Nove brzdy
Moderátor: peta.smolik
Nove brzdy
Zdravim..Uz ste niekto menil brzdy?Chcel by som radu a typ-aku znacku dat a nejaky odkaz na stranku s dobrou cenovou politikou...Po 60000 tisic km mi pri zatacani neskutocne pistia a tusim su aj kotuce zvlnene-pri brzdeni su velmi hlucne,dunia...
- Reklama
Re: Nove brzdy
ja som daval brembo..ale teraz je dobra akcia tu..tak ked mi bude treba vymenit,kupim tieto http://www.autodielygafa.sk/fiat3/sada- ... 47%5D.html" onclick="window.open(this.href);return false;Maciak87 píše:Zdravim..Uz ste niekto menil brzdy?Chcel by som radu a typ-aku znacku dat a nejaky odkaz na stranku s dobrou cenovou politikou...Po 60000 tisic km mi pri zatacani neskutocne pistia a tusim su aj kotuce zvlnene-pri brzdeni su velmi hlucne,dunia...
vyzeraju dobre a aj su...
fiat croma 1.9jtdm 88kw
Re: Nove brzdy
Ahoj,
ja ked som kupoval Bravo (spod ruky), mne neskutocne piskali brzdy aj pocas jazdy rovno, nie len v zakrutach. Dal som si ich vymenit, menil som komplet predne aj zadne s kotucmi aj strmenmi. Ja som daval vsetko Brembo, mam ich doteraz, zatial spokojnost Kamos zas kupoval EBC, ale tusim ze take pre zavody, povedal, ze to brzdi nekustocne dobre, ale niekedy ma problem zabrzdit pri prvych km pri jazde, kedze ich je potrebne zahriat, az ptm brzdia jak dive.
Na brzdach nesetri
ja ked som kupoval Bravo (spod ruky), mne neskutocne piskali brzdy aj pocas jazdy rovno, nie len v zakrutach. Dal som si ich vymenit, menil som komplet predne aj zadne s kotucmi aj strmenmi. Ja som daval vsetko Brembo, mam ich doteraz, zatial spokojnost Kamos zas kupoval EBC, ale tusim ze take pre zavody, povedal, ze to brzdi nekustocne dobre, ale niekedy ma problem zabrzdit pri prvych km pri jazde, kedze ich je potrebne zahriat, az ptm brzdia jak dive.
Na brzdach nesetri
Re: Nove brzdy
Zdravičko majstri chcem sa spýtat kto z vas už menil brzdy na fiate bravo 2 a pri akom najazde kilometrov ? plus komplet ake ste dávali popripade cenove relacie brzd kotuče aj platničky vpredu aj vzadu.
Fiat Bravo 2008 1.9 Multijet 85Kw včelička :)
Re: Nove brzdy
Este sa chcem opytat ci su na vsetkych motorizaciach tie brzdy rovnake..Pretoze ja mam 1.4 multiair 103kw a vo vacsine pripadov nie je tato motorizacia udavana..Vid. tu akciovu cenu na tie bremba.Odkaz vyssie...
Re: Nove brzdy
Ak mi niekto hodi link na sadu brzd pre mojho bravca tak budem stastny....Hladal som a docela bez vysledku...A zistil som tiez vlastne kazda motorizacia ma ine brzdy..A kedze je bravcov s multiairom ako safranu tak to sa potom tazko hlada...mal som si kupit ochcavku a bol by pokoj...
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 205
- Registrován: 17 srp 2012, 09:41
Re: Nove brzdy
Podla mna ti tam musia pasovat tie co idu na T-Jet 88-110kw.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
Re: Nove brzdy
toto su ceny z fiatu original na moje bravo dieslove
- predne kotuce stoja 92 € / kus,
- predne platnicky 82 € / sada,
- zadne kotuce 52€ / kus,
- zadne platnicky 83 € / sada.
a ešte som chcel vediet že či a akej kvality si kotuče pisal som do eurotipu v trenčine ak ma niekto s nimi nejake skusenosti tak sem snimi toto mi odpisali na dane kotuče Dobry den,
pod pojmom „Originalne diely“ su myslene diely vyrobene bud priamo vyrobcom vozidla, alebo nejakou zmluvnou firmou, ako napr. TRW - ale v kvalite zodpovedajucej standardom vyrobcu vozidla. Kazdopadne su to rovnake diely, ktore boli namontovane povodne na danom vozidle priamo od vyroby.
