2 červené kabely na alternátoru z 1,2 - proč?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
2 červené kabely na alternátoru z 1,2 - proč?
Dal jsem na 1,1 alternátor z 1,2. Na kontaktu B+ byly dva červené kabely, uříznuté. Oba vypadaly původně, jako z výroby. Ve všech schématech, která jsem prošel, je ale jen jeden. Asi to byla součást nějaké dodatečné výbavy, ale nevím jaké. Od čeho by mohl být ten druhý, tenší?
- Reklama
Re: 2 červené kabely na alternátoru z 1,2 - proč?
Nuz tazko povedat od coho bol ten druhy, ale zjavne je to plusak a momentalne je tam zbytocny, takze tam nemusi byt. Zapoj ten alternator ako povodny a vsetko musi byt OK.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: 2 červené kabely na alternátoru z 1,2 - proč?
mohlo to být provizorní napájení pal.čerpadla.Zřejmě ŘJ při startu nespínala čerpadlo tak to předešlí majitel vyřešil takto.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002