Chip SEB2 - Prosím o radu

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Invi
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 20 led 2012, 23:53

Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od Invi »

Prosim nekoho zkuseneho aby mi poradil nez koupim hloupost. Cip seb2, ale mam jednotku GT2 tzn. 0 XXX XXX 841. Nevim jestli jsem dobre pochopil navod k pouziti na teto adrese: http://www.qtip.co.uk/eprom/" onclick="window.open(this.href);return false; .

Znamena to ze:

Pro jednotku GT1 je delany cip SEB0
Pro jednotku GT2 je delany cip SEB0
Pro jednotku GT3 je delany cip SEB1 (150hp) a SEB2 (170hp)

Nebo se daji zamenovat? Patice jsou stejne, ale mam docela strach aby mi to nadelalo nejakou paseku s motorem.

?? Prosim poradte abych nekoupil nespravny cip. Dekuji za ochotu.
Reklama
 

lukas765v
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 28 lis 2011, 22:58

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od lukas765v »

Nečipuj to Gtčko ma měke písty a životnost motora se ti zkrátí a turbo dostáva taky pěkne zabrat.jestli nechceš jezdit sprinty tak to nečipuj :wink:
Invi
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 20 led 2012, 23:53

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od Invi »

No jestli tam dam cip ktery tam nepatri tak mas asi pravdu.
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od PotkanGT »

Na tvoj motor pojde len chip SEB 0 .kup ten chip, kup nejaky presnejsi budik tlaku turba,dalej musis kupit regulator tlaku turba (MBC),vykuchaj katalizator a daj pod auto len ruru s koncovim tlmicom ,samozrejme pomoze aj nejaky naporovy intercooler.
pri seriovych 1.2bar by to malo mat 160-165ps a kratkodobo ked zvysis tlak na 1.35 -170ps.

chapenzi?
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Invi
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 20 led 2012, 23:53

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od Invi »

Chip jsem nekoupil, ani to v nejblizsi dobe neplanuju. Manualni regulator tlaku turba mam, vykuchany kat take, tlak drzim na 1.3 stale bez problemu. Jede to zatim perfektne tak no nehrotim :)
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od PotkanGT »

no jo. pokial ti to jazdi a si spokojny tak je vseko OK. :D
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
lukas765v
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 28 lis 2011, 22:58

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od lukas765v »

Kde seženu tem manualni regulator tlaku?? :) chci si ho taky nainstalovat 8)
lukas765v
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 28 lis 2011, 22:58

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od lukas765v »

A kam se přesne instaluje ? a okolik se da zvíšít tlak turba a PS ? :wink:
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od PotkanGT »

lukas765v píše:Kde seženu tem manualni regulator tlaku?? :) chci si ho taky nainstalovat 8)

http://auto.bazos.sk/inzerat/14425519/R ... -turba.php" onclick="window.open(this.href);return false; tento mam ja a som spokojny. zatial s nim nebol ziadny problem
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od PotkanGT »

lukas765v píše:A kam se přesne instaluje ? a okolik se da zvíšít tlak turba a PS ? :wink:

navod na zapojenie je sucastou balenia, tlak mozes dvihat az po fuel cut.ale riskujes ze dodrbes motor skrs chudobnu zmes.
MBC instaluj az vtedy ked mas chip ! 1.3bar max tlak pri SEB
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
lukas765v
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 28 lis 2011, 22:58

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od lukas765v »

tak bez chipu to tam davat rači nebudu :?
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od PotkanGT »

pokial to tam das bez chipu dopadnes tak ako ja a tiez x ludi predomnou. budes menit tesnenia pod hlavou jak rozky :lol:
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
lukas765v
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 28 lis 2011, 22:58

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od lukas765v »

máš tam aj blow off? :)
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od PotkanGT »

jasne ze mam. bez BOV ide to auto jak favorit :lol:
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
lukas765v
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 28 lis 2011, 22:58

Re: Chip SEB2 - Prosím o radu

Příspěvek od lukas765v »

a jaký tam máš a jak to máš udelane chci si to udelat podle nekoho kdo stim nemel problem :wink:
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“