Ked sme spomenuli znacku TRW – z vlastnej skusenosti viem, ze napr. ramena originalne /napr. od TRW/ a aftermarket v obale TRW sa kvalitativne nadaju porovnat. Originalne Vam bezne vydrzi aj cez 100.000 km a „original“ TRW ani polovicu.
Vo vseobecnosti plati, ze kvalita, co sa montuje do prvovyroby a aftermarket nieje stejna - aj ked je diely boli vyrobene v jednej fabrike – pouzite materialy niesu stejne.
Ale aby som odpovedal na otazku – konkretne tieto kotuce, aj platnicky maju vyrazene znaky Fiat
ešte som pozeral tento web http://www.fifoautoshop.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- predne kotuce stoja 92 € / kus,
- predne platnicky 82 € / sada,
- zadne kotuce 52€ / kus,
- zadne platnicky 83 € / sada.
a ešte som chcel vediet že či a akej kvality si kotuče pisal som do eurotipu v trenčine ak ma niekto s nimi nejake skusenosti tak sem snimi toto mi odpisali na dane kotuče Dobry den,
pod pojmom „Originalne diely“ su myslene diely vyrobene bud priamo vyrobcom vozidla, alebo nejakou zmluvnou firmou, ako napr. TRW - ale v kvalite zodpovedajucej standardom vyrobcu vozidla. Kazdopadne su to rovnake diely, ktore boli namontovane povodne na danom vozidle priamo od vyroby.
Ked sme spomenuli znacku TRW – z vlastnej skusenosti viem, ze napr. ramena originalne /napr. od TRW/ a aftermarket v obale TRW sa kvalitativne nadaju porovnat. Originalne Vam bezne vydrzi aj cez 100.000 km a „original“ TRW ani polovicu.
Vo vseobecnosti plati, ze kvalita, co sa montuje do prvovyroby a aftermarket nieje stejna - aj ked je diely boli vyrobene v jednej fabrike – pouzite materialy niesu stejne.
Ale aby som odpovedal na otazku – konkretne tieto kotuce, aj platnicky maju vyrazene znaky Fiat
ešte som pozeral tento web http://www.fifoautoshop.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Bravo 2008 1.9 Multijet 85Kw včelička :)
Re: Nove brzdy
Podla tych tvojich cien z Fiatu to vychadza na 453€ komplet. Vsak za tu sumu si kupim sportovu sadu Kup si klasicky cez nejaky shop, napr. ebcbrzdy.sk, tuning.sk, je ich milion fakt, najdi si nejake brzdy v cene 200-250 a budes mat TOP brzdy!
Re: Nove brzdy
to ja viem že original stoji tolko čo stoji ale robil som malý prieskum a do blavy po košice ide cena dole a dokonca jeden servis fiat dáva vyhradne brembo iba na želanie zakaznika objednáva original diely ja som len bol zevdavý čo kto po kolko kilometroch musel menit a ake dával brzdy
Fiat Bravo 2008 1.9 Multijet 85Kw včelička :)
Re: Nove brzdy
82000km, brzdy povodne , od vyroby komplet bosch, ale uz ich nechcem, piskaju od novoti...
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Nove brzdy
Boschky som mal na starom aute a tiez piskali rozmyslam nad brembom ale uvidim az co mi povie mechanik ked zmera hrubku kotucov
Fiat Bravo 2008 1.9 Multijet 85Kw včelička :)
Re: Nove brzdy
tak jak sa to dere u mna je jasne, ze budem menit komplet predok, potom komplet zadok, vychadza to tak, ze ked padnu platne, kotuce su tiez mimo, alebo na hrane, podla mna to bude plus minus rovnake aj u ostatnych seriovych brzd na bravach, ked daju radovo 100 000 si myslim, v pohode
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Nove brzdy
ja som menil komplet brzdy predne aj zadné kotúče aj platničky dával som TRW pri 75.000 km, s TRW mám dobré skúsenosti aj z druhého auta a vydržali tak isto ako aj prvé originál s prvovýroby a za velmi slušnú cenu, takže TRW môžem len doporučiť.
Bravo II 1,4 66 Kw rok 9/2009