abych začal od začátku, koupil jsem ho nedávno s tím že má špatné turbo a proto jede velmi slabě, nemá otáčkoměr tak nevím zda je omezeno do nějakých otáček. Jedná se o r.v. 2004 63kw. Prodávající mi tvrdil že auto normálně jezdilo a že mu praskla trubka u svodů vedoucí k egr a zřejmě prý poškodila turbo. Trubku někdo opravil tak že jí zalepil jako by sádrovým obvazem. Ok tedy koupil jsem ho za nízkou cenu tak že koupím turbo a budu jezdit, ale .... .
Zjistil jsem že je v něm vyhořelá elektrika, zřejmě důsledek prasklé hadice ze které šly splodiny do motorového prostoru.



Trochu jsem doufal že je to kámen úrazu proč svítí kontrolka, ale bohužel.
Promazal jsem chyby tímto ELM 327 DIAGNOSTIKA OBD2 BLUETOOTH, ale po startu se znova vrátí.
Momentálně jsem ve fázi že jsem úplně zdemontoval egr ventil, zaslepil jsem sání a sundal tu zlomenou trubku až k místu kde je zlomená u svodů. V pondělí to odtahuju do servisu kde nechám zdemontovat zbytek trubky a zaslepit. Abych měl jistotu že jdou všechny saze na turbo. Udělal bych to sám, ale je tam k tomu přístup jak k penězům.
A teď k dotazům.








díky za odpověď jr