MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - BorisRossi
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - BorisRossi
Tak som sa rozhodol že Vám predstavím aj môjho puntíka, je to moje piate auto, začal som so Škodou 120, neskôr Favorit s LPG a potom som kúpil prvé punto, bolo to to najrozšírenejšie na slovensku, 1.1 55S, päťdverová verzia r.v. 1996, takže žiadna výbava a motor so 40kw, jediné čo bolo v aute je automat na svetlá, centrál s alarmom a dialkovým a cúvací senzor, všetko dorobené, neskôr som si popri ňom zohnal ďalšieho Favorita kde som upravil interíer a pár doplnkov v exteriéri, punto putovalo ku kamarátovi ktorý ho ďalej používa a ja som sa rozhliadol po inom,
Nakoniec som našiel auto s motorom 1,2 MPI 55kw vo výbave HSD, bolo v roku 2006 dovezené z Talianska a na slovensku som druhý majiteľ, HSD verzia obsahovala klímu, 2x AirBag, ABS, predné okná v elektrike, servo, budiky s otáčkomerom a iným designom, stropné digitálne hodiny, delené zadné sedadlá, nastaviteľná opierka chrbta u vodiča, svetlo v kufri, na aute je dorobené diaľkové ovládanie k centrálu značky Keetec, motor a podvozok sú v perfektnom stave, 131000km, po výmene rozvodov, štartéra, palivového čerpadla, čapov riadenia, karoséria ma preliačiny na dverách a kapote, nic hrozné, neskôr sa to bude riesiť. Inak sú aj prahy aj podvozok bez korozie, okrem tých ťukancov nebolo nikdy búrané
Pri kúpe malo punto prilepené spätné zrkadlo vodiča izolackou, to som hneď po príchode opravil, bolo ho treba rozobrať a pridat podlozku pod sróbik ktory zaisťuje možnosť sklopenia.
Chýbala páčka na otvorenie kufra, bolo tam len pohodené lanko, páčku som zohnal za 2eura a namontoval, všetko bez problémov.
Stierače boli vyššie ako majú byť a pri zastaveni sa vzdy pohli kusok nahor, niekto sa v tom hrabal, musel som zhodiť stierače, dať dole krycí plast medzi oknom a kapotou, odpojil motorcek od mechanizmu, spustil ho aby sa nastavil do pôvodnej pohohy a mechanizmus namontoval spravne, vsetko je odvtedy v poriadku.
Ďalej som namontoval do kufra subwoofer, je to tuba od slovenského výrobcu BS acoustic, + som potiahol od poistkovej skrinky a signál cez cinch, všetky káble sú perfektne schované pod lištami na strane vodiča, ostatné repro je zatial pôvodné
Nikdy sa mi nepáčilo že som nemal stredový tunel ani na prvom ani na tomto punte. Jeden som zohnal náhodou keď som bol obzrieť auto na ND, tak som ho nahodil namiesto toho smiešneho popolníka ktorý tam je originál, bolo treba rezať s krytu ručnej brzdy aby to do seba zapadlo a použiť tu gumenú manžetu na radiacu páku namiesto koženkovej, tá bola roztrhaná, asi hodinka práce a všetko vizerá ako originál, teraz mám viac odkladacieho priestoru, je to omnoho praktickejšie.
Klimatizácia tečie, zatial som sa dostal len k tomu že som zistil odkial, je odlomená trubka na vstupe do klimakompresora, bude to treba zvariť, ešte neviem kedy sa k tomu dostanem, priebežne budem informovať.
Fotky sú zatial bez stredového tunela a s nekvalitnym radiom sencor na USB/SD, už je pripravené rádio Pioneer na CD/MP3 s mosfet zosilňovačom 4x50w.
Nakoniec som našiel auto s motorom 1,2 MPI 55kw vo výbave HSD, bolo v roku 2006 dovezené z Talianska a na slovensku som druhý majiteľ, HSD verzia obsahovala klímu, 2x AirBag, ABS, predné okná v elektrike, servo, budiky s otáčkomerom a iným designom, stropné digitálne hodiny, delené zadné sedadlá, nastaviteľná opierka chrbta u vodiča, svetlo v kufri, na aute je dorobené diaľkové ovládanie k centrálu značky Keetec, motor a podvozok sú v perfektnom stave, 131000km, po výmene rozvodov, štartéra, palivového čerpadla, čapov riadenia, karoséria ma preliačiny na dverách a kapote, nic hrozné, neskôr sa to bude riesiť. Inak sú aj prahy aj podvozok bez korozie, okrem tých ťukancov nebolo nikdy búrané
Pri kúpe malo punto prilepené spätné zrkadlo vodiča izolackou, to som hneď po príchode opravil, bolo ho treba rozobrať a pridat podlozku pod sróbik ktory zaisťuje možnosť sklopenia.
