repas zadních brzdiču
Moderátor: peta.smolik
repas zadních brzdiču
potřebuju repasovat zadní brzdiče,myslím tím tesnění a podobně,už jste to někdo dělal? Nejaké fotky mate? Manžeta a těsnící kroužek u valečku chapu,ale moc neznam tu ručku jak rozebrat a nepoškodit
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
- Reklama
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: repas zadních brzdiču
Nedávno jsem dělal desky, ale nefotil jsem to. No z ručky odšroubuješ ten "klíč" co je v něm lanko sundáš ho a pořádně se podíváš a zapamatuješ jak tam je ta pružina. Pístek se musí dovnitř zatočit, nikoli zatlačit, je tam uvinitř závit. Je na to speciální stahovák. Já jsem zase nepochopil prachovku na pístku, nešla me zaboha vyndat, až jsem ji zničil. Jezdím bez ní a později udělám taky repas, nebo koupím nové.
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
Re: repas zadních brzdiču
tohle všecko znam a vím,že zadní se musej zatočit,ale mě jde spíš o ten system,když vyndaš valeček tak v těle toho brzdiče,přesněji system ruční brzdy přetěsnit a vyčistit.kdysi jsem to dělal i vzadu na tipu,ale tam to držela pod valečkem takova sejgrovka tady je to trochu jiný
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: repas zadních brzdiču
Nějaké foto:
http://pokec.azet.sk/pety_g/fotoalbumy? ... -392906490" onclick="window.open(this.href);return false;
Pokec:
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=21189" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale asi jsi to ,už viděl i četl
http://pokec.azet.sk/pety_g/fotoalbumy? ... -392906490" onclick="window.open(this.href);return false;
Pokec:
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=21189" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale asi jsi to ,už viděl i četl
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: repas zadních brzdiču
Dnes jsme měnili desky na zadku u Stila 3D -2004.K těm válečkům na levé straně točit do leva a na pravé doprava bráno od řidiče
(valeček zajede do třmenu).Je třeba na něj tlačit a zároveň ho otáčet. Jelikož jsme neměli origo
klíč pomohli jsme si následovně.Kolega točil pístkem klíčem na kotouč od karboflexu a já jsem zatláčel pístek malou montpákou. Nebylo třeba ani velké síly šlo to dobře.Třmen drží dva šrouby sundat ho není problém hadici odpojíš.Když budeš točit opačně vše rozebereš ,pokud nebudeš mít vyrezlí pístek neměl by být problém to přetěsnit.
http://autodily.mjauto.cz/fiat/stilo-mu ... td_85.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(valeček zajede do třmenu).Je třeba na něj tlačit a zároveň ho otáčet. Jelikož jsme neměli origo
klíč pomohli jsme si následovně.Kolega točil pístkem klíčem na kotouč od karboflexu a já jsem zatláčel pístek malou montpákou. Nebylo třeba ani velké síly šlo to dobře.Třmen drží dva šrouby sundat ho není problém hadici odpojíš.Když budeš točit opačně vše rozebereš ,pokud nebudeš mít vyrezlí pístek neměl by být problém to přetěsnit.
http://autodily.mjauto.cz/fiat/stilo-mu ... td_85.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: repas zadních brzdiču
Zdar chlapci,
tak jsem si před STk vyměnil lanovody, o nichž jsem věděl že jsou v pánu a než jsem to učesal a zakrytoval spodek, jsem zjistil, že mi furt přibržďuje pr. zadní.Stále, když jsem nazouval zimáky, tak to furt přibžďovlo a myslel jsem že po výměně lanovodů a kontroly to bude ok.
Prachovky jsou jako nové, desky slušný, kotouče 70%.Ložisko je suchý, je slyšet že je v háji, jak píši jinde.Taky mě čeká.
Sundal jsem milého třmínka a zkoušel tlačit na pístek, avšak ani sikama nešlo s nim točit, klíč od fryčky taky nic.Jak jsem hýbal klíčem od ručky, pístek vylezl až nadoraz.Konec.Vyndal jsem hadici a vzal jsem si brzdič na stůl, pístkem jsem vrklal až nakonec šel ven.
