porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
Moderátor: peta.smolik
porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
Zdravím,asi rok mám od výměny zadního dílu výfuku problém se špatnými studenými starty/na 2-3x/.Po startu drží motor otáčky pod 1000,má trhavý chod,jako by jel na 2-3 válce,a rozsvítí se žlutá kontrolka poruchy vstřikování/EOBD,která po zvýšení otáček zhasne.Na diagnostice bylo zjištěno,že je porucha vstřikování na 1.-4. válci.Byly vyměněny zapalovací cívky.a svíčky/všechny/.Závada,ale stále trvala,proto následovala výměna MAP sensoru,a vyčištění škrtící klapky+sítka palivového čerpadla,ani toto ,ale nepomohlo,závada trvá dále.Navíc se zhoršily i teplé starty/nyní na 2x/sehnal jsem jinou škrtící klapku za 500 Kč/to jsem byl ještě ochoten do posledního pokusu investovat/Prý může být vadná elektronika klapky.Po výměně,ale motor naskočil až na cca 7-8x,proto byla vrácena původní klapka zpět.Nyní už nevím,co s tím,asi navštívím autorizovaný servis Fiat v Ostravě-AF centrum,jestli si s tím neporadí.Někde jsem ještě četl,že podobnou závadu může způsobovat vadné čidlo teploty motoru.
Máte podobný problém,nebo nějaký tip?Díky.
Máte podobný problém,nebo nějaký tip?Díky.
- Reklama
Re: porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
nejako nechapem ked vypise poruchu vstrekovania a ty menis sviecky a cievky? to si mal skor venovat pozornost palivovemu systemu. mozno slaby tlak paliva, pripadne upchate vstrekovace...kolko km to ma nabehane?
Re: porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
ak su problemy so studenymi startami tak moze byt problem v cidle teploty, a ten by mohol byt umiestneny na termostate... ak mas moznost stacilo by pozriet live data pri studenom starte a skusit sa zamerat na teplotu ci nehadze nejaky nezmysel...
Re: porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
Zkusil bych aditivum pro čištění vstřiků třeba: Čistič palivového systému - benzín SONAX 515100.
Vím že to funguje.
Vím že to funguje.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
Live data při studeném startu nemám možnost sledovat,nemám na to vybavení,jsem odkázám jen na autoservis.
Auto má najeto cca 33000 km,a výměny proběhly ,proto,že je doporučil autoservis,kde měření proběhly.
Auto má najeto cca 33000 km,a výměny proběhly ,proto,že je doporučil autoservis,kde měření proběhly.
Odkud jsi? Kdybys jel do ČB, tak to můžeme napíchnout... A pro změření tlaku paliva ji ani nepotřebuješ, na konci palivové lišty je záslepka, měl by tam jít natočit manometr a pak bys to snadno odměřil.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
Díky za radu s tím aditivem,moc tomu nevěřím,ale zkusit to můžu...
Re: porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
Při takovém nájezdu bych problém ve vstřikovačích neviděl. Začal bych kvalitní diagnostikou...
Fiat 500X 1.4 Turbo Multiair Lounge
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Re: porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
vstrekovace mozu byt problem pri tych km pokial si natankoval nejaky sajrajt...ale bez diagnostiky sa nepohnes dalej...
Re: porucha vstřikováníBravo 1.4 16V-66 kW-2011
na 100% je chyba v palivu dělalo mi to taky... špatné nebo staré palivo zhoršuje starty a rozsvítí kontrolku vstřikování... jakmile jsem přidal aditivum a začal brát 100oktanový benzín se problém vyřešil. Pokud máš navíc auto na plyn je to častý jev.