Najeto 70.500 km, závady - výměna motorku centrálu v PZ dveřích, výměna rádia (prasklý plast), výměna PP reproduktoru (chrčení), výměna ložiska PZ kola - vše vyměněno v záruce.
Provoz - klasická údržba, olej co 20000km+filtry, olejový, vzduchový, kabinový. Občas výměna H7 žárovky vpředu, někdy i 5W obrysovka vzadu (bohužel je třeba sundat kvůli výstuze koberečky, povolit 3 matky a vyndat světlo ven , pak vyměnit žárovku.
Teď mne poprvé čeká TK, tak snad nebude problém. Brzdy - původní destičky, auto brzdí čím dál lépe.
Spotřeba - cca mezi 6-7 litry/100km dle stylu jízdy, maximálka na dálnici v BRD dle navi 201km/h.
Celkově: spokojenost, slušny kufr 500 l, zrychlení, prostě pohoda. Nelituju za ty peníze (279.100,-Kč v r. 2010).
Výtka: je to sedan, kam nedám nic většího, ani schůdky na malování, ani sekačku na trávu...
AK.
Fiat Linea 1,4 T Jet - zkušenosti po 4 letech
Moderátor: peta.smolik
Fiat Linea 1,4 T Jet - zkušenosti po 4 letech
Fiat Linea 1,4 T Jet Dynamic r.v.2010
- Reklama
Re: Fiat Linea 1,4 T Jet - zkušenosti po 4 letech
Vozil jsem se v nem a take se mi zalibilo. Ten motor nema chybu a spotreba 6-7 je take super na ten vykon. V Gp by mozna byl lepsi, ale kufr v GP je zalostny ( 275l ).
Skoda, ze ty ceny ojetin jsou pro me trochu mimo. Ale mozna se k T-jetu casem dopracuju. Kdyz totiz vidim, kolik penez davam do mych >10 letych aut, mozna by bylo lepsi jedno 4-6 lete.
K te cene. Muzes byt rad, kolega za nej daval pred krizi v roce 2008 pres 400.
Docela nas zarazilo, ze Linea se vyrabi v Turecku. Rikal, ze kdyby to vedel, tak Lineu nekoupi
Skoda, ze ty ceny ojetin jsou pro me trochu mimo. Ale mozna se k T-jetu casem dopracuju. Kdyz totiz vidim, kolik penez davam do mych >10 letych aut, mozna by bylo lepsi jedno 4-6 lete.
K te cene. Muzes byt rad, kolega za nej daval pred krizi v roce 2008 pres 400.
Docela nas zarazilo, ze Linea se vyrabi v Turecku. Rikal, ze kdyby to vedel, tak Lineu nekoupi
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: Fiat Linea 1,4 T Jet - zkušenosti po 4 letech
To že se vyrábí v Turecku bych neřešil, vyrábí tam dnes kde kdo(Toyota, Renault...)
Fiat 500X 1.4 Turbo Multiair Lounge
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Re: Fiat Linea 1,4 T Jet - zkušenosti po 4 letech
Ano, dělá se v Turecku, já to věděl a šel jsem do toho. Vím, že původní cena tohoto vozu s T Jetem byla cca 424.000,-Kč...prostě šílenost. Ale mám pocit, že jsem udělal dobře, že jsem si připlatil za 88kW, auto fakt jede, když to potřebuju. Oktávka tehdy stála skoro 2x víc. Nicméně Fiat pak přestal T Jety dávat do lineí, protože to byla silná konkurence pro Bravu, která byla mnohem dražší...Ale tuším, že tam byly T Jety laděny na 88kW a dokonce i na 110kW, což byl masakr.
AK
AK
Fiat Linea 1,4 T Jet Dynamic r.v.2010
Re: Fiat Linea 1,4 T Jet - zkušenosti po 4 letech
1.4t je urcite nejlepsi volba. Sice je dost 8v 77k nebo 16v 95k , ale do takoveho auta bych ty motory nechtel. Nevis, za o kolik levnejsi byla linea s temi motory?
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: Fiat Linea 1,4 T Jet - zkušenosti po 4 letech
Vím, že v r. 2010-říjen, když jsem lineu kupoval, jsem doplácel cca 30.000,-Kč za motor T Jet. Tehdy v benzínu byla pouze 1,4 57kW a T Jet 88kW. Krom toho diesel 1,3 Multijet 66kW. Tzn., že ve výbavě Dynamic by stálo auto s 57kW cca 245.000,-Kč. Já jsem si doplácel pouze loketní opěrku za 4.100,-Kč.
AK.
AK.
Fiat Linea 1,4 T Jet Dynamic r.v.2010