Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Pany »

Čaute lidičky. Už delší dobu přemýšlím od čeho je konektor který mám odstřihnutý před chladičem. Jen tak mi tam vysijou draty prostě. :-/ Dneska sem si projižděl ND na punto na internetu, a narazil sem na vstřikovací čerpadlo. Na čerpadle byla jakási černá krabička, z ktere vedly 3 draty, a konektor uplně stejnej jako ja mam v autě ucvaknutej. Nevíte náhodou k čemu tam ta krabička je? Ja ji tam totiž nemám. :-o Poraďte mi prosim k čemu slouží. Děkuji.
Reklama
 

Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Pany »

Nikdo nic? :-( Je to tam z boku. Jeste jedno cidlo je jakejsi potenciomert z vrch, ale ta krabicka z boku by me zajimala. pjosiiim. :-/
Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Toti »

Nesúvisí to náhodou z imobilizérom ? lebo ja som tam mal tiež cvaknuté niektoré káble, už si nepamätám presne ktoré to boli ale myslím že to súviselo s imobilizérom a mne aj stále svietila potom kontrolka klúčika. Myslím že ten imo blokoval ventil na čerpadle.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Pany »

Jestli od imobilizeru, to nevim, ale 3draty to jsou. Vic ti k tomu nepovim. Ja si prave rikal jestli to nema neco spolecnyho s predvstrikem, bo tak, protoze jak jinak by se dozvedelo cerpadlo kdy ma vstriknout palivo? Nebo spis jak bohata ma byt smes? Prece to tam musi byt necim ovladany ne? Bo je to podle zmacknuti pedalu?
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od intel_sk »

ahoj mozes hodit foto ked tak
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Intercooler »

Toti ma pravdu, mel by to byl imobilizer. Pokud se neodblokuje klickem tak cerpadlo nedoda naftu.
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Toti »

Pany píše:Jestli od imobilizeru, to nevim, ale 3draty to jsou. Vic ti k tomu nepovim. Ja si prave rikal jestli to nema neco spolecnyho s predvstrikem, bo tak, protoze jak jinak by se dozvedelo cerpadlo kdy ma vstriknout palivo? Nebo spis jak bohata ma byt smes? Prece to tam musi byt necim ovladany ne? Bo je to podle zmacknuti pedalu?
Čerpadlo máš mechanické čiže palivo ti vstrekne pri určitom otočení čerpadla kedže je zosynchronizované s rozvodmi a predvstrek je pri tomto motore riešený cez teplotné čidlo ale tam ide tuším len jeden plusový signálový kábel ak ma pamäť neklame ale už si to presne nepamatám, predsa už to je vyše roka čo nemám špunta.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
pantáta
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 14 čer 2009, 13:00

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od pantáta »

U puntí Td bylo několik typů čerpadel respektive bylo to jedno čerpadlo které bylo malinko modifikované.
U starších punťů bez immo vede pouze plusový kablík k stop ventilu a jeden kablík elektrický ovladač předvstřiku
U mladších punťů s immo místo jednoho kablíku vedou tři a jeden kablik ovladač předvstřiku
Záleželo jestly mělo puntí EGR pokud ano tak na čerpadle na táhle plynu je potenciometr (černá kostka černý kablík a konektor 3 piny)
A pokud puntí nemělo EGR tak byl na plynovém táhle byl malý mikrospinač(který jsem nikdy nezjistil na co tam je ale myslím si že je to na nouzové nastartování vozidla se zablokovaným immo(nějaký počet zapnutí zapalovaní a sešlápnutí plynu)
U punta TD je čerpadlo 100 procentě mechanické nemá žádné snímače nemá žádné akční členy co by zasahovaly třeba do dávky paliva a pod.Jediná elektrická věc je tam stop ventil a ovladač předvstřiku u studeného motoru a ten je ovládáný prachsprostým termospínačem na termostatu.
Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Pany »

Pardon ze pisu az ted, ale lezel sem ted par dni v posteli, nebot me schvatil jakejsi bacil. :-/ Dneska vam to zkusim nafotit a vrazit to sem, ad mate predstavu jak to cerpadlo u me vypada, a jak sou tazeny ty kable, zatim vam moc deluju za rady. :-)
Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Pany »

CIMG7108i.jpg
CIMG7108i.jpg (241.54 KiB) Zobrazeno 4748 x
Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Pany »

CIMG7110i.jpg
CIMG7110i.jpg (234.69 KiB) Zobrazeno 4748 x
Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Pany »

Tak sem vam konečně nafotil ty dratky. :-D Díval sem se že od čidla to jde asi do ŘJ, a ten kabl č2 tam jde asi taky, tak mi dyštak eště řekněte co je to zač. Jo, a jak poznam že mam immo? :-o
Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od Pany »

Ja si prave myslel ze ten modrej kablik je ten elektromagmetickej prerusovac chodu motoru, ale ten co vede spolecne s tim cidlem teploty nemam poneti co dela. A nad nim by nekde mela byt prave ta krabicka o ktery jsem psal.
pantáta
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 14 čer 2009, 13:00

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od pantáta »

Pany

Takže je to velice jednoduché.Máš tam zřejmě vyměněný motor nebo čerpadlo.A stop ventil někdo zapojil s napájení žhavící jednotky. Toď vše.Ten tří žilový kablík s konektorem se žlutou gumou co se ti tam platná je opravdu od immo.A vsadím se že s palubky máš vydělanou žárovečku pod ikonkou CODE
pantáta
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 14 čer 2009, 13:00

Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD

Příspěvek od pantáta »

Jinak kablik 1 je stop ventil napojený na žhavení(neni to origoš)
a kablík 2 je předvstřik...
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“