emise
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: emise
Rada je jednoduchá,pokud tedy nechceš moc investovat.Pokud máš možnost,přidej do nádrže E85,mrkni na fóru do Punto - ostatní diskuze,v polovině stránky je vlákno Ethanol E85 - Nezamyslice.Zkus zadat do vyhleávače Seznamu zadat E85.E 85 snižuje důležité emise pro emisní kontrolu.
Re: emise
odpor se neměří. měří se napětí a to má být za chodu 0-1V,optimální je 0,4-0,6V(0-0,4V bohatá směs,0,6-1V chudá směs) a je to myslím na šedém a černém drátě, 2x bílý je předehřev(pokud tam je)nebo je tam jen jeden bílý. měří se to tak, že do konektoru(uvedených drátů) velice opatrně, at nepoškodíš izolaci, zapíchneš 2 špendlíky a měříš
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: emise
Zkus tam přijet s hodně zahřátým motorem Pokud jsi měl hodnoty hraniční může to pomoctharold3 píše:Ahoj mám punto 1,1 rok 96 na technické zjistili velké emise tak jsem neprošel poraďte pro
sím nechci do něho moc investovat je jen do práce
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: emise
mělo by se to měřit na zahřátém motoru. podle tabulky je 0,6 hraniční. jo ty hodnoty výše jsem napsal naopak,správně- 0-0,4 je chudá směs(nadbytek vzduchu) a 0,6 - 1V je bohatá směs(nedostatek vzduchu)
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: emise
Je třeba také říci, že se ty hodnoty musí měnit! Pokud to ukazuje pouze jednu hodnotu napětí, je mrtvá. Doporučuji ji vyměnit, jinak máš vyšší spotřebu.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: emise
Kolik ti to žere?harold3 píše:Je asi špatná při zahřátém motoru ukazovala 1,9V
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: emise
no a to v tom manuále DTE právě napsané není, mě to tenkrát taky skákalo od 0,3-0,8 a stejně jsem ji měnilGraun píše:Je třeba také říci, že se ty hodnoty musí měnit! Pokud to ukazuje pouze jednu hodnotu napětí, je mrtvá. Doporučuji ji vyměnit, jinak máš vyšší spotřebu.


Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: emise
Re : Fénix
na volnobeh 880 RPM
CO 0.0% (pod medzou stanovitelnosti)
HC 5 ppm
zvysene otacky 2790 RPM
CO 0.0 % (pod medzou stanovitelnosti)
HC nemerali pri zvysenych
lambda hodnota (nadbytok vzduchu) 1,003
technik povedal ze je katalyzator vo vynikajucom stave
a to ma auto uz 14 rokov.
Ja osobne pred EK nejaku polhodinku prezeniem auto na vyssie otacky nech sa katalyzator dobre zahreje, potom dava lepsie vysledky
Myslim, ze u nasich aut je lepsia zivotnost katalyzatorov, lebo niesu umiestnene hned pri motore (ako u novych) a niesu totalne prehrievane. Sice chvilu trva kym po nastartovani zacnu fungovat, ale maju o to vacsiu zivotnost. Tiez u nich potom nehrozi riziko znicenia vniknutim a vybuchom nespaleneho paliva, predsalen su daleko od motora a palivo sa stihne odparit do velkej miery.
na volnobeh 880 RPM
CO 0.0% (pod medzou stanovitelnosti)
HC 5 ppm
zvysene otacky 2790 RPM
CO 0.0 % (pod medzou stanovitelnosti)
HC nemerali pri zvysenych
lambda hodnota (nadbytok vzduchu) 1,003
technik povedal ze je katalyzator vo vynikajucom stave

Ja osobne pred EK nejaku polhodinku prezeniem auto na vyssie otacky nech sa katalyzator dobre zahreje, potom dava lepsie vysledky

Myslim, ze u nasich aut je lepsia zivotnost katalyzatorov, lebo niesu umiestnene hned pri motore (ako u novych) a niesu totalne prehrievane. Sice chvilu trva kym po nastartovani zacnu fungovat, ale maju o to vacsiu zivotnost. Tiez u nich potom nehrozi riziko znicenia vniknutim a vybuchom nespaleneho paliva, predsalen su daleko od motora a palivo sa stihne odparit do velkej miery.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: emise
dovolim si taku mensiu opravu - ppm nieje tisicina celku ale skor miliontina. Parts Per Million cize povedzme 1 ppm CO by znamenalo ze na milion roznych molekul vo vzduchu je jedna CO. 

Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km