VYRIEŠENÉ - Čo je so smerovými svetlami???

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
MassiveW
Začátečník

VYRIEŠENÉ - Čo je so smerovými svetlami???

Příspěvek od MassiveW »

Zdravím,
mám Punto 1,1 , r.v. 1996. Dnes sa mi počas jazdy vyskytol menší problém. Ešte pri obiehaní neakého spoluobčana mi smerovky krásne odblikavali zmenu smeru jazdy. No akonáhle som prišiel na ďalšiu križovatku,cca 500metrov, smerovky nereagovali. To znamená, po potiahnutí páčky hore a dolu, páčka ostala vysieť až pokiaľ som nebol za križovatkou, vtedy ju pekne vyplo, ale smerovky ani nezablikali a neblikala ani kontrolka na palubovke a nebolo počuť ani ten "tikot" pri zapnutí smeroviek. Som totálny amatér,dokázal som si maximálne skontrolovať poistky. Ale na ďaľšiu srandu som narazil pri zamykaní autá diaľkovým,auto krásne zamklo a všetky smerovky na aute zablikali. Teda so žiarovkami nič není. A ďaľšia vec, nereagujú ani výstražné smerovky. Či už pri pustenom motori alebo vypnutom. V čom môže byť chyba? Kľudne sa pýtajte, hneď odpovedám,pokiaľ treba vedieť niečo ohľadom auta. Za každú odpoveď vopred ďakujem :(
Naposledy upravil(a) MassiveW dne 22 úno 2011, 12:05, celkem upraveno 1 x.
Fiat Punto S55, 1,1 benzín, r.v. 1996
Reklama

jirkatravna461
Fiaťák
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo je so smerovými svetlami???

Příspěvek od jirkatravna461 »

Vypadá to na přerušovač blinkrů. Nejspíš mu odzvonilo. Možná taky pojistka k blinkrům. Zkontroluj napřed tu pojistku. Přerušovač najdeš pak pod horním krytem volantu (tuším).
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
MassiveW
Začátečník

Re: Čo je so smerovými svetlami???

Příspěvek od MassiveW »