Ahoj všem,
chystám se na mém autě vyměnit radiátor topení. Prosakuje a už se s tím vážně nedá jezdit, a to ještě v tomto počasí A taky se tou nemrzkou nechci otrávit!
Musí teda dolů celá palubovka. Chci se zkušenějších zeptat, zda když ji budu vyndávat ven, co všechno s ní musí taky? Je mi jasné že přístroje, ventilace, všechny plasty atd. Musím odmontovat i volant a ovládací páčky? Dá se ta palubovka jen nějak nadzvednout abych se k tomu radiátoru mohl dostat nebo to musí jít vše kompletně z vozu? Je mi jasné, že to bude porod, ale udělat to musím. Jde mi o to něco neopomenout a na jaké věci si dát pozor
Děkuju všem za rady
Výměna radiátoru topení (výměníku tepla) u Punto Mk1 1997
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
Výměna radiátoru topení (výměníku tepla) u Punto Mk1 1997
1997 Fiat Punto 75 ELX 5 porte (grigio steel)
2007 Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16v 150cv (nero pastello)
ex: 1992 Alfa Romeo 164 2.0 V6 TURBO (rosso)
ex: 1998 Fiat Punto 55 S 5 porte (verde)
2007 Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16v 150cv (nero pastello)
ex: 1992 Alfa Romeo 164 2.0 V6 TURBO (rosso)
ex: 1998 Fiat Punto 55 S 5 porte (verde)
- Reklama
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna radiátoru topení (výměníku tepla) u Punto Mk1 199
Už sa to tu riešilo v niektorej téme, ale nechce sa mi to hladať A pri výmene radiatoru treba dať von celu palubovku aj kurenie lebo ten radiator je zasunutý z predu do kurenia a jeho vývody ti trčia v motorovom priestore. Ked to robíš prvý krát tak to je pôrod dostať všetko von, hlavne ked je to ešte prilepené o zvukovu izolaciu. U mňa to držalo fest tak pozor aby si aj ty niečo nezlomil potom A volant som dával dole ale páčky nie, len som poodpájal všetky konektory a celu tyč riadenia som spustil dole aj s páčkami.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: Výměna radiátoru topení (výměníku tepla) u Punto Mk1 199
Nie je to také strašné ako to vyzerá,ale je tu jedna vec kde som narazil ja a to je tá odhlučňovacia hmota od motora,lebo na ňu sa mi prilepila prístrojovka a ja som nevedel či ju drží nejaká šrúba,alebo tá hmota.Napokon som sa nasral a ťahal,že niečo musí povoliť a až potom som to odtrhol,ale to bohovanie by si nechcel počuť.Ináč,len pomaly rozoberať a zapamätaťsi(fotiť)postupné kroky,žiadna veda to nie je ak si trocha zručný.
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: Výměna radiátoru topení (výměníku tepla) u Punto Mk1 199
Děkuji pánové, hodně jste mi poradili. Nejde o to že bych to nezvládl, jsm vyučený automechanik, jen jsem netušil co všechno musí pryč abych to vyndal. A Punto dělám poprvé
A navíc proč se nezeptat, když to tu forum je a funguje. A navíc si máme pomáhat ne? Moc díky kluci
A navíc proč se nezeptat, když to tu forum je a funguje. A navíc si máme pomáhat ne? Moc díky kluci
1997 Fiat Punto 75 ELX 5 porte (grigio steel)
2007 Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16v 150cv (nero pastello)
ex: 1992 Alfa Romeo 164 2.0 V6 TURBO (rosso)
ex: 1998 Fiat Punto 55 S 5 porte (verde)
2007 Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16v 150cv (nero pastello)
ex: 1992 Alfa Romeo 164 2.0 V6 TURBO (rosso)
ex: 1998 Fiat Punto 55 S 5 porte (verde)