Zdravím,
po zprovoznění budíku tlaku turba jsem zjistil že je pravděpodobně ventil pierburgu vadný....
1.st a 2.st plný, budík ukáže max 0,5 bar (odhadem) žádný overboost až k 1.6bar, 3.st a 4st plný, ukazuje už jak má okolo 1 - 1,1 bar a pěkně to jede. S toho jsem usoudil že ventil je KO.
Co by jste mi poradili? Skusit rozebrat a vyčistit? Koupit nový originální? či něco jineho ?
Díky za každou radu a pomoc
Asi vadný pierburg, koupit nový originál či něco jineho?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Asi vadný pierburg, koupit nový originál či něco jineho?
Fiat Punto Gt 1.4 i.e. TURBO
- Reklama
Re: Asi vadný pierburg, koupit nový originál či něco jineho?
Auto mám třetí týden a teprve ve středu jsem zapojit odpojený budík na tlak turba(po předchozím majiteli). 1° a 2° , max 0,5 bar a turbína se začne roztáčet až po 3000 rpm a víc nic, 3° a 4° max 1 - 1,1 bar ale turbína se už roztáčí od 2500 rpm a parádně tlačí.
Jen mám dojem že když nebyl budík zapojený jelo to lépe:D
Jen mám dojem že když nebyl budík zapojený jelo to lépe:D
Fiat Punto Gt 1.4 i.e. TURBO