55 a 6 rychlostí
kod motoru: 176B2.000 , 176A6.000
Válce 4 řadové
Ventily 2 na válec
Kompresní poměr: 9,6: 1
Průměr a zdvih (mm): 70x72
Zdvihový objem: 1108ccm
Maximální výkon: 54 koni na 5500obr / min 40kw
Maximální točivý moment: 86Nm při 3250obr / min
výška otevření : 0,4 +/- sací ventil 0,05, výfukový ventil 0,5 +/- 0,05 mm
Vstřikovací tlak: 1 bar
volnoběh: 800-900obr / min
60 a selecta (automat)
kod motoru:60- 176B4.000 , 176A7.000 selecta 176B1.000
Válce 4 řadové
Ventily 2 na válec
Kompresní poměr: 9,6: 1
Průměr a zdvih (mm): 70,8x78,9
Zdvihový objem: 1242ccm
Maximální výkon: 60 koni na 5500obr / min 44kw
Maximální točivý moment: 98Nm při 3000obr / min
výška otevření: 0,4 +/- sací ventil 0,05, výfukový ventil 0,5 +/- 0,05 mm
Vstřikovací tlak: 1 bar
volnoběh: 800-900obr / min
75 a HSD
kod motoru: 176A8.000
Válce 4 řadové
Ventily 2 na válec
Kompresní poměr: 9,8: 1
Průměr a zdvih (mm): 70,8x78,9
Zdvihový objem: 1242ccm
Maximální výkon: 73 koni na 6000obr / min 54kw
Maximální točivý moment: 106Nm při 4000obr / min
výška otevření: 0,45 +/- sací ventil 0,05, 0,45 +/- 0,05 mm výfukový ventil
Vstřikovací tlak: 2,5 bar
volnoběh: 800-900obr / min
85 a Sporting 1.2
číslo motoru: 176B9.000
Válce 4 řadové
Ventily 4 na válec
kompresní poměr 10,2: 1
Průměr a zdvih (mm): 70,8x78,86
Zdvihový objem: 1242ccm
Maximální výkon: 86 koni na 6000obr / min 62kw
Maximální točivý moment: 113Nm při 4500obr / min
volnoběh: 750-850obr / min
90 a Sporting 1.6
kod motoru: 176A9.000
Válce 4 řadové
Ventily 2 na válec
Kompresní poměr: 9,5: 1
Průměr a zdvih (mm): 86,4x67,4
Zdvihový objem: 1581ccm
Maximální výkon: 88 koni na 5750obr / min 66kw
Maximální točivý moment: 127Nm při 2750obr / min
výška otevření: 0,4 +/- sací ventil 0,05, 0,45 +/- 0,05 mm výfukový ventil
Vstřikovací tlak: 3 bar
volnoběh: 800-900obr / min
GT (1.4 Turbo)
kod motoru: 176A4.000 ,176 B 4000 a ...
Válce 4 v souladu
kompresní poměr 7,8: 1
Průměr a zdvih (mm): 80,5x67,4
Zdvihový objem: 1372ccm
Maximální výkon: 133km na 5750obr / min
Maximální točivý moment: 204Nm při 3000obr / min
výška otevření: 0,4 +/- sací ventil 0,05, výfukový ventil 0,5 +/- 0,05 mm
turbodmichadlo chlazene chladici kapalinou s intercoolerem pracovní tlak 1,3 max bar
Vstřikovací tlak paliva: 1 bar
Idle: 800-900obr / min
Verze řídicích jednotek vstřikování-zapalování Magneti Marelli (všechny mezi 55 a 85, řídicí jednotka IAW Kód xxxxxx) se dodávají ve dvou velikostech(výměnný švab čipu a na pevno napajený), s nebo bez provedení imobilizéru. V případě, že je imobilizer ve výbavě řídicí jednotky jsou označen IMB na konci kódu, např. IAW 6F.SB.xx.xxxxxxxxxx.IMB
olej :
kromě motoru punto gt :
polosintetika :SAE 15W40 CCMC G4, API SG nebo SAE 10W40 CCMC G5, API SH
gt:
polosintetika : SAE 10W40 CCMC G5, API SH
třeba se to někomu bude hodit je možne že jsou tam nejake chyby
zakladní udeje o motoru punto
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
zakladní udeje o motoru punto
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
- Reklama
Re: zakladní udeje o motoru punto
Vzdcky ten clanek o technicka data motoru hledám dlouho tak si ho posunu vejs
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td