Nemůžu ho zaboha natočit zpátky ani na stole.Vždycky když vyvinu větší sílu, kousne se to při otáčení a konec.Ve vnitř byl jen kal, kapalina je měněná a krásně čirá.
Závit na šroubovici se zdá bez problémů.Protikus ve třmení se vaklá, při pohybu klíčem od ručky se vysouvá ale neotáčí.
Asi je to špatně?
Jak to funguje?
tak jsem si před STk vyměnil lanovody, o nichž jsem věděl že jsou v pánu a než jsem to učesal a zakrytoval spodek, jsem zjistil, že mi furt přibržďuje pr. zadní.Stále, když jsem nazouval zimáky, tak to furt přibžďovlo a myslel jsem že po výměně lanovodů a kontroly to bude ok.
Prachovky jsou jako nové, desky slušný, kotouče 70%.Ložisko je suchý, je slyšet že je v háji, jak píši jinde.Taky mě čeká.
Sundal jsem milého třmínka a zkoušel tlačit na pístek, avšak ani sikama nešlo s nim točit, klíč od fryčky taky nic.Jak jsem hýbal klíčem od ručky, pístek vylezl až nadoraz.Konec.Vyndal jsem hadici a vzal jsem si brzdič na stůl, pístkem jsem vrklal až nakonec šel ven.
Nemůžu ho zaboha natočit zpátky ani na stole.Vždycky když vyvinu větší sílu, kousne se to při otáčení a konec.Ve vnitř byl jen kal, kapalina je měněná a krásně čirá.
Závit na šroubovici se zdá bez problémů.Protikus ve třmení se vaklá, při pohybu klíčem od ručky se vysouvá ale neotáčí.
Asi je to špatně?
Jak to funguje?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: repas zadních brzdiču
váleček se točí jen když ho šroubuješ zpet,pokud vyleza sam nic se netočí. Nasad si na valeček manžetu namaž ho trochu brzdovkou,nasad tam kam patří,trochu zatlač a pak točit,on se chytne. Jo a vlastně když jsem ho vyndal byla potřeba vyměnit ta vnitřní tesnící gumička,pač poprvé jsem ho tam dal na starou a za 14dní to začalo tect,druha strana to samé,ale asi za 3 dny tekla. Tak jsem vyměnil komlet všechny a je klid. K tomu přibrždovaní...pokud jsi měnil lanovody tak jsi tam mohl dat špatný a tak ti to přibržduje,pač na jedné straně je delší a na druhé kratší,navíc prodavájí 3 ruzné délky každé strany...
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: repas zadních brzdiču
Tak jsem byl v učňovské dílně a pan mistr to s počátečními problémy zatočil zpět.
Lanovody mám z http://www.fiatd" onclick="window.open(this.href);return false;íly.cz podle e-shopu jsem je vybral na moje auto správně, měli by pasovat ale jsou malinko kratší, ale ty mi to nebrzdějí. Dělalo to i při vyndaným lanku.
Třmen jsem napojil na hadici s vyndaným odvzdušňovákem. Začla vytékat kapalina a tak jsem našrouboval odvzdušňovák.
Když jsem šlápl na pedál, začlo týct to prase a vystavuje a vrací se zpět ale až na doraz-takže zalejzá hodně a při vystavení se ani nedotkne desek.Pákou od ručky taky vystavuje ale zasouvá se zase úplně zpět, to znamená, že teď je strašně zastrčený a daleko od desek.Funguje to ale je to moc zalezlý. Kapalinu momentálně nemám, takže jsem musel přerušit práce.
Má to cenu dolejvat a zkoušet to vyšlapávat?
Lanovody mám z http://www.fiatd" onclick="window.open(this.href);return false;íly.cz podle e-shopu jsem je vybral na moje auto správně, měli by pasovat ale jsou malinko kratší, ale ty mi to nebrzdějí. Dělalo to i při vyndaným lanku.
Třmen jsem napojil na hadici s vyndaným odvzdušňovákem. Začla vytékat kapalina a tak jsem našrouboval odvzdušňovák.
