Zacnu do zacatku, auto bez problemu, do te doby nez dostal chladic ranu od kaminku. Teplota sla do cerveneho, zastavilo se a chladic tekl. Zajelo se do servisu, kde vymenili chladic a odvzdusnili. Tyden se jezdilo bez problemu a zacalo to znova. V servisu rikali, ze by to chtelo vymenit vodni pumpu (a pri tom i rozvody- to chapu, to chtelo uz driv) ze uz asi "nestiha" . Tak ted kdy se to hreje- do 2500ot/min je teplota vporadku, jak se jede na vyssi otacky , zacne teplota stoupat. Ja z toho soudim, ze by mohlo byt treba tesneni pod hlavou. Nejde mi do hlavy , jak vodni pumpa nemuze "stihat" , to mivaji sezrany lopatky? Nebo se protaci na hridelce??.
Ja jsem skodovkar, kdyz mi tohle delala sadule, vetsinou tesneni, ve vode karbon atd. No nebo se to muze zavzdusnovat, prisavat nekde vzduch? Spatne odvzdusnene? Spatne vicko?
Chci jit cestou nejmensiho odporu, ne hned menit rozvody a pumpu(ikdyz to udelam i tak, teda kdyz mi poradite, sikovny jsem dost, teda jestli se bere v potaz to, ze jsem postavil dva motory "od sroubku" skoda 130 a facko


Diky moc za rady
At to jezdi