Chýbala páčka na otvorenie kufra, bolo tam len pohodené lanko, páčku som zohnal za 2eura a namontoval, všetko bez problémov.
Stierače boli vyššie ako majú byť a pri zastaveni sa vzdy pohli kusok nahor, niekto sa v tom hrabal, musel som zhodiť stierače, dať dole krycí plast medzi oknom a kapotou, odpojil motorcek od mechanizmu, spustil ho aby sa nastavil do pôvodnej pohohy a mechanizmus namontoval spravne, vsetko je odvtedy v poriadku.
Ďalej som namontoval do kufra subwoofer, je to tuba od slovenského výrobcu BS acoustic, + som potiahol od poistkovej skrinky a signál cez cinch, všetky káble sú perfektne schované pod lištami na strane vodiča, ostatné repro je zatial pôvodné
Nikdy sa mi nepáčilo že som nemal stredový tunel ani na prvom ani na tomto punte. Jeden som zohnal náhodou keď som bol obzrieť auto na ND, tak som ho nahodil namiesto toho smiešneho popolníka ktorý tam je originál, bolo treba rezať s krytu ručnej brzdy aby to do seba zapadlo a použiť tu gumenú manžetu na radiacu páku namiesto koženkovej, tá bola roztrhaná, asi hodinka práce a všetko vizerá ako originál, teraz mám viac odkladacieho priestoru, je to omnoho praktickejšie.
Klimatizácia tečie, zatial som sa dostal len k tomu že som zistil odkial, je odlomená trubka na vstupe do klimakompresora, bude to treba zvariť, ešte neviem kedy sa k tomu dostanem, priebežne budem informovať.
Fotky sú zatial bez stredového tunela a s nekvalitnym radiom sencor na USB/SD, už je pripravené rádio Pioneer na CD/MP3 s mosfet zosilňovačom 4x50w.
Naposledy upravil(a) BorisRossi dne 16 črc 2012, 11:19, celkem upraveno 3 x.
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
- Reklama
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Detail budíkov:
Stredový tunel:
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Heh, poťah volantu z Forstingeru...priznám sa mal som ho v rukách no nekúpil som ho. Aké sú plány do budúcna? Príde na rad aj rad úprav?
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Na zaciatok chcem 15tky disky a pneu 195/45, v techničáku mám zapísaných niekoľko rozmerov vrátane tohoto, bol by hriech to nevyužiť , neskôr ho znížiť o par cm
potom zahladiť a prestriekať nárazníky, vygitovať preliačiny na dverách a kapote a tiež prestriekať, ale všetko to je dosť časovo aj finančne náročné tak úpravy pôjdu pomaly, aspoň som rád že mám solídny základ, nechcem na neho cpať velke narazniky a nezmyselne imitacie nasavacov, mracitka a podobne.
čo sa da spravit so stretavacimi svetlami aby svietili lepšie? punta maju mizerne predne svetla, bolo to rovnake na obidvoch, pomoze iba vymena svetla za sosovkové? bude to s nimi lepsie? nastavovat som ich skusal, je to lepsie ale stale onicom. viete mi poradiť ako sa to dá najlepsie vyriesit?
potom zahladiť a prestriekať nárazníky, vygitovať preliačiny na dverách a kapote a tiež prestriekať, ale všetko to je dosť časovo aj finančne náročné tak úpravy pôjdu pomaly, aspoň som rád že mám solídny základ, nechcem na neho cpať velke narazniky a nezmyselne imitacie nasavacov, mracitka a podobne.
čo sa da spravit so stretavacimi svetlami aby svietili lepšie? punta maju mizerne predne svetla, bolo to rovnake na obidvoch, pomoze iba vymena svetla za sosovkové? bude to s nimi lepsie? nastavovat som ich skusal, je to lepsie ale stale onicom. viete mi poradiť ako sa to dá najlepsie vyriesit?
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Pekny kusok, hlavne nech služi.
Mam tiež problem so stieračmi tak skusim to same čo si pisal...mne sa stierace zastavuju uplne hore a nie dole kde by mali...tak uvidime, len pre radu, mam stierace manualne nastavit na dolnu polohu a potom stierace spustit odpojene od motorceka a pripojit?
