Zdravím Vás,
jel jsem teď cestu do Itálie a po cestě po dálnici při zařazeném šestém rychlostním stupni rychlostí asi 140 km/h při sešlápnutí pedálu plynu začal motor cukat (třepalo se celé auto), po nějaké době (asi 4 s) vše přestalo a auto jelo tak jak má. Jednou udělalo i při pátém rychlostním stupni. Nedělá to pokaždé. po příjezdu domů auto nahozeno na diagnostiku a žádná chyba. Nemáte někdo podobnou zkušenost?
cukání motoru
Moderátor: peta.smolik
cukání motoru
Fiat Croma, r.v. 2008, 1,9, 150, automat.
- Reklama
Re: cukání motoru
Ahoj kolego,podle toho co jsem si vypozoroval na svém autě 1,9 150koníků tak to dělá když se vypaluje DPF a dáš do tahu na plný plyn. Je škoda že nemají signalizaci regenerace na přístrojovce. Jediné jak zjistit , že necháš na palubním pc Range-dojezd a pokud začne prudce klesat a auto začne dunět tak se regeneruje. Toť moje poznatky k cukání motoru
Snad ti to pomůže
Snad ti to pomůže
Re: cukání motoru
DPF jsem měl před cestou vypálený přes diagnostiku, takže si nemyslím , že by to bylo ono....
Fiat Croma, r.v. 2008, 1,9, 150, automat.
Re: cukání motoru
mám 220 000 a původní DPF a vypaluje se každou nádrž cca ,takže si myslím že to záleží dle stavu filtru a počtu km najetých . Je možné že ji měl něco jiné ,v úvahu je více věcí
Re: cukání motoru
Já mám 220000 taky a pdf šel ven výfuk už byl černý a když se vyhodil ven tak zkz něj nebylo vidět ani proti slunci v těchto km už aspoň tem muj dosloužil teď auto lépe jede s pdf jsem nechal odstranit i egr.
Croma rv: 2009 1,9 110 kw automat
Re: cukání motoru
DPF po regeneracii diagnostikou sa dostane na uroven cca. 75 perc. zanesenia, preto pri dalsej jazde dojde pokial mas vsetko v poriadku uz k normalnej regeneracii na uroven cca. 10 perc. zanesenia, samozrejme zavisi to od stavu DPF.
Fiat Croma 1,9 JTD 16V, Emotion, Navi,185 PS, 400 NM, DPF, EGR off
Re: cukání motoru
No nevím, pořád se mi nezdá, že je to ono. Vypadá to jak kdyby auto hrabalo ale nehrabe jen tak skáče.
Fiat Croma, r.v. 2008, 1,9, 150, automat.