Mám taký malý problém zistil som že alternátor asi slabo nabíja batériu resp. kde nájdem nejaké info o tom aké hodnoty má mať batéria po naštartovaní ?
Punto 1.8 HGT r.v. 2000
Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?
14V pri 3000ot/min
Re: Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?
podobny problem, len neviem kde je chyba ci alternator alebo baterka. Startovacie napetie je 9,8V-10,5V, nabijanie je max 13,8V, pri zopnutej elektrike (svetla, radio) 12,4V. Mam ale diesel.
Fiat Punto MK1 1,7TD 70HP Stile 5D '98
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=22258
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=22258
Re: Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?
nemoboy píše:Mám taký malý problém zistil som že alternátor asi slabo nabíja batériu resp. kde nájdem nejaké info o tom aké hodnoty má mať batéria po naštartovaní ?
Punto 1.8 HGT r.v. 2000
klikni na HLEDAT zadej DOBÍJENÍ a určitě se to dozvíš,zbytečně zakládáš nové téma, jinak 13.5V je ještě normální hodnota,obecně problém nejspíš v regulátoru napětí či uhlíkách
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?
Akékolvek startovacie napetie pod 10v je zle. kludove napatie baterie (funkcnej) by nemalo byt pod 12,5 v. Ked nastartujes nemalo by napatie na svorkach baterie klesnut pod 14v, pri vypnutych spotrebičoch (svetle, radio, kurenie). Ked toto pozapinas a klesne ty svorkove napatie pod 14v (podotykam pri volnobeznych otackach) je jasne, ze mas slaby alternator alebo chybny regulator (vyssia pravdepodobnost je chybny regulator).
Ja som mal chybny alternator, t.j. original od vyroby, jeho vykon sa nadal zistit. pravdepodobne mal 65 A, vymenil som ho za 100 A. vsetko ide tak ako ma.
Ja som mal chybny alternator, t.j. original od vyroby, jeho vykon sa nadal zistit. pravdepodobne mal 65 A, vymenil som ho za 100 A. vsetko ide tak ako ma.
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000