamela, Sachs přítlačák s ložiskem, oleje Selenia a Tutela... V plánu mám v nejbližší době nerez svody Supersprint 4-2-1 už teď jsem hrozně pyšnej jak to jede, na jednadvojku je to hrozná raketka ale výkonu není nikdy dost Rád bych se něco dozvěděl o úpravách hlavy, vačky, ŘJ a dalšího, čím nahnat každýho koně navíc Ale nesmim opomenout že je to moje DailyBitch takže mi jde i o zachování spolehlivosti.. Péči a údržbu dostává maximální Všem předem děkuju za každej názor, radu, návod, doporučení, prostě za jakoukoliv reakci Ondra
- Přílohy
-
- Screenshot_2016-07-27-21-56-40-086-1-1-1.jpg (188.67 KiB) Zobrazeno 5805 x
Punto 1.2 8v MPI 75ps+/830kg
SickCulture
SickCulture
- Reklama
- xndinvvv
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 31 bře 2015, 15:37
- Bydliště: Pardubický kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Teď jsem prohledával podobný témata, a narazil jsem na téma "zvýšení výkonu motoru 1.2 8v 44kW" kde jsem se nedočet vastně nic k věci, jen řeči typu nemá to cenu, kup si radsi GT a podobne... Tak pro upresneni, nepotrebuju radit s rozhodováním. Mám svoje auto, budu mít svoje auto a chci si upravit svoje auto! Takze prosím o rady ohledně úprav, ne ohledně volby auta a jeho motorizace
Punto 1.2 8v MPI 75ps+/830kg
SickCulture
SickCulture
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Já si udělal jen malou drobnou úpravu sání, trubku jsem pak ještě tepelně odizoloval, je to trochu poznat na výkonu, hlavně když se motor ohřeje, saje chladný vzduch. A ty trubky 50 z bauhausu tam krásně pasují, jen jsem to zajistil vrutem.
- Přílohy
-
- 20160227_sání.jpg (56.43 KiB) Zobrazeno 5763 x
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- xndinvvv
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 31 bře 2015, 15:37
- Bydliště: Pardubický kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
U mě takhle, ještě bez tepelnýho odstínění.. Ted u nás chčije jak z konve takže nic fotit nejdu, ale do týdne to sem hodím
- Přílohy
-
- 13918553_1072160572876533_1177867513_o.jpg (166.29 KiB) Zobrazeno 5727 x
Punto 1.2 8v MPI 75ps+/830kg
SickCulture
SickCulture
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
A nesaje ti to teplej vzduch z motorovýho prostoru?
Já tam mám v nárazníku díry a saje mi to z nich.
A ten original filtr co mám bych řekl, že je taky lepší, plochy má dost.
Já tam mám v nárazníku díry a saje mi to z nich.
A ten original filtr co mám bych řekl, že je taky lepší, plochy má dost.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- xndinvvv
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 31 bře 2015, 15:37
- Bydliště: Pardubický kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Filtr je odstíněnej od teplýho vzduchu, jen ještě nemám nafoceno... U mě je teda filtr znát, motor je snim živější, nemusí při sání zápasit s vířením vzduchu v origo airboxu a v kombinaci s plněprůchozím výfukem má motor rychlejší a lehčí výplach/plnění a jde snáze do otáček.. Jinak studenej vzduch je k němu vedenej náporově z celý tý úzký mřížky v nárazníku hned pod kapotou co nejkratší cestou a co největším průměrem sání ze spod nárazníku mi nepřijde jako nejlepší řešení, přece jen čím blíž vozovce, tím víc bordelu nasaješ... Navíc papírovej filtr má mizernou propustnost vzduchu a ještě se to v tý krabici motá přesně jako vítr v bedně vim že názory na sport. filtry se dost lišej, ale podle mě je jeho účinost hrozně individuální dle zvolenýho filtru, způsobu provedení celkovýho saní před klapkou, a motoru na kterym to celý použiješ podle mě na 500koňovym motoru nějkej filtr vůbec nepoznáš, ale u tohohle šicího stroje je znát každej zásah a každej kůň je k dobru
Punto 1.2 8v MPI 75ps+/830kg
SickCulture
SickCulture
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Tak to je paráda, pak to prosím nafoť a napiš, jaké komponenty a kde si je sehnal.
Já to mám k té díře na obrázku, jinak nevím, kam bych to dal, uprostřed je zase chladič. Jestli máš nějaký nápad, tak napiš.
A co na to policajti?
Díky
Já to mám k té díře na obrázku, jinak nevím, kam bych to dal, uprostřed je zase chladič. Jestli máš nějaký nápad, tak napiš.
A co na to policajti?
Díky
- Přílohy
-
- čumák.jpg (78.95 KiB) Zobrazeno 5698 x
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- xndinvvv
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 31 bře 2015, 15:37
- Bydliště: Pardubický kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Joo, teď koukám že máš na tý díře nějakou mřížku, tak to asi tolik bordelu nepustí, ale stejně bych radši do nějakýho spoje mezi trubky natáhl punčochu
Jinak alu trubky se silikonovejma spojkama je od JOMu, prodava se to jako set trubky, kolen, a spojek a stoji to kolem tisícovky Filtr je RAEMCO a stím jsem dost spokojenej, protože jako první přišli se suchejma filtrama, tzn. nemusíš ho ničim mazat a pereš ho jen ve vodě navíc v porovnání filrama od K&N nebo Simota mi přijde že má více vrtev bavlny, tudíž fakt filtruje a má delší životnost. Obojí jsem kupoval v Escape6.
