Vybíjení baterie
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Vybíjení baterie
Zdary.. Už mam asi čtvrtou autobaterii. Po delším stání ( ted už i po dvou dnech) nemůžu nastartovat. Autoelektrikář řikal,že dobíjí normálně a nic proud nežere,jen kontrolka rádia,který sem radši vyndal. Dnes už sem opět nenastartoval.. Kamarád mi jen vyvedl od rádia kabeláž na zadní repráky,protože tam nebyly vyvedený,jinak jsem se v tom nikdo nehrabal. Čím by to mohlo být? díky
- Reklama
Re: Vybíjení baterie
Zdar, mně to na coupe dělala spínačka. Byla vymletá a občas když jsem vytáhl klíč, tak to skočilo to jakési " mezipolohy " a tam to krásně za den vycucalo baterku. Před tím jsem taky měřil všechno možné, vytahoval žárovku u kufru.... a nakonec taková kravina.
aktual- Doblo 1,2 LPG rv.2003 znárodněné manželkou :-)
- Ducato 2.5tdi 1996 takový samodomo skoro karavan
bylo -R. Sénic 1.6 8v rv.1999
- Multipla 1,9 mjtd
- fiat 850,
- 126p ,
- panda mk1
-Punto 1,9 jtd
-Coupe 2,0 16V
- Ducato 2.5tdi 1996 takový samodomo skoro karavan
bylo -R. Sénic 1.6 8v rv.1999
- Multipla 1,9 mjtd
- fiat 850,
- 126p ,
- panda mk1
-Punto 1,9 jtd
-Coupe 2,0 16V
Re: Vybíjení baterie
Zdary,to zní docela zajímavě. tohle se ale nedá zjistit přes diagnostiku co? nebo jak se na o dá přijít abych jí neměnil zbytečně?
Re: Vybíjení baterie
odpojit od baterky jeden kontakt vložit mezi ně ampermetr a dobra hodnota je do 0.6 pokud žere víc tak zajišťovat kterej kabel to zere popř něco v autě zkusit odpojit a porovnavat změny dokud hodnota nespadne ... blbě se to vysvětluje
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Re: Vybíjení baterie
0,6A je priserne vela, to ti baterku tiez vyzerie.
s meranim suhlasim, ale nema tam byt viac ako 20 az 30mA.
odpojit minusovy kontakt od baterky, a medzi kontakt baterky a kabel minusu zapojit ampermeter s rozsahom cca200mA.
s meranim suhlasim, ale nema tam byt viac ako 20 az 30mA.
odpojit minusovy kontakt od baterky, a medzi kontakt baterky a kabel minusu zapojit ampermeter s rozsahom cca200mA.
puntik 1,2 44kw striebro
mariska 1,9 77kw roso-ponete
akumoto -3kW
mariska 1,9 77kw roso-ponete
akumoto -3kW
Re: Vybíjení baterie
Ano je to tak.rolandt píše:0,6A je priserne vela, to ti baterku tiez vyzerie.
s meranim suhlasim, ale nema tam byt viac ako 20 az 30mA.
odpojit minusovy kontakt od baterky, a medzi kontakt baterky a kabel minusu zapojit ampermeter s rozsahom cca200mA.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: Vybíjení baterie
a jaké napětí teda máš na baterce při nastartovaném motoru? a nejezdíš jen krátké trasy?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Vybíjení baterie
nastav ampermeter aj na 10A rozsah. zamkni auto, prehod aj zamok ak ma spinac asi skor nebude mat...pripadne kapotovy spinac na alarme stlac alebo odpoj ak mas. a odber ak je vsetko v poriadke by mal byt pri rozsahu 10A cca 0,05 co je 50 mA. vsetko do takeho odberu je ok. ak je neumerne vyssi tak by som skusil odomknut prepnut rucne zamok na akoze zamknute a zamknut. a vyberat po jednom poistky ci pri niektorej neklesne odber. este upozornenie, ze pri zamknuti moze trvat aj 10 min kym sa uspi auto. ak budu odbery ok a aj dobijanie je ok tak jazdis kratke trasy a teraz v zime urcite svietis, ventilator, vyhrev okna a bateria sa nedobije. a ked je to diesel tak uz vobec nie.
Re: Vybíjení baterie
Tak je v háji dioda v alternátoru a ta mi žere baterku
Vybíjení baterie
Hele kuci... Mam odber na Puntu 2 pri pripojenem radiu 0,04A neni to moc? Kdyz ho odpojim jsem na 0,01A... Myslíte že kdyz se s autem jezdi 3x za tyden nepijde mi ta baterka driv do kopru? Jde mi o to,ze bych pripadne udelal nějaký vypínač jen na to radio... Diky za info
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: Vybíjení baterie
to je 40mA a to je v pohodě, pokud je baterka v 100% stavu tak ji to nemůže vybít
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Vybíjení baterie
Jasný,ale tak nejak vím,ze odber by nemel překročit 0,03A...treba na stilu mam hromadu krámu a je tam 0,02A... Právě nevim jestli radsi na to Punto neudelat nějakej vypínač ať to tu baterku zbytečně nezdima
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: Vybíjení baterie
Tak asi máš "lepší" rádio které má o něco větší klidový odběr,není to u všech radii stejné, 40mA bych já osobně neřešil si vem napájení paměti, beztak ti tam bliká i nějaká LED dioda,nebo svítí hodiny na displeji....
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87