Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Radek Kouba
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 06 úno 2014, 21:00

Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od Radek Kouba »

Dobrej,mám dlaší problém a potřeboval bych ho vyřešit :-) mam punto 12 8v 44kw model 188.
A dnes mi začal zlobit motor.Začal mi nehorazně vynechávat a jede jen na 2 válce.Zkoušel jsme měnit svíčky a nic,jiskru házej :-).Měřil jsem tlak barometrem,kolik dávaj válce a 1 a 2 valce jsou bez tlaku a 3 a 4 davaj az 12 baru.Myslim si že to dělaj pístní kroužky nebo hlava válcu nebo těsnění.Ale těsnění a sníženou hlavu tam mám už 10 000 km a nezdá se mi že by to bylo ono :-).
Mám možnost jineho motoru ze stejneho punta 1,2 16v ale netuším jestli tam půjde.
Můžete mi poradit co stim mám dělat nebo jestli tam jde dát ten motor z toho 16 v :-)
Děkuji moc za odpovědi beru jakykoliv rady :-)
Reklama
 

rolandt
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 22 lis 2013, 17:17
Bydliště: vk

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od rolandt »

1-2 bez tlaku, bude najskor tesnenie, a motor 16v pasuje ale musi sa menit aj rj.
puntik 1,2 44kw striebro
mariska 1,9 77kw roso-ponete
akumoto -3kW
Radek Kouba
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 06 úno 2014, 21:00

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od Radek Kouba »

díky a musí se stim vyměnit jen řj ?? :-) nebo i budíky kvuli imobilizeru nebo ne ? ?:-) a musism si z toho vzít i táhla vid ?? na řazení 6 ky ten motor má 6 kvaltů :-)
Radek Kouba
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 06 úno 2014, 21:00

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od Radek Kouba »

a hlava by měla bet teda v pořádku jo ??? :-) kdyby to bylo jen těsnění tak to bych udělal :-)
Radek Kouba
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 06 úno 2014, 21:00

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od Radek Kouba »

tak díky bylo to vážně propálený těsnění z 1 do 2 válce :-) už to mám skoro hotový ale je mi jasný že to pojede :-) a hlava neni ani křivá,už jednou sem jí dával snižovat a od tý doby se už ani nehla :-)
rolandt
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 22 lis 2013, 17:17
Bydliště: vk

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od rolandt »

takze to je sportig, a nemusi ti pasovat polosi, a tak by si mozno musel cely predok prekladat, okrem imma a ostatnej elektroniky, kabelaz....
to by som si radsej kupil komplet auto.
puntik 1,2 44kw striebro
mariska 1,9 77kw roso-ponete
akumoto -3kW
cinzano
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 261
Registrován: 19 dub 2011, 08:05

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od cinzano »

Šišmarjá, motorů 1,2 8V je všude spousta :roll:
sefik
Fiaťák
Příspěvky: 102
Registrován: 19 kvě 2013, 20:38
Bydliště: Hanušovice

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od sefik »

Chtěl jsem napsat propálený těsnění mezi válcema, ale už si to vyřešil, brartránek měl to samé na Opel omega 2.0 16V (mezi 3, a 4. válcem) a tlak se vracel do škrtičky a ta krásně cinkala :D
Puntík 55s na LPG
Radek Kouba
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 06 úno 2014, 21:00

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od Radek Kouba »

tak těsnění jsem udělal hlavu tam už taky mám,celý jsme to zkompletoval,zkusim jsem to nastartovat a zas to jede jen na 2 válce ale tentokrát běží 2 a 4 ale 1 a trřetí vůbec.
Poradte mi prosím čím by to mohlo bejt ???? :-) už jsme zoufalej :-(
zahynko
Fiaťák
Příspěvky: 69
Registrován: 08 úno 2014, 14:58
Bydliště: SVK-Tlmače

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od zahynko »

ahojte, tak tento isty problem moze robit aj vadna rj... mne zblabla RJ a auto chodilo ako sa mu chcelo... 100 krat som nastartoval a 90 krat islo na 2 valce, tych zvysnich 10 bud nenastartovalo alebo islo normalne...
Punto 1.2 44kw - sekv. LPG 2006
Brava 1.6 67kw 1998- RIP
Croma 1.9 88kw 2009
J_K
Fiaťák
Příspěvky: 114
Registrován: 18 úno 2013, 15:48

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od J_K »

Radek Kouba píše:tak těsnění jsem udělal hlavu tam už taky mám,celý jsme to zkompletoval,zkusim jsem to nastartovat a zas to jede jen na 2 válce ale tentokrát běží 2 a 4 ale 1 a trřetí vůbec.
Poradte mi prosím čím by to mohlo bejt ???? :-) už jsme zoufalej :-(
Trochu málo informací. Mají všechny válce dobrou kompresi? Jde do všech válců benzín? Háže to jiskru? Na 2 válce to jde pořád, nebo jen v určitých režimech?
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
Bracho90
Fiaťák
Příspěvky: 64
Registrován: 24 úno 2014, 15:34

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od Bracho90 »

Caute,prosim vas ake tesnenie budem potrebovat na pretesnenie vika hlavy? jedna sa o Fiat Punto 2 r.v. 2000,a obsah 1,2 44Kw LPG,ide oto aby som nekupil zle pretoze na autokelly je viac obrazkou a su tam rozne,keby ste taky dobry a poslali mi foto,alebo link,a sviecky sa zevraj lisia aj od dlzky,a hrubky?Dakujem.
Cabuto
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 320
Registrován: 08 zář 2012, 08:39
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Příspěvek od Cabuto »

Pokud to jede zase jen na 2 tak jednoduse zmer tlaky promer kable zkontroluj civku vymaz jednotku mysleno chyby ulozene pokud je vse v normalu ale stale jen 2 tak ete tlak benzinu pokud tez ok vstriky benzinu a pak uz by mohlo bejt jedine to tesneni jak si menil ze se ti to nepovedlo a nebo ta hlava je preci jen zkroucena :-)
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“