Ahoj, vyměnil jsem ve svém Punto MK2 (r.v. 2005) motor 188A4000 za stejný typ.. od té doby mám následující problém:
nastartuji (motor šlape)
jedu (vzádlenost jak motoro dovolí cca 1 km, někdy více)
následně spadnou otáčky, auto se zastaví a vyskočí na mne žlutý symbol auta s klíčem a červený symbol baterky...
pokud odpojím a následně (třeba i za cca vteřinu) zapojím znovu baterku tak můžu jet dál ale toto se opakuje neustále.. motor jede, vytáhnu z něj s přehledem 120km/h...
zkoušel jsem diagnostiku - ta ukázala krokový motorek, dal jsem jej tedy úplně nový ale nepomohlo, stále stejná chyba...
Má prosím někdo tušení co s tímto problémem?
Děkuji
Punto - zhasínání motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Punto - zhasínání motoru
Přikládám výpis všech chyb ( i těch které zmizí po chvíli "samy" - stačí nastartovat) , sesbíral jsem je kompletně všechny, co se mi v průběhu několika dní ukázali..
- Fiat Punto '03 1.2 8V
Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection
--------------------------------------------------------------
Kód ISO: 0D 07 2F 02 1A
Číslo výkresu FIAT: 55192305
Číslo HW: IAW5AFHW303
Verze hardwaru: 00
Číslo SW: 19BAW34
Verze softwaru: 0000
Číslo homologace: 5AFP3
Datum programování: 12/03/2004
ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
1: P0120 - Potenciometr škrticí klapky
Podrobnosti o chybě:
Teplota vody: 40 °C
Otáčky motoru: 0 rpm
Tlak sání: 960 mBar
Stav motoru: Vypnutý
Úhel klapky: 85 deg.
Předstih zapalování: 0,0 deg.
No help available
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
2: P0505 - Krokový motorek
Podrobnosti o chybě:
Teplota vody: 23 °C
Otáčky motoru: 1250 rpm
Tlak sání: 320 mBar
Stav motoru: V chodu
Úhel klapky: 0 deg.
Předstih zapalování: 12,5 deg.
No help available
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
3: P1325 - Detonační čidlo
Podrobnosti o chybě:
Stav anomálie: Zkrat na Kostru
Teplota vody: 58 °C
Otáčky motoru: 0 rpm
Tlak sání: 960 mBar
Stav motoru: V přetažení
Úhel klapky: 0 deg.
Předstih zapalování: 0,0 deg.
The ECU does not receive correctly the signal from the indicated knock sensor. Probably the harness is interrupted or a SC is present, or the sensor itself does not work correctly. Check the harness and connections condition and check the sensor functioning by means of an oscilloscope or a voltmeter in V/PEAK by beating on the sensor clamping screw.
NOTE: It is necessary to comply with the driving torque of the sensor since an improper torque may alter the sensor correct functioning.
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi nízký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
4: U1602 - Chyba linka CAN
Podrobnosti o chybě:
Teplota vody: 55 °C
Otáčky motoru: 0 rpm
Tlak sání: 960 mBar
Stav motoru: V přetažení
Úhel klapky: 0 deg.
Předstih zapalování: 0,0 deg.
The CAN data communication line (Controller Area Network) between different vehicle ECUs does not work correctly.
The CAN BUS is a connection between ECUs which enables them to share information and synchronize the function of the different systems. Depending on the vehicle, the CAN line can link the engine, ETC, ESP, ABS, Immobilizer, AirBag (SRS), A/C system (CC) etc.
Check the harness between the ECUs for opens, shorts and weak connections, and ripple free power and good ground supplies to the ECUs.
Ensure that no additional equipment emitting strong radio or magnetic fields is installed close to the ECU wiring (car telephone, stereo speaker wires etc.)
Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
5: P0351 - Cívka 1
Podrobnosti o chybě:
Teplota vody: 20 °C
Otáčky motoru: 0 rpm
Tlak sání: 960 mBar
Stav motoru: V chodu
Úhel klapky: 0 deg.
Předstih zapalování: 0,0 deg.
Anomaly on the indicated line for the ignition control. Check the following:
- Continuity and insulation of the signal wire from the ECU wires bundle to the concerned coil and coli electric supply
- ECU output signal through oscilloscope
- Primary winding integrity
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
6: P0352 - Cívka 2
Podrobnosti o chybě:
Teplota vody: -40 °C
Otáčky motoru: 0 rpm
Tlak sání: 0 mBar
Stav motoru: V přetažení
Úhel klapky: 0 deg.
Předstih zapalování: 0,0 deg.
Anomaly on the indicated line for the ignition control. Check the following:
- Continuity and insulation of the signal wire from the ECU wires bundle to the concerned coil and coli electric supply
- ECU output signal through oscilloscope
- Primary winding integrity
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
MAŽU ULOŽENÉ CHYBY...
ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
Žádné chyby
ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
1: P0505 - Krokový motorek
Podrobnosti o chybě:
Teplota vody: 60 °C
Otáčky motoru: 825 rpm
Tlak sání: 320 mBar
Stav motoru: V chodu
Úhel klapky: 0 deg.
Předstih zapalování: 11,0 deg.
No help available
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná. Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
MAŽU ULOŽENÉ CHYBY...
ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
Žádné chyby
ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
1: P0505 - Krokový motorek
Podrobnosti o chybě:
Teplota vody: 64 °C
Otáčky motoru: 725 rpm
Tlak sání: 320 mBar
Stav motoru: V chodu
Úhel klapky: 0 deg.
Předstih zapalování: 10,0 deg.
No help available
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná. Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.