Když jsem šlápl na pedál, začlo týct to prase a vystavuje a vrací se zpět ale až na doraz-takže zalejzá hodně a při vystavení se ani nedotkne desek.Pákou od ručky taky vystavuje ale zasouvá se zase úplně zpět, to znamená, že teď je strašně zastrčený a daleko od desek.Funguje to ale je to moc zalezlý. Kapalinu momentálně nemám, takže jsem musel přerušit práce.
Má to cenu dolejvat a zkoušet to vyšlapávat?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: repas zadních brzdiču
už jsem se rozhodl. Zítra koupim jiný pouzity za litr peněz.
Potřebuju prosím rychle popsat postup uvedení do života, montáž, abych to dal dobře zpátky.
Odvdušňoval jsem naposled škodovku, ale princip by měl bejt stejnej.
Díky
Potřebuju prosím rychle popsat postup uvedení do života, montáž, abych to dal dobře zpátky.
Odvdušňoval jsem naposled škodovku, ale princip by měl bejt stejnej.
Díky
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: repas zadních brzdiču
Odvzdušnění je stejný a při sešlapávaní by se Ti měli doladit i ty samoštely.Jen pro zajímavost je to levý třmen?
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: repas zadních brzdiču
pravej zadní, za spolujezdcem ale vzádu tedy.když se díváš na můj obrázek auta co mám na účtu, tak to je přesně to zadní kolo vlevo:-)
Dosnídám a razím k Říčanům pro ten třmen. Maj od 8:00.
Od 9:00 jsou v Nymburce mašinky v depu, výročí 140 let trati. Nesmim si to nechat ujít:-)
edit - 9:30-brzdič je doma.Mám na něj i záruku Levý prý ani nemají, na pravý jsem měl štěstí.
odpoledne se do toho pustím.
Litr brzdovky TRW stál 229 kč. Žádný drama.
Dosnídám a razím k Říčanům pro ten třmen. Maj od 8:00.
Od 9:00 jsou v Nymburce mašinky v depu, výročí 140 let trati. Nesmim si to nechat ujít:-)
edit - 9:30-brzdič je doma.Mám na něj i záruku Levý prý ani nemají, na pravý jsem měl štěstí.
odpoledne se do toho pustím.
Litr brzdovky TRW stál 229 kč. Žádný drama.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: repas zadních brzdiču
Postřehy z dnešní druhé půlky dne:
Brzdy- zadní pravá vč. ruční-opraveny a lanovody oba ještě pro sichr z obou stran promazány mot. olejem.Starej brzdič zkusím zrepasovat, nevim tedy jak. Jinak jsem odvzdušňoval sám + klacek mezi sedadlem a pedálem .
Pak jsem se pustil do výměny vzduchovýho filtru. Měl jsem se na to vykašlat. Nejdříve jsem nevěděl, kde je, tak jsem sundal kryt motoru.Pak jsem vyndal baterii, její polici vč. odpojení ř. jednotky motoru a tam našel box. Odpojil jsem potrubí od váhy vzduchu a horko těžko box vyndal.
Váha byla zaprasená od oleje a sítko od nějakýho bordelu. Tak jsem olej vytřel a vše vyfoukal. Drátku jsem se ani nedotkl, čidlo jsem nechal v trubce a nevyšroubovával ho, neměl jsem na to stejně hvězdičku s dírou. Pak jsem vyměnil filtr pomalu dal vše zpět.Že to ale byla pakárna, to vám povím, matičky a šroubky mi furt někam padaly.Motorový prostor je tady strašně nahňácanej a je to o zdraví, hledat spadlou maku, šroubek., zlatá škoda 100.
Tak jsem jel domů z dílny a začlo mi auto škubat. Říkám si a dopr....že jsem na tu váhu vůbec šahal, je pod baterií a zase to rozebírat. Nebo se na to jde asi od spoda, že? Sundat spodní kryt motoru otevřít air box.
Jsem to ale......
a pak ve městě znova škublo a naskočilo engine fault.
Tak jsem to chtěl napíchnout a pak si říkám, ty v..., vždyť jsi si zformátoval noťas a kupovanej fiatecuscan 3.6 máš v pr....