Akorát nevim jak má mk2 řešenou klapku. Já jsem jako redukci mezi 75mm trubkou a 100mm talířem na klapce musel použít redukci a 90° koleno z odpadních trubek :/ Ale mám v plánu si tenhle mezikus vyrobit z lamina Pokud se to povede tak jsem pak dám nějaký fotky jak se zadařilo
Jinak alu trubky se silikonovejma spojkama je od JOMu, prodava se to jako set trubky, kolen, a spojek a stoji to kolem tisícovky Filtr je RAEMCO a stím jsem dost spokojenej, protože jako první přišli se suchejma filtrama, tzn. nemusíš ho ničim mazat a pereš ho jen ve vodě navíc v porovnání filrama od K&N nebo Simota mi přijde že má více vrtev bavlny, tudíž fakt filtruje a má delší životnost. Obojí jsem kupoval v Escape6.
Akorát nevim jak má mk2 řešenou klapku. Já jsem jako redukci mezi 75mm trubkou a 100mm talířem na klapce musel použít redukci a 90° koleno z odpadních trubek :/ Ale mám v plánu si tenhle mezikus vyrobit z lamina Pokud se to povede tak jsem pak dám nějaký fotky jak se zadařilo
Punto 1.2 8v MPI 75ps+/830kg
SickCulture
SickCulture
- xndinvvv
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 31 bře 2015, 15:37
- Bydliště: Pardubický kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Teď je auto na technické, zítra už snad bude doma tak nafotím a popíšu to odsťínění Jinak PČR pod kapotu nepouštím, nevím co by tam měli hledat... Pokud chtějí vidět VIN tak ten jim ukážu na podlaze u spolujezdce a od všeho ostatního tu máme STK
Punto 1.2 8v MPI 75ps+/830kg
SickCulture
SickCulture
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Máš to pěkné Já snižoval hlavu o 0.5mm leštil kanálky sání, koukni kdyžtak do mojeho vlákna-myslím,že tam mám i fotky.Ale jinak pokud jezdíš hodně,tak se může stát,že ti policajti (pokud natrefíš na šťouraly) přímo na cestě udělají technickou,a prolezou ti celé auto odshora až dolů (tu kapotu jim budeš tak či tak otevřít) a pokud uvidí neschválené úpravy tak dostaneš 30dní na odstranění úprav a následnou STK. Takže dnes už to není prdel si takhle hrát s úpravami. Ale pokud máš na STK "kamaráda" tak jde vše
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
- xndinvvv
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 31 bře 2015, 15:37
- Bydliště: Pardubický kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Díky díky na ITC foru jsem se dočetl že je dobrý líznout palici o 0,7mm ale nevím jestli to není maximum, na to bych zase jít nechtěl.. Při případným zkroucení hlavy už není co brát :/ Ale urcite pročtu tvoje vlákno ať se toho dozvim co nejvíc, díky
Jinak o tom jaký má teď PČR pravomoce vím, ale taky vím že se o toho moc nepouštějí... Samozřejmě pokud narazim na debila a ještě se snim budu dohadovat budu arogantní, tak si mě vychutná.. Je to dost o přístupu k jejich kontrole Navíc teď mi auto prošlo s tímhle vším co na tom je i není, samozřejmě "legálně"
Jinak o tom jaký má teď PČR pravomoce vím, ale taky vím že se o toho moc nepouštějí... Samozřejmě pokud narazim na debila a ještě se snim budu dohadovat budu arogantní, tak si mě vychutná.. Je to dost o přístupu k jejich kontrole Navíc teď mi auto prošlo s tímhle vším co na tom je i není, samozřejmě "legálně"
Punto 1.2 8v MPI 75ps+/830kg
SickCulture
SickCulture
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
V osobáku mě sice ještě nebrali,ale dělám řidiče náklaďáku a už jsem 2x dostal 30 dnu technickou,jednou za praskliny na brzd.kotoučích a podruhé za nefunkční kontrolku ABS na přístrojovce. Kolegu za 4cm prasklinu na čelním skle. Takže i za takovéhle banality. A typek na STK který už mě tedy dobře zná když tam furt jezdím,říkal že po osobních autech jdou stejně bez vyjímek
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
- xndinvvv
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 31 bře 2015, 15:37
- Bydliště: Pardubický kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Tak předevčírem nám nastal nějakej problém Punťák nějak přestal jet ve vysokejch... Motoru se vždy do 4000ot. moc nechtělo a na týhle hranici se vždycky probral a jel jak utrženej až k omezovači Teď z ničeho nic se stoupajícím otáčkama spíš slábne a víc křičí Dneska jsem dal nový svíčky a kabely a stále stejný... Nějakej tip čím by to mohlo bejt?
Punto 1.2 8v MPI 75ps+/830kg
SickCulture
SickCulture
- xndinvvv
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 31 bře 2015, 15:37
- Bydliště: Pardubický kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
Jezdil jsem přes půl roku se skočenejma rozvodama o dva zuby, přišel jsem na to až když to skočilo o další dva teď už zase lítá jako drak a sportinga strčí do kapsy
Punto 1.2 8v MPI 75ps+/830kg
SickCulture
SickCulture
Re: Úpravy motoru 75PS 1.2 8v MPi
málo našponovaný rozvoďák na kladce žejo
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87