Mam tiež problem so stieračmi tak skusim to same čo si pisal...mne sa stierace zastavuju uplne hore a nie dole kde by mali...tak uvidime, len pre radu, mam stierace manualne nastavit na dolnu polohu a potom stierace spustit odpojene od motorceka a pripojit?
http://lado88.rajce.idnes.cz/Punto
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18847
Fiat Punto Mk1, rv.97, Blue Color, 1.1 40kW 55hp, 3dveř :) <3 :)
Renault Megane Sedan, rv.98, Blue-metal color, 1.6 79kW 107hp, full :/
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18847
Fiat Punto Mk1, rv.97, Blue Color, 1.1 40kW 55hp, 3dveř :) <3 :)
Renault Megane Sedan, rv.98, Blue-metal color, 1.6 79kW 107hp, full :/
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Nenastavuj stierace, o to nejde, treba och odpojit uplne (13tky matky na oskach, obidva ich zhodit dole, dat dole ten plast pod celnym sklom (zopar krizovych skrutiek) odpojis mechanizmus stieracov z osky motorceka (13tka kluc) , otocis klucikom a pustis jeden cyklus naprazdno bez mechanizmu, cisto iba motorcek, potom ide o to ako nahodis ten mechanizmus na osku s tisichranom, tym sa nastavi pohoha kde sa zastavia, ten vystupok musi byt vpravo, rychlo to pochopis, proste ked ho zapojis si odskusaj ci sa osky pohnu najprv po smere hodinovych ruciciek a potom naspat, da sa to aj naopak, na to pozor, zatiahnut to treba vidlicovym klucom lebo matka bude schovana pod tym vystupkom. Nakoniec nahodis ten plast, stierace das tak ako maju byt na spodny okraj okna a musi to fungovat. Treba to ale niekolko krat vyskusat a dobre je premazat mechanizmus vd-ckom, bezia potom tichsie.
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Tak a už mám doma hliníky z Alfy s pneu Barum bravuris 195/50 R15, zajtra nahadzujem
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Peknučke...maš k tomu aj kritky na šrobi či to bude na aute tak ako to vyzera na fotke?
http://lado88.rajce.idnes.cz/Punto
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18847
Fiat Punto Mk1, rv.97, Blue Color, 1.1 40kW 55hp, 3dveř :) <3 :)
Renault Megane Sedan, rv.98, Blue-metal color, 1.6 79kW 107hp, full :/
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18847
Fiat Punto Mk1, rv.97, Blue Color, 1.1 40kW 55hp, 3dveř :) <3 :)
Renault Megane Sedan, rv.98, Blue-metal color, 1.6 79kW 107hp, full :/
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Krytky mám, ale su na nich cierno-biele loga Alfy a prelepené logom Mazda, kým nezoženiem nálepky Fiat tak ich asi necham bez. Pri kúpe som disky na skúšku nahodil na pravú stranu vizeralo to parádne.
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Disky nahodené, logá prelepené
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
rozmyslam aj ja dake cierne 15" nahodit,spozoroval si zmenu drzania auta v zakrutach na 15-kach?
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
V zakrutach drzi ako pribite, je to obrovsky rozdiel, na druhej strane je viac citit vyjazdene kolaje, treba mat pevnejsiu ruku, zazitok z jazdy jednoznacne lepsi... uvidim co to spravi so spotrebou.
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
Re: MK1 1,2MPI 75, HSD
Malý doplnok proti búchaniu pri zatváraní dverí...
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - BorisRossi
dobrý nápad ten molitán, pomohlo to?
inak Ta tu medzi nami vítam, a pozerám, že máš 75tku tak ako ja, tak o to lepšie
.... a upravil som Ti názov topicu
inak Ta tu medzi nami vítam, a pozerám, že máš 75tku tak ako ja, tak o to lepšie
.... a upravil som Ti názov topicu
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
- BorisRossi
- Fiaťák
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 čer 2012, 17:33
- Bydliště: Rosenheim
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - BorisRossi
Vďaka za privítanie, dve sekundy som rozmýšľal či som omylom neklikol na inú sekciu keď som tu nevidel svoje auto
Molitan trochu pomohol, jediné čo odtlmil sú nárazy pri zatváraní, keď tapacír narazí o plech, mám tam dva kusy na každé dvere ale aj tak by sa tam zišiel ešte asfaltový plát, prípadne vymyslím nejakú alternátívu. Rezonáciu plechu ten molitan nevie riešiť...
Molitan trochu pomohol, jediné čo odtlmil sú nárazy pri zatváraní, keď tapacír narazí o plech, mám tam dva kusy na každé dvere ale aj tak by sa tam zišiel ešte asfaltový plát, prípadne vymyslím nejakú alternátívu. Rezonáciu plechu ten molitan nevie riešiť...
Punto Grande 1.4 8v 57kw Dynamic 2008
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw
Mazda 6 sportwagon 2.3VVTi A/T, AWD 119kw 2004
Ex. Punto Mk1 1.2 8v HSD 54kw
Ex. Punto Mk1 1.1 8v S 40kw