No tak jsem stáhnul torentem verzi 3.4.
Dobrý.
Nabodnu vůz a po zjištění, že mám blbě nastavenej port se opět pokouším nabodbout do motoru.
Jejda: porucha nebo žádný signál vstřikovače 3 válce. tak jsem to smazal.
Jdu to projet.Synek a žena už chrápou.
Jedu v klidu do města, jedu jak prase z města, nic.Teplota dosáhla provozních hodnot a škub, škub.
otočim se na kruháku a jedu dál, škub, škub engina fault.
Před domem nabodávám laptop - zase chyba 3 vstřikovače.
Je možný, že by váha vzduchu zblbla systém že by to psalo nesmysly?
Nebo jak jsem odkrytoval motor, že bych někde poškodil drátky ke vstřiku?Nebo je něco v konektorech do řídící jednotky a nebo jsem málo zasunul konektor do váhy?No, uvidíme, místo tvorby zábradlí se budu zase rejt v autě. Žena začíná pomalu na stilouše žárlit
Se ji ani nedivím.
Mám zábavu na zítra.
Dobrou noc.
Brzdy- zadní pravá vč. ruční-opraveny a lanovody oba ještě pro sichr z obou stran promazány mot. olejem.Starej brzdič zkusím zrepasovat, nevim tedy jak. Jinak jsem odvzdušňoval sám + klacek mezi sedadlem a pedálem .
Pak jsem se pustil do výměny vzduchovýho filtru. Měl jsem se na to vykašlat. Nejdříve jsem nevěděl, kde je, tak jsem sundal kryt motoru.Pak jsem vyndal baterii, její polici vč. odpojení ř. jednotky motoru a tam našel box. Odpojil jsem potrubí od váhy vzduchu a horko těžko box vyndal.
Váha byla zaprasená od oleje a sítko od nějakýho bordelu. Tak jsem olej vytřel a vše vyfoukal. Drátku jsem se ani nedotkl, čidlo jsem nechal v trubce a nevyšroubovával ho, neměl jsem na to stejně hvězdičku s dírou. Pak jsem vyměnil filtr pomalu dal vše zpět.Že to ale byla pakárna, to vám povím, matičky a šroubky mi furt někam padaly.Motorový prostor je tady strašně nahňácanej a je to o zdraví, hledat spadlou maku, šroubek., zlatá škoda 100.
Tak jsem jel domů z dílny a začlo mi auto škubat. Říkám si a dopr....že jsem na tu váhu vůbec šahal, je pod baterií a zase to rozebírat. Nebo se na to jde asi od spoda, že? Sundat spodní kryt motoru otevřít air box.
Jsem to ale......
a pak ve městě znova škublo a naskočilo engine fault.
Tak jsem to chtěl napíchnout a pak si říkám, ty v..., vždyť jsi si zformátoval noťas a kupovanej fiatecuscan 3.6 máš v pr....
No tak jsem stáhnul torentem verzi 3.4.
Dobrý.
Nabodnu vůz a po zjištění, že mám blbě nastavenej port se opět pokouším nabodbout do motoru.
Jejda: porucha nebo žádný signál vstřikovače 3 válce. tak jsem to smazal.
Jdu to projet.Synek a žena už chrápou.
Jedu v klidu do města, jedu jak prase z města, nic.Teplota dosáhla provozních hodnot a škub, škub.
otočim se na kruháku a jedu dál, škub, škub engina fault.
Před domem nabodávám laptop - zase chyba 3 vstřikovače.
Je možný, že by váha vzduchu zblbla systém že by to psalo nesmysly?
Nebo jak jsem odkrytoval motor, že bych někde poškodil drátky ke vstřiku?Nebo je něco v konektorech do řídící jednotky a nebo jsem málo zasunul konektor do váhy?No, uvidíme, místo tvorby zábradlí se budu zase rejt v autě. Žena začíná pomalu na stilouše žárlit
Se ji ani nedivím.
Mám zábavu na zítra.
