Rezavění podvozku
Moderátor: peta.smolik
Rezavění podvozku
Mám Panda 4x4 vyroben 2010 najeto 13000km.
Zdá se mi, že na 3 roky provozu je dost rezavý podvozek:
disky, nápravy, ramena, držáky, dokonce i šrouby (měly by být pokoveny).
Možná to provozuji v příliš agresivním prostředí, zima - 744 m.n.m
Je to jen u mne?
Zdá se mi, že na 3 roky provozu je dost rezavý podvozek:
disky, nápravy, ramena, držáky, dokonce i šrouby (měly by být pokoveny).
Možná to provozuji v příliš agresivním prostředí, zima - 744 m.n.m
Je to jen u mne?
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 kvě 2012, 22:10
Re: Rezavění podvozku
těžko posuzovat bez nějaké fotky
Re: Rezavění podvozku
Ja mam rv.09 a mám podvozek jako novej, jezdím celoročně.
Re: Rezavění podvozku
Tak to čučím to je podle mě vcelku dost.
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rezavění podvozku
Tolik to taky nemám
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Rezavění podvozku
servisní poradce:
nápravy rezaví hlavně u 4x4,
neví se proč,
doporučuje Resistin,
mělo se to udělat již při koupi vozu.
Podívej se na:
ČT2 Sen o autech pro všechny
Aktuálně.cz Škoda předběhla Fiat
nápravy rezaví hlavně u 4x4,
neví se proč,
doporučuje Resistin,
mělo se to udělat již při koupi vozu.
Podívej se na:
ČT2 Sen o autech pro všechny
Aktuálně.cz Škoda předběhla Fiat
Re: Rezavění podvozku
Tak když šidí nástřik spodku už ve výrobě tak se není čemu divit že to tak rezne,takhle si Fiat svou "rezavou" pověst jen potvrzuje...bohužel
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Rezavění podvozku
Ahoj tak k rezavění podvozku se připojuji i já.Už po druhé zimě jsem koukal jak pandicka rezaví."Zaplať pánbůh" je to jen povrchová koroze a navíc na dílech které tak rychle nepřereznou.Jako né moc populární tip píšu že já od jisté doby každý rok-dva vlezu pod auto- obrousím-základ-vrchní barva.A zatím dobrý
Re: Rezavění podvozku
přidávám foto čerstvě natřeného podvozku...bohužel je to už dva roky takže na jaře repete.
Re: Rezavění podvozku
zde je foto
- Přílohy
-
- 20130430_094807.jpg (235.47 KiB) Zobrazeno 6216 x
-
- 20130429_121723.jpg (244.38 KiB) Zobrazeno 6216 x
-
- 20130428_160715.jpg (244.43 KiB) Zobrazeno 6216 x
- MS84
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 17 kvě 2015, 12:31
- Bydliště: Beskydy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rezavění podvozku
Zdravím Vás,
jak na tom je Panda II (4x4 rv 2006-2008) co se korozivzdornosti karoserie týče? Má Panda II pozinkovanou karosérii? Již delší dobu pokukujeme po nějaké menší 4kolce na denní dojíždění a obávám se abych po 2,3 letech nemusel vyvařovat..
Díky za odpověď
jak na tom je Panda II (4x4 rv 2006-2008) co se korozivzdornosti karoserie týče? Má Panda II pozinkovanou karosérii? Již delší dobu pokukujeme po nějaké menší 4kolce na denní dojíždění a obávám se abych po 2,3 letech nemusel vyvařovat..
Díky za odpověď
Re: Rezavění podvozku
Podle:
[eLearn] Fiat Panda - Service Manual PL.iso
Karosérie vozidla byla vyprojektována tak, aby dlouhodobě vydržela (8 let bez proděravění, 10 let bez únavy materiálu) působení okolních činitelů. To platí jak pro
vnitřní části, které nejsou vidět, ale jsou vystaveny korozi, tak pro vnější části, které jsou vystaveny hlavně poškozením, jež byla mohla poškodit především vzhled
vozidla.
Výše uvedený výsledek byl dosažen úpravou struktury vnitřních plechů tak, aby byly co nejméně vystaveny korozním infiltracím. Používají se především pozinkované
plechy. Vnitřní i vnější plochy plechů jsou opatřeny mnoha povrchovými a tmelicími úpravami, které jednak zabraňují průniku škodlivých látek, jednak slouží jako
zvuková izolace.
Na spodek mi doporučili Rezistin.
[eLearn] Fiat Panda - Service Manual PL.iso
Karosérie vozidla byla vyprojektována tak, aby dlouhodobě vydržela (8 let bez proděravění, 10 let bez únavy materiálu) působení okolních činitelů. To platí jak pro
vnitřní části, které nejsou vidět, ale jsou vystaveny korozi, tak pro vnější části, které jsou vystaveny hlavně poškozením, jež byla mohla poškodit především vzhled
vozidla.
Výše uvedený výsledek byl dosažen úpravou struktury vnitřních plechů tak, aby byly co nejméně vystaveny korozním infiltracím. Používají se především pozinkované
plechy. Vnitřní i vnější plochy plechů jsou opatřeny mnoha povrchovými a tmelicími úpravami, které jednak zabraňují průniku škodlivých látek, jednak slouží jako
zvuková izolace.
Na spodek mi doporučili Rezistin.