Nevim,jestli jsem to dobře napsal.
Jde mi o to,jestli LZE NĚJAK ovlivnit/uzpůsobit lehčí ovládání el.ovládání předních oken,hlavně u řidiče a spolujezdce,než aby se to muselo celý měnit za manuální ovládání.
Nastavení elektrikou na potřebnou velikost otevření okna s elektrickým ovládáním neni žádný extra zážitek.Pořád jen "cuk sem,cuk tam",aby to "nějak" sedlo na potřebnou velikost otevření pro odklepnutí cigára
Věděl by někdo,jak motůrek dokopat k jemnějšímu chodu a tím lepšímu otevření okna nebo elektriku vyhodit a nainstalovat růčo kliku?
Uprava citlivosti ovládání el.oken
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Uprava citlivosti ovládání el.oken
Vidíš, toho jsem si taky všiml, když jsem na podzim projížděl nějaké Stilo, ale už nevím jak to bylo s tím dávkováním posunu - je to jak u passata B5, že při prvním zmáčknutí tl. se okno ďábelsky rozjede a při druhém zastaví? - čili dávkování úplně na 2 věci nebo je to jak v bravu 1G., že ťukáš do tl. a okno se po krocích posunuje a když podržíš dýl, tak se rozjede až po doraz?
jinak k tvému problému - řešením by možná bylo snížit napětí co jde do motorku, nějakým předřadným odporem, ale musel by být velkej - rozměrově, aby se tím proudem nepřehřál. To bys jedině asi musel změřit proud, co teče kabelem do motorku, vynásobit ho napětím (12V nebo 14,4V) a tomu přizpůsobit wattáž,aby se nepřetěžoval/nerožhavil do ruda (následky...) A druhá věc je velikost odporu v Ohmech, aby se ten motorek vůbec rozjel. A aby to pak nepsalo Windows motor failure.
jinak k tvému problému - řešením by možná bylo snížit napětí co jde do motorku, nějakým předřadným odporem, ale musel by být velkej - rozměrově, aby se tím proudem nepřehřál. To bys jedině asi musel změřit proud, co teče kabelem do motorku, vynásobit ho napětím (12V nebo 14,4V) a tomu přizpůsobit wattáž,aby se nepřetěžoval/nerožhavil do ruda (následky...) A druhá věc je velikost odporu v Ohmech, aby se ten motorek vůbec rozjel. A aby to pak nepsalo Windows motor failure.
Stilo MW 2003 JTD 85 kW