Dobrou noc.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: repas zadních brzdiču
Vyndavat půl motoru kvůli vzducháči?! Tomu se řiká slušná práce (sorry musel jsem si rýpnout )
filtr jde vyměnit během 5 minut zespod auta ... jediný co se odpojuje tak hadice z turba a přepad oleje
Vadná váha vzduchu je blbost, a hlavně by vyhodil chybu váhy vzduchu a ne vstřiku (navíc má jinej projev chyby)... spíš skontroluj jak jsi říkal jestli máš dobře zapojený kable zpátky do konektorů, nemáš někde špatně zahlej kabel a nebo jsi neohnul nějakej pin když jsi to zapojoval zpátky ... a když ne, hold si asi uděláš do tehovce ještě jeden výlet , jediný co můžeš zkusit tak na "prase" odpojit konektor z váhy a projet
Edit.: a váha jde vyndat horem, povolení dvou šroubků a za minutu je venku, teda na 8v to tak je a 16v má váhu stejnou, předpokládám že systém je stejnej...
filtr jde vyměnit během 5 minut zespod auta ... jediný co se odpojuje tak hadice z turba a přepad oleje
Vadná váha vzduchu je blbost, a hlavně by vyhodil chybu váhy vzduchu a ne vstřiku (navíc má jinej projev chyby)... spíš skontroluj jak jsi říkal jestli máš dobře zapojený kable zpátky do konektorů, nemáš někde špatně zahlej kabel a nebo jsi neohnul nějakej pin když jsi to zapojoval zpátky ... a když ne, hold si asi uděláš do tehovce ještě jeden výlet , jediný co můžeš zkusit tak na "prase" odpojit konektor z váhy a projet
Edit.: a váha jde vyndat horem, povolení dvou šroubků a za minutu je venku, teda na 8v to tak je a 16v má váhu stejnou, předpokládám že systém je stejnej...
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: repas zadních brzdiču
No u 16v nevim jestli rozdíl v zástavbě je, ale horko těžko tam vrazim ruku, lepší měnit servo v zabudovanym světle snad.
Jeden šroub jsem na váze povolil a ten druhej ne,jednodušší bylo odpojit hadici od turba a vyndat celej ten krám ven, až na to že já zvolil horní cestu, nechtělo se mi válet 3 den pod autem a ještě v bordelu.Nastydly mi záda. Po prvním dni práce, když jsem zjistil, že je prase v pr... tak jsem přišel ve 21:00 dom, místo abych šel na noční, a manželka se tak polekala. Byl jsem špinavej po celym obličeji, vlasy černý od země a hlavně myslela že jsem na směně
No ale někdo mi říkal, že škubání má za následek taky třeba váha. no tak nevim. Žádný auto mi nikdy neškubalo.
Jdu na rozborku.
a nafotim to telefonem
Jeden šroub jsem na váze povolil a ten druhej ne,jednodušší bylo odpojit hadici od turba a vyndat celej ten krám ven, až na to že já zvolil horní cestu, nechtělo se mi válet 3 den pod autem a ještě v bordelu.Nastydly mi záda. Po prvním dni práce, když jsem zjistil, že je prase v pr... tak jsem přišel ve 21:00 dom, místo abych šel na noční, a manželka se tak polekala. Byl jsem špinavej po celym obličeji, vlasy černý od země a hlavně myslela že jsem na směně
No ale někdo mi říkal, že škubání má za následek taky třeba váha. no tak nevim. Žádný auto mi nikdy neškubalo.
Jdu na rozborku.
a nafotim to telefonem
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: repas zadních brzdiču
Takže to byl povytažený konektor ke vstřiku.
Vysál jsem autíčko, umyl vnitřek a sedačky s tapecama, kolem pátých dveří a pod otevíracím sklem jsem umyl tunu bordelu.
Teď jen vyrazit na STK, kde mě snad nevyhoděj za sklo na předním světle, které by bylo třeba vyleštit.
Zdar.
Vysál jsem autíčko, umyl vnitřek a sedačky s tapecama, kolem pátých dveří a pod otevíracím sklem jsem umyl tunu bordelu.
Teď jen vyrazit na STK, kde mě snad nevyhoděj za sklo na předním světle, které by bylo třeba vyleštit.
Zdar.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel