HELP: BOV punto GT

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

chalani potrebujem pomoct.mam doma jeden BOV a skusil som ho dat na moje GT.v principe je taky isty ako
seriovy akurat ze je kovovy,rozoberatelny,ma tuhsiu pruzinu a je vacsi.a teraz k veci.

ked som ho
tam nahodil a nastartoval vsetko OK,idem sa previest,BOV krasne hlasno fuka ale akonahle stupim na spojku,otacky
padnu a motor zhasne.cim to je???pri zohriatom motore to nechce bezat ani na volnobeh.diky za rady.


PS:origo BOV na punte fuguje bez problemov

PS:skusam ho tam dat halvne preto lebo origo BOV je tichy a hlavne sa mi zda ze prepusta pri rozbiehani
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Reklama
 

Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od Da Fate »

Jedna OT otazka, jak poznas ze propousti ten seriovy?

K topicu, neni nahodou ten kovovy BOV regulovatelny? Popisujes reakci co dela povoleny BOV... Pridej si na klapce a pozoruj pistek. Nastav ho tak aby byl co nejvice povoleny ale na volnobeh zavreny. Spravne nastaveny bude mit zase jiny zvuk, razantnejsi. Stejne ho ale casem vyhodis a nasadis seriovy, splnuje tu samou funkci, slyset je pokud mas hribek a bezproblemove funguje.
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

Da Fate píše:Jedna OT otazka, jak poznas ze propousti ten seriovy?

K topicu, neni nahodou ten kovovy BOV regulovatelny? Popisujes reakci co dela povoleny BOV... Pridej si na klapce a pozoruj pistek. Nastav ho tak aby byl co nejvice povoleny ale na volnobeh zavreny. Spravne nastaveny bude mit zase jiny zvuk, razantnejsi. Stejne ho ale casem vyhodis a nasadis seriovy, splnuje tu samou funkci, slyset je pokud mas hribek a bezproblemove funguje.

1. je to citit pri rozbiehani.zo seriovym BOVom sa to auto z miesta rozbiehalo tak lenivo a ihned po montazi toho druheho BOVu je citit ako zacne auto tak razantne tahat hned odspodu.


2.ten bov je tvarovo identicky zo seriovym ale neni regulovatelny len rozoberatelny.ked som ho tam nahodil,nastartoval a pozeral nan bolo vidiet ako je pootvoreny a pri jemnom pridavani plynu ho zatvaralo.

3.skusil som tu pruzinku vypodlozit lebo nemozem zohnat tuhsiu a uz to funguje ale strasne potichu to odfukuje.musim skusit zohnat tuhsiu pruzinku a uvidim potom.

4.ja ten BOV nemam tam kde ma byt seriovo.tam som to zaslepil a teraz je na tej kovovej trubke pred klapkou.to znamena ze odfukovanie musi byt pocut.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od Da Fate »

Takze pokud to dobre chapu, mas ho zapojeny aby odfukoval do atmosfery a ne zpet do sani. To by asi ani tak nevadilo, ale na volnobeh by mel byt zavreny a ne se zavrit az po pridani plynu. Tim ze jsi vypodlozil pruzinu, jsi ji sice zvetsil jeji prepeti ale zkratil chod, tudiz se neotevira do plnejch a proto je slyset malo. Po vypodlozeni ty pruziny uz to nechcipa kdyz vyradis ze?
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

Presne tak.Teraz to odfukuje do atmosfery.hej hej teraz je sice zavrety ale slabo fuka.myslis ze to vyriesi tuhsia pruzina??
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od Da Fate »

Myslim ze ano, ale aby nebyla zase o moc tuzsi, kazdopadne musi mit stejne dlouhy krok, zdvih, posun, apod... V tomhle si myslim ze maji navrch regulovatelne BOVy. Mozna kdyby byl vetsi a pruzina delsi to vypodlozeni by stacilo, ale seriova velikost, to velikost moc neni. Poradil bych ti nechat seriovy, funguje a tohle kone nepridava ale kdyz je nefunkcni, je kravina ho tam davat. Zkus tu tuzsi pruzinu a uvidis...
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

Veru skusim tu pruzinu.zatial to takto funguje.Ten seriovy tam uz dat nemozem pretoze prdla membrana.Kazdopadne dam vedet ako to dopadlo.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
marek64
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 10 srp 2010, 19:20
Bydliště: Nitra

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od marek64 »

potreboval by som pomoc,mam bov hks ssqv II. robi mi to iste co tu bolo popisane,odfukne pekne,ale po stlaceni spojky zdochne motor,ventil nie je nastavitelny...moze to robyt to ze ho nemam namontovany hned pri klapke???skusal som vypodlozkovat pruzinku cca 4mm podlozka no nepomohlo,treba hrubsiu podlozku alebo...???
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

cauko.ja som cca pred tyzdnom nahodil SSQV a tiez mi to robi to skapinanie po vyradeni rychlosti.na vine budu dve veci.bud je slaba pruzinka alebo slaby podtlak.rozoberat ho nebudem,skor sa zameram na podtlak.skusim ho dat priamo na sanie lebo teraz jo mam cez T napojene na hadicku do budika.pokial ani to nepomoze tak treba trosicku pridat na volnobehu aby bol podtlak silnejsi.ked to poriesim dam vedet co pomohlo.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

PotkanGT píše:cauko.ja som cca pred tyzdnom nahodil SSQV a tiez mi to robi to skapinanie po vyradeni rychlosti.na vine budu dve veci.bud je slaba pruzinka alebo slaby podtlak.rozoberat ho nebudem,skor sa zameram na podtlak.skusim ho dat priamo na sanie lebo teraz jo mam cez T napojene na hadicku do budika.pokial ani to nepomoze tak treba trosicku pridat na volnobehu aby bol podtlak silnejsi.ked to poriesim dam vedet co pomohlo.
este ma napadlo co to nahodou nemoze robit sytic.ja mam GT1 a ja ho mam na tom kryte vacky.ked som nan tak cihal tak je dost realne ze dobre nezatvara ten okruh a robi to zlobu.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
marek64
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 10 srp 2010, 19:20
Bydliště: Nitra

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od marek64 »

dal som ho uplne za skrtiacu klapku a nepomohlo ani to...furt to iste vyradim rychlost zdochne...kde sa daju pridat otacky na volnobeh?
marek64
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 10 srp 2010, 19:20
Bydliště: Nitra

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od marek64 »

tak pridal som trosku otacok na volnobeh...zatial to vyzera dobre,pekne odfukne,otacky sa drzia,motor bezi dalej...tobol iba cca 15 minutovy test v garazi,musim dat punťa dokopy a pojdem spravit neaku testovaciu jazdu,ze co povie ked sa motor zohreje...vecer napisem ci ide..
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

OK vidim ze si sikovnesi nez ja.ja som sa nejak k puntu nedostal :D
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
marek64
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 10 srp 2010, 19:20
Bydliště: Nitra

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od marek64 »

hneval ma ten ventil uz dva tyzdne,tak som si tento vykend vyhradil na punto,a teraz k tomu ventilu,akurat som dosiel domov bol som to otestovat na ceste,spravil som cca 50km,trosku sportovejsej jazdy a vsetko ok,pekne odfukuje a motor nezhasne,akurat mi dajako prestala fungovat kontrolka tlaku turba...to je najmenej vykon ostal...kontrolku doriesim neskor...som zvedavy,ci to aj tebe budu robyt tie volnovezne otacky,potom napis
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

OK dam vedet co a ako.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“