??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
Chcem sa opytat vsetkych, hlavne elektronicky zdatnych ludi, ci je nejakym sposobom mozne vyrobit DIAGNOSTICKY KABEL pre Punto MK1 .. mam na mysli nejake kablove prepojenie z 3-pin na USB, ale vlastnou vyrobou.. Tak ak by niekto naaaaahodou vedel, ako by sa to dalo spravit (alebo aspon aky kablik z USB kam ide), alebo by nebodaj mal nejake skusenosti s touto problematikou, piste volajte esemeskujte a faxujte..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
- Reklama
Re: ??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
Ja myslim, ze uplne nejjednodussi je koupit klasicky 16ti pin OBDII kabel za par dolaru na ebay, a vytahnout si z nej potrebne kabely na 3-pin zasuvku v Puntu Mk.I, schema nekde mam.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: ??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
a čože chceš diagnostikovať na punte mk1?...
Re: ??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
No asi livedata ze senzoru a cidel, cist chyby atd...
V podstate to samy jako u novejsich jednotek, tahle je akorat trochu jednodussi...
V podstate to samy jako u novejsich jednotek, tahle je akorat trochu jednodussi...
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Re: ??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
Ved prave, ze je to absolutne jednoduche.. zohnal som si /F/I/A/T/ ECUSCAN, akurat mi treba len kabel.. mam totiz podozrenie na chybny snimac volnobeznych otacok.. jeden typek mi ho posle za nejakych 29 eur aj s postovnym (+ software v cene).. len viete ako to je - Topiacy sa sa aj slamky chyta..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
Re: ??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
Dj_Sedativee: pockej, pockej! Ty mas Punto 75 a tyhle starsi Punta Mk.I fiatecuscan nepodporuje! Kdyz se podivas sem http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; , uvidis ze se da dostat jen na ABS a Airbagy.
Na starsi Punta je program Startek nebo IAWecuscan.
Dal ten kabel mas celkem zadraho - na aukro.sk je za 18.40 euro.
A taky jeste co to je snimac volnobeznych otacek? To neznam - motory maji snimace otacek, a pak nastavovace volnobehu, bud obtokovym ventilem nebo elektromotorkem co nastavuje klapku.
Na starsi Punta je program Startek nebo IAWecuscan.
Dal ten kabel mas celkem zadraho - na aukro.sk je za 18.40 euro.
A taky jeste co to je snimac volnobeznych otacek? To neznam - motory maji snimace otacek, a pak nastavovace volnobehu, bud obtokovym ventilem nebo elektromotorkem co nastavuje klapku.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Re: ??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
Poviem to takto, nieco tomu autu je a ja neviem zistit co.. volnobezne otacky lietaju ako na husenkovej drahe, ale vacsinou su hore na 2000ot. a sem-tam vyssie.. nerobi mi to vsak stale.. ten snimac, co je uplne dole pri remenici (za olejovym filtrom) som precistil.. skrtiacu klapku som len tak nejako prestriekal sprejom na to urcenym.. nezohnal som nikde podrobny popis toho, ako ju mam precistit celu (najlepsie navod s obrazkami) alebo nebodaj este odmontovat.. preto som to chcel hodit na pocitac, aby som bol snad mudrejsi.. kabel som samozrejme este neobjednal, lebo cakam na nazory skusenejsich..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
Re: ??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
No nejsem si jistej, ze diagnostika u takovýho staršího punta něco ukáže, tam ty řídící jednotky jsou jednodušší a moc toho poznat neumí...
Co se týká toho volnoběhu můžou to být různý věci od banalit typu přidřený táhlo plynu, přes chybu čidla teploty nebo vadný motorek/ventil nastavovače až po problém se základním nastavením klapky - to měly třeba Felicie 1,3MPi, tam když zblbla klapka muselo to jít na reset přes počítač jinak se s tím nedalo nic dělat. Holt to chce sehnat někoho, kdo tomu rozumí...
Co se týká toho volnoběhu můžou to být různý věci od banalit typu přidřený táhlo plynu, přes chybu čidla teploty nebo vadný motorek/ventil nastavovače až po problém se základním nastavením klapky - to měly třeba Felicie 1,3MPi, tam když zblbla klapka muselo to jít na reset přes počítač jinak se s tím nedalo nic dělat. Holt to chce sehnat někoho, kdo tomu rozumí...
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: ??? Vyroba diagnostickeho kabla MK1 ???
tak tak ako píšu kolegovia....
jedine čo ti napiše diagnostika ohladom diagnostiky motora
lamda, možno nejaky snimač, krokovi škrtiacej klapky...a ....ale fakt tam nie je čo diagnostikovať je to uplne jednoduchy system...možno by ti skôr poradil nejaky fijatak ktoremu nejeden fiat prešiel cez ruky...a možno ti pomôže aj forum len treba čitať a čitať
jedine čo ti napiše diagnostika ohladom diagnostiky motora
lamda, možno nejaky snimač, krokovi škrtiacej klapky...a ....ale fakt tam nie je čo diagnostikovať je to uplne jednoduchy system...možno by ti skôr poradil nejaky fijatak ktoremu nejeden fiat prešiel cez ruky...a možno ti pomôže aj forum len treba čitať a čitať